Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt én is kipróbálom! Azt eddíg is tudtam, hogy gyenge akkuval indul, de hogy akku nélkül, ez új. Nem értek az elektromos dolgokhoz, de nem árt ez a töltőtekercseknek?
Tegnap beindítottam a motoromat-rúgással.Szivatás-forgatás 3x 4x majd egyből beindult.A meglepetést az okozta,hogy mindezt akkumulátor nélkül./nem voltam berúgva csak a motor/Ti ezt tudtátok,hogy akku nélkül inditható?-csak én vagyok ilyen balf.....
Szia! Bocs hogy csak most írok. Kórházban voltam, és nem voltam net közelben. A számom: 30-3779009 Üdv: Feri
Életérzés RE módra :
http://youtu.be/czGlIFAV3Eo
Jó kis videó. Köszönet érte!
Nem tudtam miért olyan ismerős, de a leírásból kiderült: Pirsing regénye köszön benne vissza. Aki még nem olvasta, az pótolja még most a hosszú téli estéken, érdemes. A hippikorszak egyik legmaradandóbb terméke.
Sziasztok!
Ittt a hó alatt néhány gondolat a RE fejlődéséről...
Vajon milyen ez az irány?

http://vimeo.com/vbf/chennai
üdv mindenkinek!Szikszai Ferenc elkérném a telefonszámod egy elbeszélgetésre,ha nem probléma.előre is köszönöm
Mindezeket én is remélem, a remény éltet
Üdv Mindenkinek!

Sir Bernie és én idáig egy alkalommal áztunk meg, de az sem volt olyan drasztikus eső. Véleményem szerint - mivel már más léghűtéses motorral sikerült egy jópárszor szarrá áznom - az eső nem befolyásolja a motor teljesítményét, mivel a felmelegedett üzemi hőfokú blokk folyamatosan veszít hőjéből. A kerék a teleszkóp és egyéb idomok alkatrészek egy részét elvezetik a víznek és nem történik semmi! Ellenben ha jeges vízbe mennénk bele szerintem károsodás nélkül azt nem lehetne megúszni! Akár a blokk elrepedését is eredményezhetné véleményem szerint! A hőtágulás ilyen extrém helyzetben szerintem megragasztaná a blokkot mert a henger hirtelen összehúzódása nem egyenesen lenne arányos a dugattyúéval. Én nem próbálnám ki, de hát ha át kell menni, akkor át kell menni a folyón! Remélem mihamarabb meg lesz az Enfielded, megcsinálod a túrát és megtudjuk mi lesz!?


Rubens & Sir Bernie
Hasonló jókat neked is.
A képek alapján Sir Arthur csak nem akar megöregedni, sőtt évről-évre vonzóbb lesz. A minap találtam a neten egy eladó 1931-es Enfieldet, megint elkapott a nosztalgia...egészen addig amíg az árát is meg nem láttam.
Én már megint motortalan vagyok, de ez nálam már csak így megy, tavaszra elmúlik.
Üdv

Sir Arthur volt tulajának!
BUÉK Suraki
Talán valakit érdekel: téli motorozásra már régebben is gondoltam: oldalkocsi! Mennyivel stabilabb, max. még óvatosabb és lassabb az ember. Nos, utánajártam a fórumon régebben feltett oldalkocsissá vizsgáztatás kérdésnek. A lényeg: a motor vagy oldalkocsis, vagy szóló. Nem lehet lekapni az oldalkocsit, amikor kedvem szottyan. Ha oldalkocsissá vizsgáztatom, bekerül a forgalmiba, hogy oldalkocsis, szólóként meg az hogy nem. Továbbá ha oldalkocsis, akkor ugyanaz a rendszám felkerül az oldalkocsira is, ami a motorra. (Ha más rendszám volna a kocsihoz és külön kezelnék a kettőt mennyivel jobb volna...) A Közúti Gépjármű-közlekedési Hivatal válasza volt kérdésemre, persze hivatalosan, törvényekkel megspékelve, úgyhogy hiszek nekik. Téli gumit pedig majd remélem gyártani fognak Enfieldhez is amikor már lesz motorom.
A legelterjedtebb méretekben több gyártó is kínál télire, jellemzően túragumikat szoktak hidegebb időkre is tervezni, érdemes megkérdezni néhány nagyobb importőrt. Itt egy teszt is:
http://www.visordown.com/motor...
Illetve enduro gumira emlékszem ami M+S jelöléssel futott (mud + snow). Más kérdés, hogy az Enfieldé már rég nem tartozik a legelterjedtebb méretek közé, így arra nem biztos, hogy találsz ilyesmit.
Mondjuk jégen mindegy milyen a gumi (már ha nem szöges), mert úgyis vízszint lesz a vége.
Fúú, hát nem egy szívbajos életfetisiszta népek laknak arra az tuti.
El se gondolkozik azon, hogy elvegye-e a gázt.
Ez az egyik legdurvább, amit eddig láttam az ottani viszonyokról

http://www.youtube.com/watch?v...

Persze nagy számban vannak fenn a jútyúbon "nyugis" Himalája túrák felvételei is.

Üdv.
Köszönöm válaszod, jó kis cikk, ez is csak megerősítette elképzeléseimet. Egyébként a téli témához visszatérve: téli gumit se találtam RE-re, más motorra sem, csak robogóra. Mindannyiótok tapasztalatát szívesen veszem továbbra is e témában: Velar
Jeges folyóvízben még nem gázoltam RE-vel és télen sem szeretek motorozni, de irgalmatlan nagy felhőszakadásban már mentem Enfielddel. Ott ahol az autók mind félreálltak vészvillógóval, ott az RE gond nélkül pöfögött fel a dombra két személlyel. Igaz megállni én is csak azért nem álltam meg mert biztos voltam benne, ha megállok vagy csak elveszem a gázt, az úton hömpölygő 10-15cm-es vízben egyhamar nem indulok el újra. Inkább jetskit játszva tovaszáguldottunk. Nem kell az RE konstrukcióját félteni, anno nem nyári hobbimotornak tervezték, megy ez tűzön-vízen át ha egyszer endult.
Engem is érdekelne, hogy van-e idehaza új UCE tulaj és mi a tapasztalata az új blokkal, de az összesített eladási adatok szerint a tavaji újmotor értékesítések terén is világraszóló sikereket értünk el (ahogy oly sok más területen is), külföldiül: minden eddiginél nagyobb gödörben ácsorgunk, így csodálkoznék ha pont egy olyan ritkaság fogyna mint az RE.
Addig is itt a haldokló nyugat felől egy új(abb) RE beszámoló:
RE 500 UCE review
Szabad fordításban az összefoglalás a végén így hangzik:
-...a legjobb egyhengeres amit valaha épített a Royal Enfield...-
Ez azért jól hangzik.

Ja, és BUÉK mindenkinek!
Üdvözletem!
Először is boldog új évet kívánok!
Még mindig csak elméletben motorozok az Enfieldemmel, viszont felmerült bennem pár kérdés, örömmel venném hozzáértő válaszotokat, tapasztalataitokat. Mostanában nézem a "Long way down" és "Long way around" motorral világot bejáró páros kalandjait. Ha nem is ekkora és ennyi pénzből gazdálkodó utat, de valami hasonlót mindenképpen terveznék Enfieldemmel majd a remélhetőleg nem túl távoli jövőben. 1150-es és 1200-as böhöm BMW-kkel mentek. Úgy látom a cikkeket olvasva, youtube-on a videókat nézve, hogy az Enfieldnek sem lenne nagy probléma egy ilyen út (Indában hova nem mennek velük, az hihetetlen). Viszont amikor egyik jelenetben átgázoltak a vízhűtéses boxereikkel a jeges folyóvízben, amiben kissé el is merült a blokk (konkrétan víz is ment bele), akkor ötlöttem ki a nagy kérdést: miként reagálna erre, vagy csak egy nagy hideg esőre egy jól felhevült léghűtéses Enfield blokk? Tovább mentem a gondolaton: télen érdemes letakarni a motorblokk egy részét, hogy kellően meleg legyen? Télen, hideg időkben hogy közlekedtek vele nyárhoz képest? Illetve ha jól gondolom érdemes valamiféle hőmérő érzékelőket beszerelni, ha ilyen alkalmakra is használnám motorom (az új UCE-EFI lenne nekem, az már biztos).
Igen, jól látjátok: nem vagyok motorguru, csak egy cél lebeg előttem: kell egy Enfield. Amíg nincs rá keret, addig csak az "Enfield témát" járom körbe minden elképzelhető irányból.
U.i.: Még mindig nincs senkinek az új UCE motoros Royalból?
Tiszteletem: Velar
Boldog Új Évet Kívánok Minden Kedves Royalista klubtársamnak!
Boldog Újévet kívánok minden márkatársnak és rajongónak.

... és továbbra is csak "klasszikusan:

http://youtu.be/2AYRQJB_qfo

Megosztom Veletek legujjabb szerzemenyem !
Urak!
Öröm itt szinte minden sor. Azt hiszem ezt hívják közösségnek.
Köszönöm, hogy tudhatlak benneteket.
Boldog ünnepet kívánok most és széles utat, szép tájakat, valamint sok napsütést az új esztendőben.
Lassan itt az évége, minden pillanatot ki kell még használni :-)
Ma gyönyörű idő volt, de csak maximum 60 km-ig


Ezúton kívánok minden Enfieldnek és Tulajdonosainak Boldog Új évet :-)
GPS Enfieldhez ( opcionalis )