ezért kell mincsig léptetővel együtt berakni a váltóba fogaskerekkel együtt.
mert pl simónál nem elég hogy 3gang helye 4gangot rakbele fogaskereket hanem ott is a léptetőt is módosítani kell :) de azért fasza hogy észrevetted:)
Azthiszem megoldom a Cobra fékproblémáit. Ugyan olyan féktartályt rakok rá mint a 80 asokon van meg pár 50 es szérián és külön lesz a gázkonzol. De minden magura lesz szóval típustiszta lesz. Elvileg akkor már harapni fog megint. Mert ez ami gyárilag rajtavan (amiben együtt van a gázzal) szörnyű. Mindig van valami baja. Mikorra megcsináltam a tartály eresztéseit a karmantyúknál kezd ereszteni...
ilyen kis különbség és mennyit számít...
ha nem veszem észre és öszerakom a 6-os váltót az 5 ös kapcsolóval csodálkoztam volna hogy miért vesz minden másodikra ürest és miért van csak 5 sebesség
Bocs hogy elkerültök egymást:S :( mert én igyekeztem...:S Mert szombaton volt sulim is és így csak kb 1 órám volt hogy körül néztem persze a sok cucc látványára elakadtam....
70-80 körül.
Nagyon durván brutál cucc! Nézd a hátsó lengéscsillapító felfogatását, első tárcsaféket mofán... Olyan faszán fogott a tárcsa, meglepődtem.
Ha jól tudom jelenleg is ilyen van fent.