Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srácok, hagyjátok már egymás izélgetését! Ez csak arra jó, hogy az embernek elmenjen a kedve benézni a fórumra.
Kapott egy kis fejlesztést a KTM. Felkerült rá az eddig hanyagolt 50 PL matrica
A kuplung még mindig csusszan kettőt hidegen, utána aztán hibátlanul működik. Én már régen mentem vele, de meglepődtem, hogy mennyivel jobb lett az utóbbi kb. 1500 km alatt, ami alatt a Kristóf hajtotta (pedig nem kímélte). Úgy látszik, "összeérett" az új dugó a hengerrel...Nagyon komolyat lép olyan 6 ezres fordulattól.
ha a izzó mindig kiég akkor a rezonancia miatt állandóan kiéghet. ilyenkor gumi alátét vagy szilikon gumitalpat kell tenni rá vagy 1 M hosszam kábelt betenni tekercsbe, vagy 5 wattal nagyobb izzót betenni de ne jóval nagyobbat mert akkor képes elszívni a többi fogyasztókat, pl első lámpa gyengébb lesz meg stb. bár ezeket tanultam most a autóvillamosságinál :) remélem segítettem. De ha továbra is kiég akkor a tekercs nem jó mert ahogy tönkre megy akkor előfordul hogy nagyobb feszültséget csinál magasabb fordulaton.
Csere 6V 15W
Megtanultam ha megmondod az igazat az fáj és betörnék a fejedet ha HAGYOD! Van rá rendszeresitett tipusú jó ember Ö a tuti megmondó!
Ja igen, meglepően jól megy 2 személlyel is.

Péntek este hazafelé a 6-oson meg egyszercsak ledobta a láncot.
Csütörtök reggeli képek, munkába menet, letértem a megszokott útról.

Viszont ma reggel tönkrement a km/h órám, a pöcök is eltört a sok ingadozástól. Viszont a km-t még mindig számolja, végülis nekem az a lényeg, valós legyen az állása. A hátó égő pedig sorra kiég, úgy 3 naponta kb.
Értem kösz az infót de én most lépek na csácsá jóét.
Akkor 70 volt. Nem tudom ,hogy megvan e még.
Slampii na végre vagy fent a forumon ugye multkor irtam h eladó e az a fekete cobra.Válaszoltál hogy igen mennyi az ára hogyhamég megvan?
Most őszintén mibajotok a simsonokkal? az hogy nem puch? :S

Attól még nagyon is jó motorok.
Neked mi bajod?
ühüm szép darab... http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-25687582/
látom,már a gombi kollégával is sikerült összeveszni valami cimconyosnak.. pedig ő aztán tudja,hogy a kreidlerjéhez képest hol a helye azon a bizonyos polcon a simsonnak! hajrá gombi,ne hanyd magad!
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/184238/SIMSON
_S.html nnna
jó kis marketing :D http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/184238/SIMSON
_S.html csajjal eladó :D
ühüm.... nem rossz... http://www.kepesmotor.hu/simso...
MInt egy kolléga innen megjegyezte, már megint nem oldódott vízben amit leírtam.

Nem én vagyok tudálékos, hanem te vagy csekély tudású.
Pont az ilyenek miatt mint te, nem merem összereszteni a nyugati kismotoros bandát, a Simson klubbal amit csináltunk.

Pedig kb egyedül nektek volna előnyös.

De nem, mert szinte vallási türelmetlenség szinten megy itt néhány mérsékelt értelmi képességű egyedtől a tipus-sovinizmus.

Ennél ostobább dolog kevés van, pláne veterán korú járművek esetén.

(talán még csak az, ha valaki érvelésre csak személyeskedéssel tud reagálni.
Valaki már megint tudálékos...

De amit nem értek..
Egy SZIMSZON buzi mit keres ebben a fórumban?

Csak nem azért vagy itt mert már máshonnan kiutáltak...
Puch a márka Puch vezet Puchnál jobb csak Puch lehet.
Definiálnám a különbséget.
Az egyik eset becézés.

A másik, meg helytelen írásmód.

személy, vagy családnév esetén az első valamiféle érzelmi töltést hordoz.
A második meg szimpla bunkóság.

(Kennedy nevét sem írod (remélhetően) "dzson fidzseráld kenedi-nek.
Ennek a becézett formája a J.F.K ami teljesen elfogadott.
Így lenne ötösöm a lottón... Tudtam hogy megint leírod...
De ha más cimconyt ír az nem gáz...
Jóbarát, mondtam már, hogy családnév.
Nekem meg a szimszonok , De nagyon nem!