Ja, és hogy a motorom se maradjon ki a jóból, kapott egy (gyalogosszeletelőt) az első sárvédőre. (első renszámtábla alu öntvényből) A tesóm lepett meg vele, egyenesen Új Delhiből rendelte. Fotók nemsokára!
Tényleg csodálkozva olvasom, hogy mindenütt hó és jég!? Nálunk (dél-alföld) egész héten jó idő, napsütés. max. némi szellő. Motorzok a javából, különösen most, hogy a kocsim a szerelőnél van. Hétfőn este 14 fok, egyszerűen nem volt kedvem bemenni a házba még 5 órakor sem, pedig már sötét volt. Hó még nem volt és remélem nem is lesz!
Az őszinte és nagyon nagy irigység hangján írok, miközben nézem, hogy dög fekete felhők rohangálnak a soproni égbolton!
A meteorológusok szerint Felétek 13-14 fok van, derüs égbolttal. Remélem most éppen motorozol és ezért csak később írsz beszámolót! Szegény Töfi most a garázsajtó résein néz kifelé! Legalább becsüljétek a szerencséteket a felhőtlen ég alatt!(Nem gazdasági értelemben véve az egészet, mert akkor nincs neki)
Széles utat:papa54
Bocs, de elfelejtettem! Tegnap voltam Dorogon, és még ott áll 2 gyönyörű, eladó Enfield. Lehet az ismeretségi körben rendes, értelmes, megbízható jövendőbeli gazdikat toborozni .
papa54
Üdv Mindenkinek!
Öröm kőkemény motorosokról olvasni. Most szerdán Sopronban is eltüntek a felhők néhány órára. Én is beöltöztem a legmelegebb cuccokba és mentem egy kört Sárvárig. Hát félóra után már kőkemény motoros voltam én is. Bizonyos részeim a szerénység és a tények tisztelete miatt nem nevezem jégcsákánynak! De azért csodálatos volt még november végén hallani a szötymörgését!
Talán ennek a globális felmelegedésnek lesz annyi haszna, hogy a következő időszakban még mehetünk kicsit. Jelenleg nem úgy néz ki.
Széles (és hómentes) utat:papa54
Hello Tamasbattya,
köszönöm az adatokat, nemsokára megy néhány e-mail. Nem tudom, hogy hol szárad az út, Pesten reggel óta borsónyi jégdarabok, hó, havaseső, eső és ezek minden lehetséges keveréke hullik változó intenzitással. Ha teheted, azért menj egy kört (helyettünk is).
Üdv: ForceIndia
Kedves ForceIndia!
Elérhetőségeim:
laszlobanfi@gmail.com
20/3821394
Nem szabad csüggedni én még a múlt hét keddjén motoroztam néhány km-et ha most kinézek az ablakon úgy tűnik jól beöltözve lehet hogy ma is megyek egy kicsit csak száradjon az út :-)
Szép telet mindenkinek!
Sziasztok!
A panasznaphoz hozzájárulhatnék, hiszen többször föltettem a kérdést június és szeptember között, hogy jár-e valaki rajtam kívül Enfielddel a Balaton környékén, melyre leginkább süket csöndeket kaptam válaszul. Tehát egyész nyáron egyedül koptattam az ország eme gyönyörű vidékének aszfaltját.
Az év többi részeit Budapersten töltöm, de még itt sem sikerült márkatárssal öszefutni. Sebaj.
Mindenesetre engem is érdekelne valamilyen Enfieldes szövevény.
Sziasztok!
Akkor már hárman vagyunk, mert én is benne akarok lenni a klubban. Előbb takargattam be a garázs sarkában az "elvermelt" Enfieldemet. A sűrű hóesést elnézve, ami most kezdődött, sokáig be lesz takarva. Még a tankot teletöltöm benzinnel. Ocskay Zsolti bácsi mondja mindíg: " ne rozsdásodjon a tank belülről".
Kaptam tőle egy 2009-es veterán naptárt, innen az ötlet csinálok egy 2009-es Royal Enfield naptárat.
Pár jó képet összegyüjtöttem nagyrészt innen a fórumról a motorjaitokról, ha összeállt arra gondoltam elküldöm annak akinek kell, és ha akarja kinyomtatja magának. Ha van a saját motorotokról képetek ami nincs fenn a fórumon, vagy az adatlapotokon küldjetek!
Az eemail címem: balogh49imre@freemail.hu. Gyula várom a háttámasz képet!
Üdv. Mindenkinek
Imre
Szia Imre!
Az angol honlapon találtam egy a gépedre való támaszt! Megpróbálom mellékelni, de ha nem sikerűl, légy szíves az előbb megadott emilre elküldeni a Tiédet, és elpostázom.
Jobb időt:papa54
Hello ForceIndia!
Nekem is többször eszembe jutott találkozásunk és a Géped gyönyörű hangja. Őszintén megmondom, hogy ide vezethető vissza a kifejezés "valahol az ország közepén". Szerintem az a legfontosabb, hogy az első találkozó létrejöjjön (mint egykor a lányokkal) , utána már a visszhangja a következőre sokakat elvisz.
Jegyzem az Általad leírt idöpontot, amikor személyesen is több időnk lesz beszélgetni. Engem is nagyon vonz, hogy a hozzászólásokból "megismert" társakkal találkozhassak. E-mail címemet ugyan egyszer már leírtam, de hála az égnek a hosszú listában nehéz keresni: merenyi.gyula1@chello.hu
Ha valami tennivaló akad, amit itt a Csücsökben meg lehet csinálni, írjál! Ha csak 5-6 fő összejön az már elidítja többieket!
Üdv:papa54
Hello papa54,
írásod zene füleimnek. A klubalapítás gondolatát már egyszer felvetettem ([1517] július 15. 19:33), ennek annyi eredménye lett, hogy sikerült élőben is megismernem a fórumron már ismert Krokis-t, akiben azóta egy nagyon kedves, becsületes embert és egy lánglelkű márkatársat tisztelhetek. Rajta kívül csak annyi reakcióra méltattak, hogy nem jó az általam javasolt időpont, mert akkor esik az eső. Azt viszont, hogy melyik lenne jó, azóta sem tudom. Ellenben nem vagyok az a típus, aki egykönnyen feladja, úgyhogy tennék még egy kísérletet: hogy ne múljon el eredménytelenül a tél, alapítsuk meg a márkaklubot, aztán valamilyen motoros évszakban szervezzük meg az első találkozót. Az Alapszabályt már fogalmazom, meg a két ünnep közötti unalmas óráimban legyártom a többi szkséges cuccot is. Az alapításhoz tíz fő szükséges, ezt Mikiék adatbázisából csak összeszedem valahogy. Amikor Dorogon találkoztunk, tisztázódott bennem, hogy egy helyen tanultunk németül, tehát le merem írni, hogy: lange Rede, kurzer Sinn. Ennek érelmében ha van kedved együttműködni, hát munkára fel! A Dorogon adott névkártyámon szerepel minden elérhetőségem, azokon bármikor megtalálható vagyok + 2009. február 01 - 04 -ig a környékeden tartózkodom, tehát tudunk részletesebben is egyeztetni.
Ne aggódj, az én motorom egyenesen Indiából jött, és semmin sem volt CE jel. Az első műszakin mindent lecseréltek, de amint hazaért a gép, már figyelt is vissza minden. Hátsó búra, első focsor (Trabanté jó) indexek. Sajnos az Avon speedmaster gumikat ellopták a vizsga során. Nem voltam ott, hogy odafigyeljek.
Hello Motorostársaim!
Fájó ez a csönd! Itt az idő egy kis vissza- és előrepillantásra. A legtöbb moci kb.1 éves, ezalatt gyűltek a tapasztalatok, amik másoknak is érdekesek lehetnek. A jövő évben már kínos lenne, ha nem hoznánk össze egy találkozót, valahol az ország közepén! Időben kell az ilyesmit elkezdeni! Nagyon remélem, minden Enfield jól viselkedett, mielőtt aludni mennének. Számomra ez a Gép az egész évet megszépítette és ehhez nagyban hozzájárultak a dorogiak!
Hosszú tél lesz, bár a friss hó ellenére ma is pár dolgot elvégeztem Rajta és legalább a garázs körűl mentem vele pár kőrt. Olyan mint az új, csak már jobban ismerjük egymást(pl. hátsó fék állítás, hogy a lámpa is égjen). Én nagyon élvezem, hogy pár dolog visszajön a múltból, cserébe nagyon sok újat tanulok, mert Rajta lehet. Ha valaki felfedezett valamit, ami más, mint a japán varrógépeken, hát ez a csendes időszak alkalmas arra, hogy megossza a többiekkel! Legalább lélekben motorozzunk, ha kinn mínusz 20 fok lesz!
Minenkinek influenzamentes időszakot kíván:papa54
Sziasztok!
Nézegetem a kötelező biztosítási díjakat az interneten.
Az én adataimmal a RE-mnek, a legolcsóbb éves díja: 12367 Ft, / Union biztosító, persze ez van nekem /, a legmagasabb díj pedig 136000 FT, most 10% kedvezménnyel "csak 122000 Ft" /TIR biztosító/
Azért ez a 10-szeres viszony nem semmi!
Kiváncsi lennék, hány ügyfelük van.
Imre
Az őszinte és nagyon nagy irigység hangján írok, miközben nézem, hogy dög fekete felhők rohangálnak a soproni égbolton!
A meteorológusok szerint Felétek 13-14 fok van, derüs égbolttal. Remélem most éppen motorozol és ezért csak később írsz beszámolót! Szegény Töfi most a garázsajtó résein néz kifelé! Legalább becsüljétek a szerencséteket a felhőtlen ég alatt!(Nem gazdasági értelemben véve az egészet, mert akkor nincs neki)
Széles utat:papa54
Elérhetőségeim:
krokis63@gmail.com
30/
4642870
papa54
Öröm kőkemény motorosokról olvasni. Most szerdán Sopronban is eltüntek a felhők néhány órára. Én is beöltöztem a legmelegebb cuccokba és mentem egy kört Sárvárig. Hát félóra után már kőkemény motoros voltam én is. Bizonyos részeim a szerénység és a tények tisztelete miatt nem nevezem jégcsákánynak! De azért csodálatos volt még november végén hallani a szötymörgését!
Talán ennek a globális felmelegedésnek lesz annyi haszna, hogy a következő időszakban még mehetünk kicsit. Jelenleg nem úgy néz ki.
Széles (és hómentes) utat:papa54
köszönöm az adatokat, nemsokára megy néhány e-mail. Nem tudom, hogy hol szárad az út, Pesten reggel óta borsónyi jégdarabok, hó, havaseső, eső és ezek minden lehetséges keveréke hullik változó intenzitással. Ha teheted, azért menj egy kört (helyettünk is).
Üdv: ForceIndia
Elérhetőségeim:
laszlobanfi@gmail.com
20/3821394
Nem szabad csüggedni én még a múlt hét keddjén motoroztam néhány km-et ha most kinézek az ablakon úgy tűnik jól beöltözve lehet hogy ma is megyek egy kicsit csak száradjon az út :-)
Szép telet mindenkinek!
Ami késik, nem múlik. Jövőre is lesz szezon!.
Üdv:
Attila
Elérhetőségem:
06-20-3937734
kovend@enternet.hu;
endre.kovacs@hotmail.com
üdv: kovend
A Balatonon - főleg a déli parton, Balatonszárszón - meg szoktam fordulni. Budapesten szintén. (Bocsánat a késedelmes reagálásért.)
kovend
Tel: 30-490 24 62
nem szeretem sokat ismételgetni magamat, kérésem ugyanaz, mint az előző két szösszenetemben.
Köszi: ForceIndia
kérésem az előző, Tamasbattya-hoz intézett üzenetemmel megegyezik.
Üdv: ForceIndia
ha vagy még a fórumon, egy elérhetőséget kérek szépen ide: richard@eqs.hu
Köszi: ForceIndia
A panasznaphoz hozzájárulhatnék, hiszen többször föltettem a kérdést június és szeptember között, hogy jár-e valaki rajtam kívül Enfielddel a Balaton környékén, melyre leginkább süket csöndeket kaptam válaszul. Tehát egyész nyáron egyedül koptattam az ország eme gyönyörű vidékének aszfaltját.
Az év többi részeit Budapersten töltöm, de még itt sem sikerült márkatárssal öszefutni. Sebaj.
Mindenesetre engem is érdekelne valamilyen Enfieldes szövevény.
Email címem:
attip@freemail.hu
Üdv mindenkinek:
Attila
Akkor már hárman vagyunk, mert én is benne akarok lenni a klubban. Előbb takargattam be a garázs sarkában az "elvermelt" Enfieldemet. A sűrű hóesést elnézve, ami most kezdődött, sokáig be lesz takarva. Még a tankot teletöltöm benzinnel. Ocskay Zsolti bácsi mondja mindíg: " ne rozsdásodjon a tank belülről".
Kaptam tőle egy 2009-es veterán naptárt, innen az ötlet csinálok egy 2009-es Royal Enfield naptárat.
Pár jó képet összegyüjtöttem nagyrészt innen a fórumról a motorjaitokról, ha összeállt arra gondoltam elküldöm annak akinek kell, és ha akarja kinyomtatja magának. Ha van a saját motorotokról képetek ami nincs fenn a fórumon, vagy az adatlapotokon küldjetek!
Az eemail címem: balogh49imre@freemail.hu. Gyula várom a háttámasz képet!
Üdv. Mindenkinek
Imre
Az angol honlapon találtam egy a gépedre való támaszt! Megpróbálom mellékelni, de ha nem sikerűl, légy szíves az előbb megadott emilre elküldeni a Tiédet, és elpostázom.
Jobb időt:papa54
Nekem is többször eszembe jutott találkozásunk és a Géped gyönyörű hangja. Őszintén megmondom, hogy ide vezethető vissza a kifejezés "valahol az ország közepén". Szerintem az a legfontosabb, hogy az első találkozó létrejöjjön (mint egykor a lányokkal) , utána már a visszhangja a következőre sokakat elvisz.
Jegyzem az Általad leírt idöpontot, amikor személyesen is több időnk lesz beszélgetni. Engem is nagyon vonz, hogy a hozzászólásokból "megismert" társakkal találkozhassak. E-mail címemet ugyan egyszer már leírtam, de hála az égnek a hosszú listában nehéz keresni: merenyi.gyula1@chello.hu
Ha valami tennivaló akad, amit itt a Csücsökben meg lehet csinálni, írjál! Ha csak 5-6 fő összejön az már elidítja többieket!
Üdv:papa54
írásod zene füleimnek. A klubalapítás gondolatát már egyszer felvetettem ([1517] július 15. 19:33), ennek annyi eredménye lett, hogy sikerült élőben is megismernem a fórumron már ismert Krokis-t, akiben azóta egy nagyon kedves, becsületes embert és egy lánglelkű márkatársat tisztelhetek. Rajta kívül csak annyi reakcióra méltattak, hogy nem jó az általam javasolt időpont, mert akkor esik az eső. Azt viszont, hogy melyik lenne jó, azóta sem tudom. Ellenben nem vagyok az a típus, aki egykönnyen feladja, úgyhogy tennék még egy kísérletet: hogy ne múljon el eredménytelenül a tél, alapítsuk meg a márkaklubot, aztán valamilyen motoros évszakban szervezzük meg az első találkozót. Az Alapszabályt már fogalmazom, meg a két ünnep közötti unalmas óráimban legyártom a többi szkséges cuccot is. Az alapításhoz tíz fő szükséges, ezt Mikiék adatbázisából csak összeszedem valahogy. Amikor Dorogon találkoztunk, tisztázódott bennem, hogy egy helyen tanultunk németül, tehát le merem írni, hogy: lange Rede, kurzer Sinn. Ennek érelmében ha van kedved együttműködni, hát munkára fel! A Dorogon adott névkártyámon szerepel minden elérhetőségem, azokon bármikor megtalálható vagyok + 2009. február 01 - 04 -ig a környékeden tartózkodom, tehát tudunk részletesebben is egyeztetni.
Fájó ez a csönd! Itt az idő egy kis vissza- és előrepillantásra. A legtöbb moci kb.1 éves, ezalatt gyűltek a tapasztalatok, amik másoknak is érdekesek lehetnek. A jövő évben már kínos lenne, ha nem hoznánk össze egy találkozót, valahol az ország közepén! Időben kell az ilyesmit elkezdeni! Nagyon remélem, minden Enfield jól viselkedett, mielőtt aludni mennének. Számomra ez a Gép az egész évet megszépítette és ehhez nagyban hozzájárultak a dorogiak!
Hosszú tél lesz, bár a friss hó ellenére ma is pár dolgot elvégeztem Rajta és legalább a garázs körűl mentem vele pár kőrt. Olyan mint az új, csak már jobban ismerjük egymást(pl. hátsó fék állítás, hogy a lámpa is égjen). Én nagyon élvezem, hogy pár dolog visszajön a múltból, cserébe nagyon sok újat tanulok, mert Rajta lehet. Ha valaki felfedezett valamit, ami más, mint a japán varrógépeken, hát ez a csendes időszak alkalmas arra, hogy megossza a többiekkel! Legalább lélekben motorozzunk, ha kinn mínusz 20 fok lesz!
Minenkinek influenzamentes időszakot kíván:papa54
Nézegetem a kötelező biztosítási díjakat az interneten.
Az én adataimmal a RE-mnek, a legolcsóbb éves díja: 12367 Ft, / Union biztosító, persze ez van nekem /, a legmagasabb díj pedig 136000 FT, most 10% kedvezménnyel "csak 122000 Ft" /TIR biztosító/
Azért ez a 10-szeres viszony nem semmi!
Kiváncsi lennék, hány ügyfelük van.
Imre