Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Toyota Corolle KE50 1977 1166 ccm-es motor.
Van itthon egy 1.6-os is, az már dupla vezérműtengelyes, és annak tényleg felül van.
Jobb lesz tőle a motor? Minnél jobb, ha be se indul?
Brumo, te átgondolod, hogy miket irogatsz?
Azon is van gyűrű. És előbb boncoljanak fel élve minthogy dieselt vegyek
Ezért kell diesellt venni.
Hát akkor mégse volt olyan jó az a toyota.
mert gyűrűtöréssel kezdődött neki minden.... :S
Mert jobb lesz tőle a motor:)
ha már blokkot szedted szét akkor a karbit is érdemes kipucolni, mert jobb lesz tőle az autó meg a fogyasztásilag is jobb lesz valamennyivel:)
Én nem értek hozzá de biztos szükséges:-D
Miért kell kikapni? Milyen toyotáról beszélünk? Ezt tisztázhatnánk :)
Karburátort miért pucoljam ki a szelepállításhoz?
Igen, csak ahhoz, hogy a vezérműtengelyt jól visszarakjuk, ki kell kapni megint a blokkot.
Te ez egyáltalán nem probléma. Van a szíjtárcsán meg a blokkon jelölés, főtengelyen meg a vezérműtengelyen is, oda beforgatod, rárakod a szíjat, megfeszíted, és kész a vezérléssel mást nem kell ügyködni, ezután jöhet a szelephézag állítás ha nem hidrotőkés.
Én megértelek. :) csak kicsit túlnagy fába vágtad a fejszét... bár ha lehet szedd le a henger fejet és csak a hengerejet csináld meg jól hogy jó legyen pl a szelepeket nézz át mindegyiken hogy nincsene e besülve vagy kopások és a szelepeket kicsit csiszoldd be és aztán szépen rakd össze. a vezérléssel valahogy megoldjuk:)
no meg a karbit sem ártana kipucolni, de persze a állító csavarokat ne felejtd el hogy hány körrel vannak betekerve. aztán miután újra összerakod és akkor jó lesz. és persze a állításokat ugyanúgy tedd.
Soha nem szereltem autót, szóval van benne nehézség.
Most elvileg be kéne állítani a szelepeket. Csak mivel elvileg el van rakva a vezérlés, igy nem jövök rá.
Szétkaptad a blokkját?
Amúgy ez se nehezebb szerelni mint egy autót, csak több az alkatrész. Nem kell tőle megijedni. Mi a baja konkrétan?
Toyotával soha nincs probléma, csak ha hozzányúl az ember.
Én idén kezdtem el motort szerelni, vagy legalábbis próbálkozni. Nem kéne elvárnod, hogy csukott szemmel összerakok egy Toyota motort.
bár nem kell felkapni a vizet. Én kiskorom óta mindig néztem a szerelőket és tanulom és mindig kérdezgettem meg segítettem, bár csakmondom én 15-6éva korom óra maszekolok még bécsben is lakásokat újítottuk, meg villanyt szereltük. Szal nem mindig megy magától jobban, és jobb mesterektől tanulni. és persze közben elsajátíthatod. pl én 2éve csak tudok coval awival is hegeszteni mert megtanítottak. és utána elsajátítottam. de ne es kétségbe:)
Az sincs túl messze. Meg haverom is ott lakik, akkor beugrok hozzá is. Viszont most néztem időjárásjelentést, hát úgy látszik már idén tuti nem lesz próba Legalábbis én suli miatt nagyon elfoglalt vagyok dec 10 ig. De addig amúgy is esőt meg havat! mondanak, hát ez van.

Ja tényleg. Toyotával van valami probléma? Haveromnak is toyotája van, nemrég kapta szanaszéjjel a verdát, lehet már összefelé rakja :)
Hülyeség? Tényleg?
Nézd, ha soha semmit nem próbál meg az ember, mégis hogy a francba tanulsz meg bármit is? Ha polcot szeretnék csinálni, legyen mellettem egy asztalos? Ha izzót akarok cserélni a lámpámban, legyen mellettem egy villamosságis? Ne szórakozz már...
Lehet, hogy te olyan profi vagy, hogy születésednél te vágtad el a köldökzsinort is, de elnézést, én sajnos nem születtem ilyen profin. Viszont szeretnék megtanulni lehetőleg minnél több dolgot, és ehhez muszáj hozzányúlnom a cucchoz.... Bocs.
Gyere.
Bár hivatalosan már Érden lakom.
Te nem akarok bunkó lenni. De láttam hogy budapesti vagy. Nem lehetne egy próbakört megdumálni? Sose mentem még ilyen nemsimson 50essel :)
Vagy egy magasan qualifikált szakember
amúgy üdv....
Bár hülyeség volt hozzányúlni a kocsidhoz. csak akkor kellet volna ha melletted van egy szakképzett vagy hozzáértőszerelő és fele annyiért megúsztad volna .....
nah mindegy hagyjuk.....