Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

17-es lánckerekekt karantáltan nem visz el az 50ccm-es motor a gyári váltóval.

Eredtileg 15 ös kifogassal jöttek ki, azzal mennek 60at, a jobban sikerültek nagyon max 65 öt.
Az, hogy iylenkor az óra 70-75-öt mutat, az már más kérdés.)
Ezt tudja a 3,6 loerő.

A következő lépés, a széria vezérlésű, széria cuccokkal felszerelt 60ccm re felfúrt motor, az úgy 4,5 loerő.
Ez már elviszi a 16os lánckereket úgy, hogy fürge is marad.

Mivel a vezérlés, és minden többi maradt mint az 5-es nél, HÓTUGYANNANNYIT FOROG ennek következtében CSAK ANNYIVL MEGY TÖBBET amennyivel nagyobb az első lánckerék.
A gyakorlatban ez 5-7 Km/o növekedés.

MAgyarán a 60as széria jobb esetben is csak kicsivel megy 70felett.
Egy iylen 60asra egy 17es lánckerék előre mindössze náhány kilomérerrel nveli a végsebességet, mert ez az áttétel már sok neki.

A 70es széria az volt gyárilag 5,5 loerős, az utángyértott hengerek ezt meg sem közelítik.
Ezeknek a gyárilag tervezett végsebessége volt 70-75, a gyakorlatban ennyit is mentek.

A 70es nem csak nagyobb köbcentis, de a váltója sem azonos, sőt a primerje sem.

Az én járkálós moorom ami azért erősebb mint egy széria 70es, az ment alig többet mint 80 4sebeséges állapotáűban.

Közlekedős-nyomatákosra csináltam most 5ben 8fölé forog, ez 85 feletti vágsebeség (kicsivel) ezen van 17-es lánckerék....
A nyomaték a gyári 50-esnek minima a 2szerese, és vagy 2000-rel többet is forog.
Nyomatékból iylat az 50es nem tud, szóval a haverod vagy kamuzik, vagy nem 50es a motor, mert önmagában a henger bántalmazásától biztosan nem fogja elvinni a 17-es fogast.
(leginkább szerintem sehogyan sem:)
na mutasd egyet. :P
Dehogy ritka. Ezek nem voltak ritka karbik mert még stabilmotorokra is rakták.
haveré már megy 80-at 60-a 2F egyedül a kipuba nyúltam bele a többit ő barbárkodta a felömlőknél.utángyártott kipuff 17-as lánckeró tud vele egykerekezni és kapartatni is ha éppen az kell.
Mert gyárilag áttétellel korlátozták a végsebességét sőt még arra is ügyletek hogy előre nehogy túl nagy lánckerót tudjál tenni mert nem hagytak helyet neki!
A tankot mielőtt kidobod juttasd el hozzám.
Bingben talán de van ilyen formájóból 23-as is.
de az nem ilyen formájú! erről beszélek!
hogy ilyen formájú karbiban a legnagyobb a 17-es!
17es karbi Háá
Látom én mi kell nekem
ezen a cobrán amit slicknek eladtam meg 20 as volt! az még ritkább
pl ez 17 es karbi. és elég ritka ez.
ismerem a googlét, de ezaz ott se találok lánckeret! De gondolom egyszerűbb lenne ha leszedném és méretet vennék nem?
brumo jerre msn re rég beszéltünk
jelzi.
a jobb oldalon van egy írás és általában egy szám után a karbi méret utána a fúvóka méretet.
amúgy a 14-es az szart se ér! mert a m50-esemen 14-essel csak kb 6 ezerig pörgött fel. és a 17-essel már 8-9 ezerig pörög fel!
jjelzi valahogy a karburátor? vagy hogy?
nekem meg 17-es ! :P és nem adom!
alap minden puchon jó a lánkerék. pl a moped91-nél kérdezzrá. ott a google..
mert a hengerben szűk a nyílások. tehát kikell marni. meg esetleg növelni a kompressziót.
szucsadi holnap nézdmeg mekkora karburátor van rajta! mert ha 12 es van nekem itthon kétszámmal nagyobb!
ha 80at nem is de 70 75 lazán! Első lánckereket nagyobbra cserélem akkor talán lesz változás. éS véletlen nemtudja valaki meik motoré ugyan az?
fontos lenne egy mail!
Épp aludni térek bocs.