Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

super KO! egyember kiüti a 3-4embert egy-egy ütésel.
Gazdagrét.
Ejha, ezt hol lőtted?
Egy pár érdekesség a futár életből:
okéééokéé.. csak erősítettem.. :)
Jó reggelt Brumo!
Ezeket már mind végigbeszéltük korábban
amúgy a összeszorításához szoktam a satut használni.
akkor két dolog lehet , egyik a beállítás, a másik a bakelit csere azaz ferrodolt csréld ki és akkor jobb lesz!
Már akkor is csúszott néha egyszer-egyszer, amikor megvettem.
Ezzel lehet motorozni.Szerelni nehéz mert baromi nagy erő kell a rugók összenyomásához és a zéger sem egy puding anyagból vana mit bekell pattintani ami lefogja az egészet, de ez már a csavaros megoldás talán könnyebb csinálgatni mint a másikat.
egykérdés hogy a legelejétől amikor összeraktatok akkor is csúszott vagy most kezdett csúszni?
bárt most nézem a puchi által mutatott kuplungot. Baz... ez beteges kivitelezés...
Úgy értem a beállító csavar jó helyen van, az volt az első, amit beállítottam. Azért köszi a tippet.
Hát jó az utolsó szó jogán csak annyit hogy holnap végre hétvége.
azért probáld csak ki..
Nem beállítási problémám van.
hiába van holtjáték a karnál,ha a kuplungállito csavar be van tekerve tulzottan!a kémlelöablakon a blokk oldalán állithatsz rajta
Amúgy meg a műszaki abszurditásra értettem, hogy már majdnem oylan, mintha simson lenne.
hát ne is említsd, mert a régi simson puklungja jobb:)
Semmi gond, ha titok, akkor titok.
Nem akarok ekkora szakmai titkot elárulni de ha feljössz emailben elmondom csak írj rám.JA és ne add tovább.
Most látom, hogy ebben nincs meg minden rugó és legalább egy nem belevaló Így is működött rendesen?
Köszi Puchi, ez az.