Bár ha igaz amit írok? hogy a összes szívórészt mattosnak kell lennie, és a kipufogórész meg lehet polírozni a koxlerakódás miatt és szabadabb füstkibocsájtás? meg a hengerfej polír és a dugófej polír a koxlerakódás miatt előnyös. :)
Végre van normális csőkulcsom a Cobra henger levételéhez. Mivel csak 11 es csőkulccsal lehet levenni. Más nem fér oda. Leszedem a hengert, tűgörgőt, seegereket kicserélem leszedem a kormot, felpolírozom a felömlőket a jobb működés érdekében aztán kész.
rendben van elhiszem és azóta tájékozódtam. még autóba (porshe) is raktak kisérlet képpen aluminium hajtókart. de nem lehet tartós, a főtengelyen is látszik.
Kb a finom homokszórt felület a kívánatos.
összegyűjtöttem pár alkatrészt
4 sebességes a blokk.
bár ezen csak triálmocival lehetne menni.
Ezis jó verseny lehet.