17-es lánckerekekt karantáltan nem visz el az 50ccm-es motor a gyári váltóval.
Eredtileg 15 ös kifogassal jöttek ki, azzal mennek 60at, a jobban sikerültek nagyon max 65 öt.
Az, hogy iylenkor az óra 70-75-öt mutat, az már más kérdés.)
Ezt tudja a 3,6 loerő.
A következő lépés, a széria vezérlésű, széria cuccokkal felszerelt 60ccm re felfúrt motor, az úgy 4,5 loerő.
Ez már elviszi a 16os lánckereket úgy, hogy fürge is marad.
Mivel a vezérlés, és minden többi maradt mint az 5-es nél, HÓTUGYANNANNYIT FOROG ennek következtében CSAK ANNYIVL MEGY TÖBBET amennyivel nagyobb az első lánckerék.
A gyakorlatban ez 5-7 Km/o növekedés.
MAgyarán a 60as széria jobb esetben is csak kicsivel megy 70felett.
Egy iylen 60asra egy 17es lánckerék előre mindössze náhány kilomérerrel nveli a végsebességet, mert ez az áttétel már sok neki.
A 70es széria az volt gyárilag 5,5 loerős, az utángyértott hengerek ezt meg sem közelítik.
Ezeknek a gyárilag tervezett végsebessége volt 70-75, a gyakorlatban ennyit is mentek.
A 70es nem csak nagyobb köbcentis, de a váltója sem azonos, sőt a primerje sem.
Az én járkálós moorom ami azért erősebb mint egy széria 70es, az ment alig többet mint 80 4sebeséges állapotáűban.
Közlekedős-nyomatákosra csináltam most 5ben 8fölé forog, ez 85 feletti vágsebeség (kicsivel) ezen van 17-es lánckerék....
A nyomaték a gyári 50-esnek minima a 2szerese, és vagy 2000-rel többet is forog.
Nyomatékból iylat az 50es nem tud, szóval a haverod vagy kamuzik, vagy nem 50es a motor, mert önmagában a henger bántalmazásától biztosan nem fogja elvinni a 17-es fogast.
(leginkább szerintem sehogyan sem:)
haveré már megy 80-at 60-a 2F egyedül a kipuba nyúltam bele a többit ő barbárkodta a felömlőknél.utángyártott kipuff 17-as lánckeró tud vele egykerekezni és kapartatni is ha éppen az kell.
Mert gyárilag áttétellel korlátozták a végsebességét sőt még arra is ügyletek hogy előre nehogy túl nagy lánckerót tudjál tenni mert nem hagytak helyet neki!
Eredtileg 15 ös kifogassal jöttek ki, azzal mennek 60at, a jobban sikerültek nagyon max 65 öt.
Az, hogy iylenkor az óra 70-75-öt mutat, az már más kérdés.)
Ezt tudja a 3,6 loerő.
A következő lépés, a széria vezérlésű, széria cuccokkal felszerelt 60ccm re felfúrt motor, az úgy 4,5 loerő.
Ez már elviszi a 16os lánckereket úgy, hogy fürge is marad.
Mivel a vezérlés, és minden többi maradt mint az 5-es nél, HÓTUGYANNANNYIT FOROG ennek következtében CSAK ANNYIVL MEGY TÖBBET amennyivel nagyobb az első lánckerék.
A gyakorlatban ez 5-7 Km/o növekedés.
MAgyarán a 60as széria jobb esetben is csak kicsivel megy 70felett.
Egy iylen 60asra egy 17es lánckerék előre mindössze náhány kilomérerrel nveli a végsebességet, mert ez az áttétel már sok neki.
A 70es széria az volt gyárilag 5,5 loerős, az utángyértott hengerek ezt meg sem közelítik.
Ezeknek a gyárilag tervezett végsebessége volt 70-75, a gyakorlatban ennyit is mentek.
A 70es nem csak nagyobb köbcentis, de a váltója sem azonos, sőt a primerje sem.
Az én járkálós moorom ami azért erősebb mint egy széria 70es, az ment alig többet mint 80 4sebeséges állapotáűban.
Közlekedős-nyomatákosra csináltam most 5ben 8fölé forog, ez 85 feletti vágsebeség (kicsivel) ezen van 17-es lánckerék....
A nyomaték a gyári 50-esnek minima a 2szerese, és vagy 2000-rel többet is forog.
Nyomatékból iylat az 50es nem tud, szóval a haverod vagy kamuzik, vagy nem 50es a motor, mert önmagában a henger bántalmazásától biztosan nem fogja elvinni a 17-es fogast.
(leginkább szerintem sehogyan sem:)