igazad van.most néztem meg a régi telómon a képeket.ktm rsl volt.ugyan így nézett ki.sach blokkos volt.5 sebis.nem tudom hogyan lehetne ki menteni a telóbol a képeket,videókat.egy régi samsung d 600-ason van.adatkábel nuku.
amiről te beszélsz hogy hátul is tárcsafékes az ktm comet vagy valami ktm de nem hercules. ezekből nem készült olyan. írj mailt és megbeszéljük sorban19911103@citromail.hu
nem vitázok.én el könyveltem magamnak.ettől nem tágítok.malaguti mgx 60-as henger van rajta.én nem a karbiról beszéltem.maga a hengerről.sajnos nem csináltam róla képet.
Szia,sajnos a km órája nem jó csak a fordulatszám mérő működik,szerintem 50-60 körül mehet,de bivaly erős.
100000ft körül gondoltam érte,különben egy normál simsonért is 70-80-90-eket kérnek!Ez a válaszom Brumo kollégának is.
Sziasztok! Van egy szép állapotú Sachs Herculesem eladó!
Jelenleg egy Puch X50 4-esem van azt kezdtem el javítgatni!
Karburátort keresek hozzá,vagy legalább egy jó állapotú síber tűt!
Kérem aki tud segítsen!
Azt remélem mindenki érti ha valaki rákeres az amerikai területre állított vagy német-osztrákra állított google-n (kipróbáltam) a Puch Cobrára akkor az én képeim jönnek be először? Meg ez a fórum az első találatok között?:D Csak mi vagyunk ilyen elvetemültek a világon?:D
100000ft körül gondoltam érte,különben egy normál simsonért is 70-80-90-eket kérnek!Ez a válaszom Brumo kollégának is.
Jelenleg egy Puch X50 4-esem van azt kezdtem el javítgatni!
Karburátort keresek hozzá,vagy legalább egy jó állapotú síber tűt!
Kérem aki tud segítsen!
Éves vagy napi licencel lehet indulni.ű
Anapit a helyszínen lehet váltani az úgy 4-5 rugó.
Nevezsi díj 10
A motoroknak gépátvátelen kell átmenni.
(féket, kereket, teleszkópot és általános állapotot néznek, fék fogjon, kormánycsapágy-kerékcsapgy ne lógjon.
Kötelező felszerelés motoros kesztyű és motoros ruha, csizma, zárt bukó.
nem kell feltétlenül full bőr, valami korfuracuccban már elengednek, csak ha elesel az tönkremegy.
Kötele