Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

okés. akkor csak le kell gyártatni hozzá csak nem olcsó.... Bár van nekem házi rezóm ami sztem jó a 80-ashoz:) csa kicsit horpadt.
Bár a 50-snek kicsit sok.
és sztem 80-hoz jó.
ez nem így megy.
A 2t motor lelke a kipufogója, egy nem rávólóval nem megy, szétfő, vagy detonál.
ja okés értem. akkor ahhoz a könyököt is szűkíteni kell akkor.
80-as a motor... Csak a neve K50 RLC...
Ez nem iylen egyszerű.
Az mz dobnak vagy 30-as a könyö9ke(belül) az meg egy 50es motornak nagyon sok.
basszus kimaradtak a képek....na itt vannak. ami a motorban van az gyújtásgonddal küszködik. De a blokkja fel van újítva azaz csapágy meg szimmering csere volt. meg erős a kompressziója is!
akkor a mz dobot kell megrövidíteni hogy jó legyen? mondjuk 10-15 cmrel a középen levágva?
Eladnám a romet ponymat komplett 1motor+ félmotornyi cuccokkal és ezekből simán visszaállítható gyári állapotra. a másik váz simson blokkosra van megcsinálva.
Szóljon akit érdekel. Meg ki mennyit ajánl érte.
mz dob nem lesz jó rá.
Az mz jóval alacsonyabb fordualtra tervezett motor.
Kb addig dolgozik a kipu, ahol a pöcsköszörük megindulnának.

A sebringek is látványosan rövidebbek, mint a simson csöve.
(simson mz 125 vezélrlése fokra ugyan az)
tudom észrevettem..
:( és most szedem szét újra... :(
Igen ám csak nincs sajnos itthon MZ dobom...
Jól kiforog végülis csak biztosra mennék...
Hazafele 90-et jöttem a K50 RLC-vel ( 80ccm , 4 felömlő )
Nagyon a vége volt ez...
Akkor én is mennék a felhúzott Mini Rigámmal:) Vagy a 4 es pedálos-blokkos pályagéppel persze szigorúan kis karburátorral hogy meglegyen a 4 lóerő:) Mondjuk 2 sebességgel nemtudom mit kezdenék de jó móka lenne biztos.:)
Valami karbi-gyújtás szinten nincs rendben.
Hát ha kipufogódob nélkül próbáld meg felpörgetni ha kipörög jól. és ha dobbal is próbáld ki és ha az is jól kipörög akkor nincs gond. De ha nem pörög ki rendesen akkor ki kell "belezni" vagy teszel rá mz 125-ös dobot. Persze a tesztelésnél a kipukönyök maradjon.
Köszönöm...
Valaki itten ért a kipufogókhoz?
80-as vizes Sachs blokkot használok 50-es kipufogóval...
Mennyiben befolyásolja a működést?
Valamint a leadott teljesítményt?
JA tényleg JOBBULÁST MINNÉL ELŐBB!

Úgytűnik hogy a sachs SWD-8,3-lójához ez a kipuffelégvolt!
http://youtu.be/A0b65CmxbHY

Nyáron ezen szeretem volna átmotorozni de aztán nem jött össze féltettem a gyújtást:-D
Kicsit kiöntött a patak mind a 2 vidi arról van:-DTőlűnk 3 kilóméterre talán:-D



http://www.youtube.com/watch?v...


Motorral!
Pillanatnyilag otthon fekszem betegen,de amint felépülök elmegyek és csinálok...
Képet tehetnél.
HA hely kell ilyenhez akkor IV. ker . Káposztásmegyert ajánlom...
Ott egy erdő és ott szoktak menni mopedosok...( Sokszor voltam ott régebben )
Van ott minden dögivel... Jó terep lenne...
Ez a jó ötlet.Amúgy ha azt veszed a puch maxiból csináltak olyat ami lelépi a simsont mint a szart.
4-lóerős htár az pont jó abban benne van a simson is meg a monza is és a pedálosokat is lehet piszkálni afelé.A másik hogy kell tényleg lejtő dibes dombos rész de hosszú egyenes nemkell túl sok.
Fölösleges versenyt csinálni az már van ígyis sok itt az lenne a lényeg, hogy sok mopedes egy nap együtt csapasson mert olyan még nem volt.

Akit én ismerek, csaj, nem tudott egy magyar szót sem, de azért volt, hogy együtt aludtunk.
Nekem egy Vietnámi ismerősöm van.
(aki választékosabban beszél, mint sok született Magyar:)

szóval így mutatkozik be:

Hy, Hai.

Ez szóban így hangzik:

"Háj, Háj"
:)
Na, kb. ilyet kell itthonra is.
Van egy thai barátom, megkérdezzem, hogyan megy?
Indiában van iylen verseny.
Kb babetánál jóval gyengébb cuccokon küldik, rövidgatyában papucsban megy a race:)
Kigyorsatáskor pedáloznak mint állat:)