Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

milyen az a kasztnis?
Jóság van. Autó kasztnisnál, nekem meg végre van időm a Cobrával törődni:)
van vkinek ép krómozású két db felniráf ami 17 colos. a agy nem számít mert átfűzöm. és a küllők száma 36 db! van vkinek!
Üdv!
Cobra hátsó lámpából a kis fajta jó. De az ugyan az mint a monza/x50 stb n....
Na erre kíváncsileszek úgytűnik ma korán indul a fórum :D
Igen sorkapocs volt csak a zöld és barna meg pirost nem találtam. Illetve megtaláltam honnan jön de nem tudtam áthúzni a vázon inkább megvágtam. Viszont a Cobra elektronyikus rendszere érintetlen szerencsére. Illetve volt. Nincs szétvagdosva kendácsolva. A blokkja remélem jól fog funkcionálni. A gyújtás erősen oxidált volt...
hátsó lámpája nincs sajnos!
Puch x50-4-be keresnék még fordulatszámmérőt minden mechanikával meg kilométerórához spirált illetve ami lenn a keréknél azt a részt! Kb mennyibe kerül?
Üdv!
Hello! Még mindig keresek két oldal deknit Zündapp ks 50 hez és valami kereklámpát előre! Aki tud irjon küldjön képet!
ez egy agregátor hajtó motorja, nekem is van egy ilyen, ősrégi honvédségi, ne kérdezd milyen gyártmány
Üdv! ilyet találtam info ha volna?
Gyárilag van egy sorkapocs féle csati amibe kétoldalrol dugod bele a sarukat a te cobrádba nem volt a dioda is ott szokott lenni.cobra hátso lámpa nem jo?
:D kössz
Puch maxi (ktm hobby) videókeresőbe!

maxim :D komenteket kérekk
Ezek ismeretében kijelenthetjük, hogy motorizált csodáról beszélünk. pedig csak egy ovál kiput kapott.
OFF : '91-es honda gyro -hoz keresek motortakaró burkolatot, nincs valakinek véletlen elfekvőben egy?

http://car-tarsak.blogspot.com...
HA most a kezemben volna a teéjesítmény/váltóértelmező program, pontosan meg tudnám mondani, hogy a mondott 17-es lánckerékhez, hogy azzal még ÉPPENHOGYCSAK gyorsuljon a motor, mekkora forgatónyomaték szükséges.
Mindösssze arra próbáltam rávilágítani, hogy amit írsz, azok a feltátelek kizátják egymást, a hárome gyütt nem lehetséges.

Kis ccm
Nagy nyomaték alulról
Nagy végsebesség(tehát nagy csúcsteljesítmyn)

Ez a három feltátel egyszerre NEM tljesülhet.

ezt a teljeítmnykarakterisztika dolgot úgy leeht megérteni, hopgy elképzelsz magadnak egy koordinátarendszert, amiben a viszintes tengely a fordulat, a függőleges a nyomaték.

ehhez adódik még, hogy a motor csak EGY BIZONYOS SÁVBAN tud, képes működni, sem alatta, sem felette nem megy.

Optimális esetben, ahogy emeled a fordulatot, úgy emelkedik a nyomaték, de ezzel párhuzamosan-mivel csak egy sávról van szó- úgy tűnik el elulról a nyomaték.

Teccikérteni, minnél magasabb a kívánt nyomaték, ez csak egyre magasabb fordulaton érhető el.
(pl a race kreidlerek fordszámmérője 8 ezernél kezdődik, mert alatta nicns miről beszélni, 3000 alatt nem is leehtne életbentartani)

tehát, egy adott köbtartlmonál, és adott váltónál igen kicsi a játéktér, ha a fordulatszám felső határa is meg van szabva, márpedig gyéri szettel(kipu karbi) az bizony behatárolt.
Jajj nem kekeckedni szerettem volna és az érveid jók és elfogadom de basszus most ilyenkor mivan remélem átérzed az iróniát :D
Volt iylen 17-esem jó cucc de volt 14-esem is ilyen.
Pucci, csodák nincsenek.

A simsonnak a saját cuccaival a 80 hoz minima 6-7 loerő kell, mert iylen a váltója.

16os lánckerékkel gyáéri váltóval, majdenem pontosan annyit megy aemynnyit forog.

Tehát ha 8 ezret forog, akkor 80-at megy majdnem pontosan.

Az a 70-es motor amit mi fékpadon 8,15 loerőnek mértünk, az ment 80 valamennyit 16os lánckerékkel.
elvitte a 17-est is, de azzal már nem gyorsult úgy.

Szerintem nyilvánvaló, hogy ezt egy 60-as ból nem lehet kireszelni.

Amondott motor egy erősen traktor kaekterisztikájú motor, pincéből menős, tehát nyomatékból nem foprdulatból megy.

Kisebb köbcentinél meg NEINCS MESE a lóerőt a forulatszám emelésével lehet elérni.

Akkor meg nem viszi el a 17es lánckereket, de a 16oat sem.

Persze, lehet, hogy mi a komplett simsonkupa-meg a tuner mezőny vagyunk a bénák, fékpadostul 30 év tapasztalatostul, a haverod meg egyszál reszelővel csodát tett:)
Már nincs meg az a kép.
Múltkor 50-esre felgányoltuk a mikuni 19-et na abból a dugattyúból leszakadt egy darab fos alapméretes vékonyfalú utángyártott.DE olyat ment hogy nem akart végelenni a frodulatnak csak barmoninagyot ejtett a lánckerék miatt.
Írtam, hogy 60-as és találomra nyitott kipuval meg a csatornákba gányolt bele valamit de igazából semmi extra széria karbi 80-körüli főfuvival múltkor mentem mögötte MZ-vel és tényleg viszi a 80-at.Mondjuk sovány a csávó de már 50-esre is 17-es lánckerót tett tiszta kipuval lehetett menni azzalis csak szarvolt.De így 60-asan lehet menni vele egész normálisan.Basszus ha nem így lenne nem írnám.