Igen sorkapocs volt csak a zöld és barna meg pirost nem találtam. Illetve megtaláltam honnan jön de nem tudtam áthúzni a vázon inkább megvágtam. Viszont a Cobra elektronyikus rendszere érintetlen szerencsére. Illetve volt. Nincs szétvagdosva kendácsolva. A blokkja remélem jól fog funkcionálni. A gyújtás erősen oxidált volt...
Puch x50-4-be keresnék még fordulatszámmérőt minden mechanikával meg kilométerórához spirált illetve ami lenn a keréknél azt a részt! Kb mennyibe kerül?
Üdv!
Gyárilag van egy sorkapocs féle csati amibe kétoldalrol dugod bele a sarukat a te cobrádba nem volt a dioda is ott szokott lenni.cobra hátso lámpa nem jo?
HA most a kezemben volna a teéjesítmény/váltóértelmező program, pontosan meg tudnám mondani, hogy a mondott 17-es lánckerékhez, hogy azzal még ÉPPENHOGYCSAK gyorsuljon a motor, mekkora forgatónyomaték szükséges.
Mindösssze arra próbáltam rávilágítani, hogy amit írsz, azok a feltátelek kizátják egymást, a hárome gyütt nem lehetséges.
Kis ccm
Nagy nyomaték alulról
Nagy végsebesség(tehát nagy csúcsteljesítmyn)
Ez a három feltátel egyszerre NEM tljesülhet.
ezt a teljeítmnykarakterisztika dolgot úgy leeht megérteni, hopgy elképzelsz magadnak egy koordinátarendszert, amiben a viszintes tengely a fordulat, a függőleges a nyomaték.
ehhez adódik még, hogy a motor csak EGY BIZONYOS SÁVBAN tud, képes működni, sem alatta, sem felette nem megy.
Optimális esetben, ahogy emeled a fordulatot, úgy emelkedik a nyomaték, de ezzel párhuzamosan-mivel csak egy sávról van szó- úgy tűnik el elulról a nyomaték.
Teccikérteni, minnél magasabb a kívánt nyomaték, ez csak egyre magasabb fordulaton érhető el.
(pl a race kreidlerek fordszámmérője 8 ezernél kezdődik, mert alatta nicns miről beszélni, 3000 alatt nem is leehtne életbentartani)
tehát, egy adott köbtartlmonál, és adott váltónál igen kicsi a játéktér, ha a fordulatszám felső határa is meg van szabva, márpedig gyéri szettel(kipu karbi) az bizony behatárolt.
A simsonnak a saját cuccaival a 80 hoz minima 6-7 loerő kell, mert iylen a váltója.
16os lánckerékkel gyáéri váltóval, majdenem pontosan annyit megy aemynnyit forog.
Tehát ha 8 ezret forog, akkor 80-at megy majdnem pontosan.
Az a 70-es motor amit mi fékpadon 8,15 loerőnek mértünk, az ment 80 valamennyit 16os lánckerékkel.
elvitte a 17-est is, de azzal már nem gyorsult úgy.
Szerintem nyilvánvaló, hogy ezt egy 60-as ból nem lehet kireszelni.
Amondott motor egy erősen traktor kaekterisztikájú motor, pincéből menős, tehát nyomatékból nem foprdulatból megy.
Kisebb köbcentinél meg NEINCS MESE a lóerőt a forulatszám emelésével lehet elérni.
Akkor meg nem viszi el a 17es lánckereket, de a 16oat sem.
Persze, lehet, hogy mi a komplett simsonkupa-meg a tuner mezőny vagyunk a bénák, fékpadostul 30 év tapasztalatostul, a haverod meg egyszál reszelővel csodát tett:)
Múltkor 50-esre felgányoltuk a mikuni 19-et na abból a dugattyúból leszakadt egy darab fos alapméretes vékonyfalú utángyártott.DE olyat ment hogy nem akart végelenni a frodulatnak csak barmoninagyot ejtett a lánckerék miatt.
Írtam, hogy 60-as és találomra nyitott kipuval meg a csatornákba gányolt bele valamit de igazából semmi extra széria karbi 80-körüli főfuvival múltkor mentem mögötte MZ-vel és tényleg viszi a 80-at.Mondjuk sovány a csávó de már 50-esre is 17-es lánckerót tett tiszta kipuval lehetett menni azzalis csak szarvolt.De így 60-asan lehet menni vele egész normálisan.Basszus ha nem így lenne nem írnám.
Cobra hátsó lámpából a kis fajta jó. De az ugyan az mint a monza/x50 stb n....
Üdv!
maxim :D komenteket kérekk
http://car-tarsak.blogspot.com...
Kis ccm
Nagy nyomaték alulról
Nagy végsebesség(tehát nagy csúcsteljesítmyn)
Ez a három feltátel egyszerre NEM tljesülhet.
ezt a teljeítmnykarakterisztika dolgot úgy leeht megérteni, hopgy elképzelsz magadnak egy koordinátarendszert, amiben a viszintes tengely a fordulat, a függőleges a nyomaték.
ehhez adódik még, hogy a motor csak EGY BIZONYOS SÁVBAN tud, képes működni, sem alatta, sem felette nem megy.
Optimális esetben, ahogy emeled a fordulatot, úgy emelkedik a nyomaték, de ezzel párhuzamosan-mivel csak egy sávról van szó- úgy tűnik el elulról a nyomaték.
Teccikérteni, minnél magasabb a kívánt nyomaték, ez csak egyre magasabb fordulaton érhető el.
(pl a race kreidlerek fordszámmérője 8 ezernél kezdődik, mert alatta nicns miről beszélni, 3000 alatt nem is leehtne életbentartani)
tehát, egy adott köbtartlmonál, és adott váltónál igen kicsi a játéktér, ha a fordulatszám felső határa is meg van szabva, márpedig gyéri szettel(kipu karbi) az bizony behatárolt.
A simsonnak a saját cuccaival a 80 hoz minima 6-7 loerő kell, mert iylen a váltója.
16os lánckerékkel gyáéri váltóval, majdenem pontosan annyit megy aemynnyit forog.
Tehát ha 8 ezret forog, akkor 80-at megy majdnem pontosan.
Az a 70-es motor amit mi fékpadon 8,15 loerőnek mértünk, az ment 80 valamennyit 16os lánckerékkel.
elvitte a 17-est is, de azzal már nem gyorsult úgy.
Szerintem nyilvánvaló, hogy ezt egy 60-as ból nem lehet kireszelni.
Amondott motor egy erősen traktor kaekterisztikájú motor, pincéből menős, tehát nyomatékból nem foprdulatból megy.
Kisebb köbcentinél meg NEINCS MESE a lóerőt a forulatszám emelésével lehet elérni.
Akkor meg nem viszi el a 17es lánckereket, de a 16oat sem.
Persze, lehet, hogy mi a komplett simsonkupa-meg a tuner mezőny vagyunk a bénák, fékpadostul 30 év tapasztalatostul, a haverod meg egyszál reszelővel csodát tett:)