Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Puchinátor! Te legalább tudod Mi a MOTOR, és mi a majdnem!
Kedves BRUMÓ! Meg sem születtél amikor ezzel a RIGA lámpás motorral én motoroztam! AZ hogy kissé hiányos az ismereted nem te vagy a hibás! AKARATTAL KIKÜSZÖBÖLHETŐ! UI : KREIDLER FLORETT RS.
Ennéla típusnál nincs horror összeg csak van a motor meg a rendelkezésre álló összeg és a kettő olykor nem találkozik.
mer takkoriban nem akarta eladni az öreg. ésráadásul eléggé horrorösszeget akart érte kérni.
Miért nem vetted meg?Pedig az jeleleg nálad lévő összes gépnél kategóriákkal többet ér!
Ez annyira szép!
Több képet is tehetnél legalább havonta.
Üdv

Köszönöm elfogadom és beszámítom a levegősbe ha neked jó!
de tied a moci?
bár jó kérdés mintha a régi tulaj mondta volna hogy a első lámpa rigáé volna de nem vagyok biztos benne.
igaz de rég volt már.
ez tied? ismertem ezt a mocit. csak nem tom honnan
és csere?
HALI! ez ér valamit?
ok


dél elött valmikor
Küldöm e-mailen.
hol is van helyileg?
Jah oké. Köszi az eddigieket is!
lassan mennem kéne


max holnap megnézem a szellemautót
nem az enyém svájcból van,megvan a briefje is
Befecskendezős Felicia 1.4 ,kit car cső benne rövid alvázszámos gyri autó
te nem az ami 40ezerér vettél?:)
mert volt párhete fent a neten egy yamaha rd 50-es 70-es évjárat körüli. bár vettem volna csak vki elcserélte vele simsonnal.
ha nincs hézagmérőd akkor a a4-es papír megteszi ideiglenesen. egy minimális kotyogásnak kell lennie mert ha nem akkor az jelenti hogy a szelep is képes kicsit kifúj és emmiatt nincs kompresszió a kocsiban. érted?
de ha nagya kotyogás akkor is beindul de akkor erőtlenéválik meg akkor szétveri a szelepszárakat. remélem nem mondtam marhaságot, majd a ray mondja hogy így van.
az még drotküllös nekem ilyen volt
Gmail-en van chat, folytassuk ott.
12-es a csavar.
nagyon ragaszkodsz a favorithoz még mindig cseh.
utoljára mi16Dimmával mentünk de volt olyan év hogy bele se ültünk
van nekem is egy rd 50 em 1973 as,eredeti áll.