Srácok, hagyjátok már egymás izélgetését! Ez csak arra jó, hogy az embernek elmenjen a kedve benézni a fórumra.
Kapott egy kis fejlesztést a KTM. Felkerült rá az eddig hanyagolt 50 PL matrica
A kuplung még mindig csusszan kettőt hidegen, utána aztán hibátlanul működik. Én már régen mentem vele, de meglepődtem, hogy mennyivel jobb lett az utóbbi kb. 1500 km alatt, ami alatt a Kristóf hajtotta (pedig nem kímélte). Úgy látszik, "összeérett" az új dugó a hengerrel...Nagyon komolyat lép olyan 6 ezres fordulattól.
ha a izzó mindig kiég akkor a rezonancia miatt állandóan kiéghet. ilyenkor gumi alátét vagy szilikon gumitalpat kell tenni rá vagy 1 M hosszam kábelt betenni tekercsbe, vagy 5 wattal nagyobb izzót betenni de ne jóval nagyobbat mert akkor képes elszívni a többi fogyasztókat, pl első lámpa gyengébb lesz meg stb. bár ezeket tanultam most a autóvillamosságinál :) remélem segítettem. De ha továbra is kiég akkor a tekercs nem jó mert ahogy tönkre megy akkor előfordul hogy nagyobb feszültséget csinál magasabb fordulaton.
Csütörtök reggeli képek, munkába menet, letértem a megszokott útról.
Viszont ma reggel tönkrement a km/h órám, a pöcök is eltört a sok ingadozástól. Viszont a km-t még mindig számolja, végülis nekem az a lényeg, valós legyen az állása. A hátó égő pedig sorra kiég, úgy 3 naponta kb.
látom,már a gombi kollégával is sikerült összeveszni valami cimconyosnak.. pedig ő aztán tudja,hogy a kreidlerjéhez képest hol a helye azon a bizonyos polcon a simsonnak! hajrá gombi,ne hanyd magad!
MInt egy kolléga innen megjegyezte, már megint nem oldódott vízben amit leírtam.
Nem én vagyok tudálékos, hanem te vagy csekély tudású.
Pont az ilyenek miatt mint te, nem merem összereszteni a nyugati kismotoros bandát, a Simson klubbal amit csináltunk.
Pedig kb egyedül nektek volna előnyös.
De nem, mert szinte vallási türelmetlenség szinten megy itt néhány mérsékelt értelmi képességű egyedtől a tipus-sovinizmus.
Ennél ostobább dolog kevés van, pláne veterán korú járművek esetén.
(talán még csak az, ha valaki érvelésre csak személyeskedéssel tud reagálni.
Kapott egy kis fejlesztést a KTM. Felkerült rá az eddig hanyagolt 50 PL matrica
A kuplung még mindig csusszan kettőt hidegen, utána aztán hibátlanul működik. Én már régen mentem vele, de meglepődtem, hogy mennyivel jobb lett az utóbbi kb. 1500 km alatt, ami alatt a Kristóf hajtotta (pedig nem kímélte). Úgy látszik, "összeérett" az új dugó a hengerrel...Nagyon komolyat lép olyan 6 ezres fordulattól.