hát attól függ a vevőnek mennyire dagad a tárcája! mondjuk én is csinálnák 100 ezres generált de ki a franc fizeti meg? érteeed? és a másik hogy ha még jó benne vmi alkatrész akkor mi a francnak dobáljam ki belőle? érted? másik hogy mekkora a ismeretségi köröd.... hogy ki kinél mennyiért vállal be. pl eszterga munka stb pl a perselyeket nekem ingyen csinálnak. :P
Szerintem ha megengedhetném magamnak akkor énis hasonlóképp járnék el minden esetben csak tudod én 65 feléért vásároltam legdrágábban motort meg nem szar szutykos mz-vel járnék ha lenne pénzem hanem új motorral csak szerintem a fórumon többen vannak úgy hogy annak a 65-ezernek kibaszottul meglenne a helye másra.
Tegnap lenyomtam egy szép kört a motorral. Balatonalmádi-Füzfő-Kenese-Siófuck-Komp-Tihany-Füred- Veszprém. Enyhe dombon lejtmenetben nagyonbehajolva mentem óra szerint 100 at! De halálfélelmem volt a motoron már nagyon instabil ilyen sebességnél.
újonnan németországból lehetne behozni, de 150 euró körül vannak. használtak az ebay-en ahogy néztem 30-60 euró + a szállítás. Még én is gondolkodom hogy megéri e hozatni.
Csak a jobboldali burkolat van meg, de azt kicsit még toldanozgatni kell.
Üdv
Köszi az érdeklődést Puchinátor.
Szétszedtem a karbit kitisztogattam, és állítottam az úszószinten. Lement a fogyasztása 3,5-ről kb 2 literre, és nem fuldoklik a benzinben, viszont valami tömítés még kéne hozzá, de megy.
Az olajat meg azét kérdeztem mert most AROL 2T rakok bele csak nem sok jót hallottam erről az olajról.
Köszönöm a segítséget és a válaszokat
üdv
Mindíg a belevalót régen a 60-as 70-es években is készültek a maiakkal vetekedő nagy teljesítményű motorkák.Nyilván egy puch DS-be ami jóval kevesebbet forog egy puch cobra gtl-nél más olajat igényel mint ami a cobra igényel.A teljesítményt illetve a hűtési módot tekintve már lehet saccolni, hogy mi lenne az idális odaális.
Sziasztok!
Érdeklődnék ti milyen olajat használtok régi 2T motorhoz.
Érdeklődnék továbbá hogy milyen hajtóműolajat raktok gépeitekbe.
A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek.
Egy pincében voltam, nem volt hálózat, a telefon meg addig próbálkozott, amíg éhenhalt...
Ennek a blokknak a felújítása 65.000 ft-ba került...
Brumo! Nem 5-6-10 ezer forintba...
A felújítás itt kezdődik...
http://cgi.ebay.de/hercules-si...
Csak a jobboldali burkolat van meg, de azt kicsit még toldanozgatni kell.
Üdv
Fűkasza érdekel cserébe esetleg!
Szétszedtem a karbit kitisztogattam, és állítottam az úszószinten. Lement a fogyasztása 3,5-ről kb 2 literre, és nem fuldoklik a benzinben, viszont valami tömítés még kéne hozzá, de megy.
Az olajat meg azét kérdeztem mert most AROL 2T rakok bele csak nem sok jót hallottam erről az olajról.
Köszönöm a segítséget és a válaszokat
üdv
Érdeklődnék ti milyen olajat használtok régi 2T motorhoz.
Érdeklődnék továbbá hogy milyen hajtóműolajat raktok gépeitekbe.
A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek.