Igen, ezt vágom. Mikor először szedtem szét ezt a részt, a szerelőm majdnem pofánvert.
Most próbáltam úgy visszarakni, ahogy a könyv irja, meg ahogy volt a másik kocsin, de sehogy sem sikerült úgy. Abszolút ellenkező irányba áll a rotor, mint eddig.
Igazából ehhez a blokkhoz nem volt semmi, csak hengerig eredeti. Onnét a régi cuccai lettek ráépítve. Szóval elosztó is cserélve lett. Viszont próbáltam úgy felrakni, ahogy a könyv is írja.
Megvan, hogy milyen motorod lehetne!Kezdhetsz izgulni mert legyezőhengerfejes!Néztem az állapotáról képeket egy üléshuzat és némi hátsóindex pótlásával kiváló gép lenne egy két folt tól etekintve képről kiváló a krómozása és idomzata korrekt, mechanikus tárcsa elöl.Gyönyörű kipuff és hiánytalan műszerek lámpák stb stb amit jóljönne nekem is de kiegyezhetünk.
A többit e-mail-ben képet is mellékele de csakneked a nagy érdelődésre való tekintettel.
Írj most.
Slampixxxxxxx pl volt tegnapelött az egyetemen egy előadáson,és tudja ,h a motorokat,legyen 2,ill4 ütemü egy bizonyos ford tartományra hangolják.Egyébként egy 50 köbös versenymotornál mit akarsz 3-4 ezres fordulattal?Nem láttad a Kröber fordmérőt?6e töl kezd mérni
A kreidler pl tárcsával ment.
Azt halottam, hogy a tárcsás alacsony fordulaton sokat eszik.:-)
De nagyon jó a forgótárcsa nekem tetszik sismont is megcsinálták olyanra nagyon jó lett nekem tetszik.
De nagyon egyiket sem használták errefelé a rigákon meg a balkánokon.
értem.
és a kompresszió megvan?
a gyújtáson érdemes kicsit állítgatni.
és esetleg a gyertya kábelek felcseréltek e? meg a szelepek nem e szorosak úgy értve a hézagolóval ellenőrizni.
Most próbáltam úgy visszarakni, ahogy a könyv irja, meg ahogy volt a másik kocsin, de sehogy sem sikerült úgy. Abszolút ellenkező irányba áll a rotor, mint eddig.
Most mi a helyzet?
Meddig versenyeztél Simsonnal?A Kőbánya Kispesti brigádokbl nemimersz embereket?
raymund.kern@gmail.com-ra küldhetsz képet
Gyere beszéljünk máshol megfele.
Olcsóbban adom mint az MK2-esem.
Megvan, hogy milyen motorod lehetne!Kezdhetsz izgulni mert legyezőhengerfejes!Néztem az állapotáról képeket egy üléshuzat és némi hátsóindex pótlásával kiváló gép lenne egy két folt tól etekintve képről kiváló a krómozása és idomzata korrekt, mechanikus tárcsa elöl.Gyönyörű kipuff és hiánytalan műszerek lámpák stb stb amit jóljönne nekem is de kiegyezhetünk.
A többit e-mail-ben képet is mellékele de csakneked a nagy érdelődésre való tekintettel.
Írj most.
50SW hűtőre műanyagot szerinted honnan lehet beszerezni?Tudod azt a körbe lévő műanyagot.
Azt halottam, hogy a tárcsás alacsony fordulaton sokat eszik.:-)
De nagyon jó a forgótárcsa nekem tetszik sismont is megcsinálták olyanra nagyon jó lett nekem tetszik.
De nagyon egyiket sem használták errefelé a rigákon meg a balkánokon.
és a kompresszió megvan?
a gyújtáson érdemes kicsit állítgatni.
és esetleg a gyertya kábelek felcseréltek e? meg a szelepek nem e szorosak úgy értve a hézagolóval ellenőrizni.