Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekemis megvolt a délutáni melóm letisztitottam a monza blokkot mingyárt nyomok fel képeket szerintem ilyen tiszta ujkorában volt utoljára :):)
irtam!
Üdv!

Lesz ugye szeptemberben a balassagyarmati motorverseny. Arra hogy lehet nevezni? Illetve kb mennyi vagy mi kell hozzá?
Írj fentvagyok.
A gép a cobra már ellett adva bocsi mindazoknak akik irtak e mailt de Ricsi Szólt először a motor érdekében és ő nem ócsárolta mindt puchi meg nem gunyolodott hogy mennyit akarok érte 100 ezret egy konkrét normális vevő !
Slick gyere mail! :D
Nincsmit slick igazán nincsmit amugy köszi a monza blokkot is lendkerék jólessz a cometra főtengely kicsit kotyog de perselyezni viszük majd.az megy bele a cometba dugattyú tökéletes köszi mégegyszer :) amugy van a cobrában kompresszió szikra is van.ahhoz képest hogy pajtában állt a motorja nem tul rossz szerintem! :D:D:D
Megvettem a Cobrát Szecskamestertől (kössz)
Szarrá van rohadva a tank (lyukas) Üléslap szétmállott. Középsztender kuka. Üléshuzat, első plexi, hátsó lámpa stb. De 20 ért még ilyet sem vártam volna. Összességében meg vagyok vele elégedve. Ha minden jól megy holnap már tudok róla videót rakni:)
Üdv!

Elvileg az aluszáras Comet teló ugyanaz mint valamelyik M50 es gépen.
Pontosítok. Minarelli. Mindig keverem.
Üdv!

Nincs 14 paci ez. A versenyváltozatok voltak 14 lovasak. Egy morini blokkos motorról beszélünk Dellorto SHA karbival. Ami nem tud kiszolgálni ennyi pacit sehogyan.
Olvass vissza te kőműves. Mondtam a rometes hozzászólásnál hogy váltóreteszelő. És az tartja pozícióba. Brünonak adtam a választ.
eladó a herculesem ha érdekel. igazi ritkaság
eladó?ha igen mi az ára?
jó gép látok bennefantáziát
x 50.4 sebességest.kb két hónapja beszélgettünk róla.
Na ezzel mivan megvanmég?
Milyen puchot?
nagyon köszönöm! De én a aluszáras cometbe gondolkoztam hogy mennyi kell. De úgy is oldottam meg hogy 1.2 dl olajat tettem be. és koppanásig lenyomtam az egyik szárat és akkor a felül a túlfolyó vagyis a szellőzőnyíláson kifolyt pont kb 0.1 olaj. Bár akkor ezek szerint pont 1.1 dl kell bele :) és most tökéletesen csillapít... :)
Maxi: Nix
Sprinterek: Nix
-MV50S: 40ccm
-MC50II: 40ccm
-DS50L: Nix
Cross-M50: 135ccm
M50-GP: 110cc
M50-SG: 110cc
M50-Sport: 110cc
M50-R: 110cc
M-50 Jet: 135ccm
Monza-4S/SL/C: 120ccm
Monza-6SL: 120ccm többfokozatú hidraulikaolajat
a tömítőgyűrű a szár alsó dugójába kell ahol a leeresztőcsavar van. miért nem jó a 80w90? akkor mit tegyek bele? hidralikaolajat vagy ATF váltóolajat vazz? és mennyit?,,
nna bazz nem rég adtam el egy tuti fantic-ot :D ami nekem volt az blokkja pöpec volt 125ös és vizesblokkos csörgésmentes és asszem 30 ló volt kb.
én nem bántam meg.