Magazin
Fórum
Fotók
Videók
Apró
Apróhirdetés
Motoros hírek, tesztek
Fotók
Videók
Fórum
Kérdezz, felelek
Profil
Fórum
/
Puch Cobra, Kreidler és társai
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Brumo
super KO! egyember kiüti a 3-4embert egy-egy ütésel.
Slampixxx
Gazdagrét.
bmwr100
Ejha, ezt hol lőtted?
Slampixxx
Slampixxx
Egy pár érdekesség a futár életből:
Brumo
okéééokéé.. csak erősítettem.. :)
bmwr100
Jó reggelt Brumo!
Ezeket már mind végigbeszéltük korábban
Brumo
amúgy a összeszorításához szoktam a satut használni.
Brumo
akkor két dolog lehet , egyik a beállítás, a másik a bakelit csere azaz ferrodolt csréld ki és akkor jobb lesz!
bmwr100
Már akkor is csúszott néha egyszer-egyszer, amikor megvettem.
puchinátor
puchinátor
Ezzel lehet motorozni.Szerelni nehéz mert baromi nagy erő kell a rugók összenyomásához és a zéger sem egy puding anyagból vana mit bekell pattintani ami lefogja az egészet, de ez már a csavaros megoldás talán könnyebb csinálgatni mint a másikat.
Brumo
egykérdés hogy a legelejétől amikor összeraktatok akkor is csúszott vagy most kezdett csúszni?
Brumo
bárt most nézem a puchi által mutatott kuplungot. Baz... ez beteges kivitelezés...
bmwr100
Úgy értem a beállító csavar jó helyen van, az volt az első, amit beállítottam. Azért köszi a tippet.
puchinátor
Hát jó az utolsó szó jogán csak annyit hogy holnap végre hétvége.
zundapp
azért probáld csak ki..
bmwr100
Nem beállítási problémám van.
zundapp
hiába van holtjáték a karnál,ha a kuplungállito csavar be van tekerve tulzottan!a kémlelöablakon a blokk oldalán állithatsz rajta
emzoli22357
Amúgy meg a műszaki abszurditásra értettem, hogy már majdnem oylan, mintha simson lenne.
emzoli22357
hát ne is említsd, mert a régi simson puklungja jobb:)
bmwr100
Semmi gond, ha titok, akkor titok.
puchinátor
Nem akarok ekkora szakmai titkot elárulni de ha feljössz emailben elmondom csak írj rám.JA és ne add tovább.
bmwr100
Most látom, hogy ebben nincs meg minden rugó és legalább egy nem belevaló
Így is működött rendesen?
bmwr100
Köszi Puchi, ez az.
❮❮
❮
…
818 / 1582
817
816
815
814
813
812
811
810
809
…
❯
❯❯
Ezeket már mind végigbeszéltük korábban