Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem jobb. Igaz hogy könnyebben pörög. De a váltója meg sem közelíti! Futóműve sem.
sztem nagyon átbasztak téged.....
mert a bowdennek nem kéne feszesnek lennie azaz legalább 2-4 mm holtpontnak kell lennie. akkor jó vagy a kuplungnál vagy állítócsavar mint a simóknál. ha az megvan húzva akkor hiába nem fog a kuplung mert túl van húzva. akkor ott is kéne kicsit kilazítani (lásd a simsonblokkban is ilyen van.) de a kredin pontosen nem tom milyen a kuplung...
na végre,rájöttél hogy a khttp://veteranapro.hu/segedmot... jobb mint a pukkod
Üdv! Megvan még a Grimeca felnid? engem lehet érdekelne...
Valaki el tudná regélni hogy hogyan működik pontosan ez a lamellás olajfürdős kuplung?
Váltóban és első telóban, fékekben rosszabb. Meg hogy nincs fordulatszámmérő.
Hali Brumo Nagy rakás....Volt a cobra :SSS..Ezért kérem aki tud valami jó áron puchot az ide irjon legyenszives.
Már csak úgy full ellensnvből is megkérdem jobb mint a cobra?Miben jobb miben kevésbéjobb?
Mert? Az eléggé meg volt feszítve. Amúgy a 3 csavart mennyire kell meghúzni? Mert nem mind1 az állítja be a kuplung erősségét.
a bowden lazítottad már?
Bár már késő :)mert ma elvittek.
OK. Már csak a lóerők számából is.
Mivel a 'Dapp 6.25 ló
A TM50 az meg 6.3
Milyen videót?

Ferodolt talán éjfél felé meg tudom mondani.
Nemfeltétlen, láttam a videót.
Majd dobok egy onboardot.
KB mennyi a ferrodoloztatás? Esetleg Jankónak nem maradt még pár darabja?
Mégis mit lehetne tenni, ha rossz a lamella?
Természetesen új lamellák kellenek, illetve még ferodoloztatni lehet, ha olyan.

Zündapp is ugyan ilyen tulajdonságokkal rendelkezik, mint a Kreidlered.
Tévedtem enyi:1 / 3 liter. SAE 80
Nem fémből vannak!
Hanem bakelitből. Csak a ferodol már lekopott róluk. 2.5 Deci? Nem 4 megy bele? Mind1 majd megmutatja a szintellenőrző csavar.
ha olajat cserélsz 2.5 dl-nél ne legyen több! A fém tárcsák javithatók(tapadás)
Köszönöm szépen de már szétszedtem a kuplungot:) Érdekes mennyire egyszerűek belülről ezek a blokkok és mégis mit tudnak!
Illetve meglepően Brutális gépezet ez!
Csak a váltója a Cobra után szokatlanul nehezen kapcsol.
lletve nagyon oda kell figyelni mert szétpörgi az agyát is. Nemtudom hogy tudtak ennyi erőt kihozni egy megszakítós 18 as karbis 2 felömlős motorból.
Üdv!
Nincs kuplunglamellád Kreidlerhez? Ami használható állapotú...
CH1 es a TM em.! Azaz 6.3 paci!:D (Ez áll a váztáblán)
Új fejlemény.
Megdöglött a kuplung a Kreidlerben!:(
Olyan mintha folyamatosan ki lenne nyomva. Ergo rárúgok és nem hajtja meg a motort. Mentem vele (amúgy megy mint a vadállat) egyre jobban elkezdett csúszni. Aztán már beraktam sebességbe és húztam a gázt ez meg csak pörgött de nem vitt előre. Szerintem elkoptak a lamellák. Kb annyi áll ki a tapadófelületnél. Hmm kb 0.2 mm -0.3 Ez az egy amit nem újítottak fel benne. Mit lehet ilyenkor tenni?