Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontyosan.
Bár ha igaz amit írok? hogy a összes szívórészt mattosnak kell lennie, és a kipufogórész meg lehet polírozni a koxlerakódás miatt és szabadabb füstkibocsájtás? meg a hengerfej polír és a dugófej polír a koxlerakódás miatt előnyös. :)
Persze ,hogy létezik, kerti gépekben gyakori.
Felömlők polírozása teljesen hiábavaló munka.
Kb a finom homokszórt felület a kívánatos.
te nem véletlenül2,7 lót akartál írni? :D
De milyen az a hengerfejkiképzés?
blokkhoz (hengeren kivül mert az nekem sincs) mi kéne? hátha van
összegyűjtöttem pár alkatrészt
27 lóerős?

4 sebességes a blokk.
mert nem is az
Miértnemakarom elhinni hogy az egy 27lovas blokk benne?
Hohó a blokkért ölnitudnék.
Szintúgy.
Ha nem pécsen lenne szaladnék is érte
Végre van normális csőkulcsom a Cobra henger levételéhez. Mivel csak 11 es csőkulccsal lehet levenni. Más nem fér oda. Leszedem a hengert, tűgörgőt, seegereket kicserélem leszedem a kormot, felpolírozom a felömlőket a jobb működés érdekében aztán kész.
Kell valakinek Sachs RS?
rendben van elhiszem és azóta tájékozódtam. még autóba (porshe) is raktak kisérlet képpen aluminium hajtókart. de nem lehet tartós, a főtengelyen is látszik.
ez hülyeség mert nem is lehet normálisan átugrani.
bár ezen csak triálmocival lehetne menni.
Elsősárvédőtartó occ-s nagyon:-)
Képek a slicknek. :)
Nem csak nem megyek bele fölöleges értelmetlen vitába.Mondam hogy tetszik csini.De haggyuk mert az ilyentől a falramászok.
Most akkor megfutamodsz?
Jólvan haggyuk tényleg nem tudom legyen igazad mindíg.
Mert nem tudod...