Igen valóban én írtam a Fimolról és, hogy alkalmazom a Royalban. A 3000-es szervikor töltöttem fel a motort ill. a váltót az adalékkal. 2000-et mentem vele azóta és meg kell mondjam nagyon jók a tapasztalataim. A váltó sokkal finomabb lett és a motor könnyebben indul és az alapjárat is sokkal egyenletesebb lett. A primer oldalba a kuplunghoz nem öntöttem mert a Dömével úgy beszéltük meg, hogy azt inkább hagyjuk, bár szerintem nem csúsztatná meg a kuplungot! A magam részéről javaslom a Fimolt!
Üdv Rubens!
A napokban szóba került nálunk a Fimol nevű adalék, amelyről emlékeim szerint korábban írtál itt a fórumon. Ha jól emlékszem kipróbáltad az Enfielden is. Kérdezném, milyenek a tapasztalatok a használat óta? Köszi a választ, üdv: varszegib
Sajnos idén nem tudok menni egyéb programom miatt, amit szívből sajnálok. A tavalyi egészen remek volt. Minden résztvevőnek kívánok jó gurulást és gyönyörködést (a szemnek, a fülnek) a csodálatos GÉPEKBEN!
Sziasztok,
A dobfék az egy egyéniség. Nincs két egyforma. Talán ezért is nyomta le a tárcsás rendszer. Arra mindig lehet számítani, nincsenek nünükéi.
Példa: a BMW feles dobjai jók voltak , de az Urál már csak éppenhogy lassított, ugyanezen szisztémával . A Pannóniák dobfékei szintén elég gyengécskék voltak, akár T5, akár P21 . Viszont az MZ-k dobjai jól redukálták a mozgási energiákat . Érdekes volt viszont, hogy ha az MZ dob esővizet kapott, akkor nem volt lassítás. A legkisebb fékezésre is totális blokkal válaszolt .
Szóval, én mindenesetre a tárcsára szavazok, ha biztonságról van szó.
Szépen pörög az a kilóméteróra.
Ha az utolsó évet nem lazsálom el, akkor most nem kellene szégyelnem azt az óraállást.
Ezt a dobfékparát már többektől hallottam és nem tudtam mit kezdeni vele. Ültem elég sok motoron (jellemzően korszerűnek számító típusokon) és egy összekopott és jól beállított dobfék ha más kézerővel is de simán képes hasonló fékhatást produkálni mint egy korszerű tárcsa. Persze gyorsabban melegszik, többet kell állítgatni, rosszabbul adagolható, de ettől még ha kell blokkoló kerekekkel állít meg egy egy ilyen tempójú motort. És akkor az RE-n alapból található dobfék egy igancsak alap darab és közel sem képviseli a fajtája top mezőnyét. Szóval dobfék rulez vagy like vagy nem tudom most mi a divat.
Nekem Pest nagyon nagy kitérő, de mondjuk Hatvan környékén találkozhatunk valahol mondjuk egy benzinkúton, ha jól látom a 3-as úton van is egy Hatvan előtt.
Na ma sikerült újabb 2 évre műszakit szereznünk Arthurral. Nemhiába eltelt az első négyéves ciklus, melyből az elmúlt egyet nálam töltötte, a kezdő hármat Surakinál. Suraki a 3 év alatt 12.500 km körül rakott bele, én az elmúlt egy évben 6 e km körül, így közeledünk a 20.000 Km-es határhoz.
A műszakit a közlekedés felügyeletnél csináltam, korrektek voltak bár volt egy plusz utam amivel az ördögnek tartozhattam. Az egyszemélyes ülés gáz volt ( 2-re van vizsgáztatva) és hát amit nem tudtam tükör mindkét oldalra kell Na mindegy melegében megoldottam egy plussz úttal, amúgy fékpadon mértek (ami jó volt a biztos szerint) tehát belőhető a dobfék is, én szétszedtem és áttisztítottam műszaki előtt, mert a fékkulcs már nem akart visszaállni eredeti helyzetébe (tele volt ferrodol porral) Utána világítást néztek, index (ha van!) féklámpa, itt féltem mert az én Doherty fékkaromon nincs kapcsolónak hely így kapcsoló sincs, na ebből nem is lett baj, a lényeg a lábféknél világítson. Sztendert én is levettem, a KÖHÉM szerint így nem jó. Visszacseréltem a SMITHS kilóméterórám, mert a replikán nincs távolsági visszajelző, na ezt sem nézte senki... egyszóval 4300 pár forintért megvolt a vizsga, és korrektek voltak a biztosok is. Már készülök Bokorra, mindent visszaalakítottam
Igen valóban én írtam a Fimolról és, hogy alkalmazom a Royalban. A 3000-es szervikor töltöttem fel a motort ill. a váltót az adalékkal. 2000-et mentem vele azóta és meg kell mondjam nagyon jók a tapasztalataim. A váltó sokkal finomabb lett és a motor könnyebben indul és az alapjárat is sokkal egyenletesebb lett. A primer oldalba a kuplunghoz nem öntöttem mert a Dömével úgy beszéltük meg, hogy azt inkább hagyjuk, bár szerintem nem csúsztatná meg a kuplungot! A magam részéről javaslom a Fimolt!
Rubens