Lehet kirezgett az alapjáraticsavarka és ahogy remeg a blokk meg minden úgy remegve szinte már félve szipákolja az anyagot szerintem ez lehet a probléma.
De ez indul!
Valami a benzinrendszerrel lenne szerintem, de nemtudom. Karbi tiszta, szűrő tiszta...
Amúgy ha nem nyúlunk a gyújtáshoz, akkor hogy kerülne alsó holtpontra a gyújtás?
Ha látványosat szeretnél csinálj ojat mint én karácsonyi meglepetésnak a fa alá tökéletes.
Végy egy simson s50 star blokkot és tegyél rá s51-lendítőkereket és a krovaszemet tedd be fúróba és pörgesd izomból forgásiránynak megfelelően.Kipu nélkül természetesen.
Mivel 180°fokkal odébb ad szép szikrát ezért amikor elősürítésből a zacc felkóvájog a csatornákon akkor ad szikrát a gépezet.
A látvány mindenért kárpótol a kipuffon kivágó jó nagy lesz és néhány pillnat múlva a karburátoron is lángok csapnak ki:-D
NAgyon nagy ha gondolod próbáld ki:-D
nem is az hogy tipusfüggő, hanem ahogy a mondás is tartja: olcsó húsnak híg a leve. nevenincs benzinkuton nem érdemes tankolni mégha fele annyiért is van ott a benzin
Csavarja a csavaron húzd meg a karbirögzítőt hátha lelazult.Ha bántottad az alapjáratit (fuvi) tedd vissza bele az előzőt.Állícs a fluxuskondenzátor előtöltésestoláson és a fejsze a tankban még mindíg jó megoldás.
Pár hete újabban egyik pillanatról a másikra, kitalálja a narancsom, hogy márpedig most nem lesz alapjárat, és csak kúrva nehezen fog beindulni. Ma pl. csak tolásra indult.
Karbi tiszta, most raktam bele másik gyertyát... Nincs változás.
Már marhára idegesítő...
Tipp?
a hangsebességet felejtsd el. a lényeg hogy a porlasztó elötti szívó rész hirtelen összeszűkül és emiatt tudja "felszívni az üzemagyagot és a levegővel elkeverni. elemi porlasztó
Franciák is ezen agyaltak addig polírozták a karbit mire sorra áltak be e motorok aztán rájöttek hogy a csatornában kevergő párának jóttenne pár pofon útközben hogy összekutyulódjon.
Valami a benzinrendszerrel lenne szerintem, de nemtudom. Karbi tiszta, szűrő tiszta...
Amúgy ha nem nyúlunk a gyújtáshoz, akkor hogy kerülne alsó holtpontra a gyújtás?
Végy egy simson s50 star blokkot és tegyél rá s51-lendítőkereket és a krovaszemet tedd be fúróba és pörgesd izomból forgásiránynak megfelelően.Kipu nélkül természetesen.
Mivel 180°fokkal odébb ad szép szikrát ezért amikor elősürítésből a zacc felkóvájog a csatornákon akkor ad szikrát a gépezet.
A látvány mindenért kárpótol a kipuffon kivágó jó nagy lesz és néhány pillnat múlva a karburátoron is lángok csapnak ki:-D
NAgyon nagy ha gondolod próbáld ki:-D
De holnap megkérdem a suliban.
Most talán MOL van benne. De nem biztos.
Karbi tiszta, most raktam bele másik gyertyát... Nincs változás.
Már marhára idegesítő...
Tipp?
http://lezo.hu/szerkezettan/ta...