Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

keresöbe ird be:
piston ring cobra
Értem, amúgy nekem nicasilos hengerem van gyári kovácsolt L gyűrűs dugattyúval, és ezek állítólag hordósra koptatják a hengert. Szerinted érdemes megpróbálni meggyűrűzni aztán kész?
ha a dugón hengerbenyomva 2 tizednél nagyobb a hézag csak akkor cserélj gyűrüt. a szívónál mérd ne akipunál hézagmérővel.
Itt figyel a polcomon:) Alapmű... Még nagyapámtól kaptam ő meg '59 ben vette.:)
Ha meg van a TERNAI ZOLTÁN : MOTORKERÉKPÁR cimű könyv a 36.oldalon le van irva.
Szóval szerintetek lehetséges ha a megkopott Cobra dugattyúra új felső gyűrűt húzok akkor még jobban fog menni egy ideig? Persze ha az L gyűrű miatt nem kopott ki "hordóra" a henger...
nyomor? miért?
Semmi különös,nyomor a köbön.


Holnap megyek megnézni egy motorkát,meg lehet megnézném Puchinál a Sachs ot....
alakul. csak kéne bele dugó ami 12-es csapszeg meg 38-as gyári dugó kéne akár használtan is jó lenne. mert ami van nekem a dugóban a gyűrűbiztosítószeg kilazult. és akkor körbeforog a gyűrű. Szerencse hogy nem tett kárt a hengerben. A festéssel hogy a metálszínt lecseréltem a gyáriasabb színre. a vázat lefestettem feketére a korozzióvédelem miatt. de azért szép lesz.
ÉS veled mizujs?
Brumó,mi a helyzet az M50 el,hogy áll a projekt?
hát igen a autópályákon sem lehet használni az smkpvel.
még az se lehet a 51-es úton sem járhatnak smkval meg nem is lehet mert életveszély aza 51-es út.
bár láttam már sokan erre járni én nem mennék arra kismotorral.
Mas dunaparton végig.
Hát csak annyit,h gyorsforgalmú úton nem lehet smk val közlekedni.
nna végre 10-jére felraktam de ahhoz át kellett kovertálni. de azért várom a komenteket.
értem.
Nem osztom az észt mert nekem is kevés van öregszem ! DE 1 dolog biztosa benzinbe kell ÓLOMPOTLÓ+ olyan olaj aminek a viszkozitása tökéletes! A STILL olaj ilyen,minden kétüteműbe akár motorkerékpár akár gép!
bocs a párszáz helyett pár km-et akartam írni.
mert egyszer kétszer pillanatnyira kimentem 80-ra hogy kivi voltam hogy viseli és egészen jó csak járani kell még...
PErsze mindenképp úgy járatni ve ahogy ha új "barátnőd van akkor őt is kell bejáratni" bár szoktam járatni azért. Pl A 3gangos turbós vasöntvényes KTM COMET mégmindig szoros :S mert a járatás egyhelyben megvolt több mint félóra és egyóra között. és mentem bele is járatásképpen is már 80km-et beraktam és mégmindig szorul. azaz úgyértsed hogy 50-él vígan megy, de 70-75nél már m árszáz km után érzem hogy szorul akkor viszaveszem a gázt. azaz lasítok és fröcskölöm kicsit a gázt hogy be ne szoruljon.
Szal még járatni kell.
de a krómnál más lehet a helyzet...
Ha már járatva lesz akkor elvileg lazán kiteszi a 80-as tempót.
Hali! Igazad van, de a Brumó,jobb ha járatja
Nem minden esetben kell járatni...
Ugyebár motorkerékpár szerelést tanulok, és a tanárom mondta, hogy hülyeség ez a bejáratós eljárás. Nem minden esetben kell így cselekedni.
A honolás egyszerü utó munka hegerfurás után! meg tudod csinálni, átömlő és kipu redbe tétele a henger éleken! Jó kéz és éles szerszám kell hozzá! esztergályos ismerős megmutatja egy perc alatt!( Aprót vigyél.)
Mondtam, hogy szerintem van olyan digattyúm de lehet hogy első túlméretes.
a henger nem hónozos hanem krómos és akkor mennyi ideig kell járatni? amúgy én a CASTROL félszintivel keverem mindig. Mert nekem erre van kevezményem. :)
nna szóval többség döntött. a festéket visszacseréltem és mélypirosra cseréltem le.
és szinte ugyanoyan színű mint a gyári.
csah nem metálfényes.
bár a gyári az metál volt. DE sztem zsír lesz :) CSAk kéne bele már dugó... :( mert ami van benne dugó az is jó csak gyűrűbiztosítószeg kiesett. belőle és nem akarok bele csinálni vagyis csináltam bele másik biztosítószeget de nem olyan biztonságos. és inkább másik dugót akarok bele. az a biztos ami biztos, csak nem találok.
A gyári dugó+gyűrű 200 km után 33-as keverékkel tökéletes ,ha honozott a henger! Ha nem akkor megszorul és elestél! Amilyen olajat érdemes bekeverni 95-ös benzinbe az a STILL !