Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet kirezgett az alapjáraticsavarka és ahogy remeg a blokk meg minden úgy remegve szinte már félve szipákolja az anyagot szerintem ez lehet a probléma.
De ez indul!
Valami a benzinrendszerrel lenne szerintem, de nemtudom. Karbi tiszta, szűrő tiszta...
Amúgy ha nem nyúlunk a gyújtáshoz, akkor hogy kerülne alsó holtpontra a gyújtás?
Ha látványosat szeretnél csinálj ojat mint én karácsonyi meglepetésnak a fa alá tökéletes.
Végy egy simson s50 star blokkot és tegyél rá s51-lendítőkereket és a krovaszemet tedd be fúróba és pörgesd izomból forgásiránynak megfelelően.Kipu nélkül természetesen.
Mivel 180°fokkal odébb ad szép szikrát ezért amikor elősürítésből a zacc felkóvájog a csatornákon akkor ad szikrát a gépezet.
A látvány mindenért kárpótol a kipuffon kivágó jó nagy lesz és néhány pillnat múlva a karburátoron is lángok csapnak ki:-D
NAgyon nagy ha gondolod próbáld ki:-D
szép szikrát adott bátyám motorja akkor is amikor alsó holtponton gyujtott mégse indult
Gyújtás részhez soha nem nyúltunk még. Mindig jó volt. Most is szép szikrát ad.
De holnap megkérdem a suliban.
ha van vagy tudsz kérni stroboszkópot nézd meg a gyujtásod
Olyanokon nem szoktam. LukOil, OMW, amiknél leginkább szoktam.
nem is az hogy tipusfüggő, hanem ahogy a mondás is tartja: olcsó húsnak híg a leve. nevenincs benzinkuton nem érdemes tankolni mégha fele annyiért is van ott a benzin
Vegyesen. Nem vagyok típusfüggő.
Most talán MOL van benne. De nem biztos.
milyen benzint tankolsz és milyen kuton?
Új benzincső + szűrő van rajta.
Jobb ez a lehúzó mint amit a gyárban kitaláltak
benzincsap dugult, szűrő...
Pár jó motor az első nekem nagyon bejövős a kerekeivel.
Csavarja a csavaron húzd meg a karbirögzítőt hátha lelazult.Ha bántottad az alapjáratit (fuvi) tedd vissza bele az előzőt.Állícs a fluxuskondenzátor előtöltésestoláson és a fejsze a tankban még mindíg jó megoldás.
Vegyél motort:-D
Pár hete újabban egyik pillanatról a másikra, kitalálja a narancsom, hogy márpedig most nem lesz alapjárat, és csak kúrva nehezen fog beindulni. Ma pl. csak tolásra indult.
Karbi tiszta, most raktam bele másik gyertyát... Nincs változás.
Már marhára idegesítő...
Tipp?
Köszi az anyagot.
ebből az anyagból mindenki tanulhat kicsit. én ezt tanulom most suliban.
http://lezo.hu/szerkezettan/ta...
a hangsebességet felejtsd el. a lényeg hogy a porlasztó elötti szívó rész hirtelen összeszűkül és emiatt tudja "felszívni az üzemagyagot és a levegővel elkeverni. elemi porlasztó
Számolja a lóhere :)
Akkó hagydúgy, húdeszép :)
Képletet tégy róla.Vagy számold ki.
Franciák is ezen agyaltak addig polírozták a karbit mire sorra áltak be e motorok aztán rájöttek hogy a csatornában kevergő párának jóttenne pár pofon útközben hogy összekutyulódjon.