Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A sperber blokkon volt ,gyári enduro Ndk-s verseycucc.Volt belőle 5gangos is ,meg egy felezőt még kivlről rátettek,de erről csak hallottunk.Pálfi Attila ment vele még az Éles sarki időszakban.
Az igenkemény lehetett:-)
Simson star-ról halottam amit megszerkesztettek kartermenbránosra olyan 90-es végről magyaráztak:-)
Melyik volt a legjobb pannónia szerinted?
a m50-es gpben milyen blokk van. Bár érdekel a dolog mert nekem is van m50 racingem és gyári duplakipufogós
Te nem véletlenül vettetek tőlem blokkot dömsödről? :S
Nagyjából,1988-90 ig simsonoztam,de láttamolyat is ,h kartermembrános lett a simson(előlről),kipuff hátrafelé állt.
Legyezős hengerfej simsonon?
S50-ről tudok amit győrban hajtottak jópár éve az állítólag megevett mindent a környéken.
Az volt 4 felömlő,3 kipuff,motoplat gyújt,dörzsárazottrégi 16 os karbi 18 ra.Hát nem az enyém volt a top motor a mezőnyben.A haveromak Speber blokk,egyezős nagy fej,hener kvehető flömlkkel.Az csak 2 felömlős volt meg egy kib nagy kpuff yilás,de olyat mnt ,h csak néztünk utána.(áltaában megakadt)
Az utolsó mondtara csak annyit, hogy nagyon elataláltad.
Ami tudna érdekelni és szívesen megnézném élőben az ez:

http://www.kreidler.net/wp_kre...
Kösz nagyon nagy vonalú vagy.
Amúgy mióta motorozol?
Kreidlered volt már?Milyen motorjaid vannak még?Mi a mesterséged?És a kedvenc motorod?
Ktm komet '72
Hercules k 50se
Yamaha rd 50
Puch m 50 gp


Gondoom az Rmz 450,meg Husaberg Fe 450 nem annyira izgat
Simson ból a 6lóerő kb 4 felömlő meg 50 ccm.18-as karbi.
Amúgy nem tudsz valami okosat mondani arról hogy melyik legyező s blokkok miylen bevonatal készültek?

Mert van a szerényebb kvitel keménykrómmal meg van a nicasilos 625-környékén.
Nem m50 jet ,csak sima 4 gangos.De ha jet lenne .......akkor megtoldom az ajánatod még két buszjeggyel.
Igen és az adatlapodat tölcsd ki légyszíves.
Amúgy meg milyen motorjaid vannak?Mert ha van sok és jó akkor tégy képet és Üdv a fórumon egy igazi fórumos köszöntés amennyiben részt szeretnél venni a további puch sachs zündapp kreidler ktm fórumban.
Ne fenyegess,van egy Hercl k 50 se -m ,nagyából tudom mireképes a 6.25 ös motor.Egyébként versenyeztem simsonnal is és kb6 le lehetett benne.
Hello

Ha nem eredeti a blokkja akkor megveszem:-)
Amúgy ha tennél képet az segítene beazonosítani.Amúgy ha m50 jet akkor odaadom az egész gépparkom:-)
Most lesznek ilyenhez cuccaim ha kellenek nem drága az sem.
Mi a váltókiosztásban a kül, az5 meg 6 gangos között?A primer áttétele ua?


Lehet hét végén ráérek,akkor lenéznék hozzád.
nincs neki ,1db ds e vanaz ülés dreha rajta(simson)

nincs véletleül Pch cobra hengerről fényképed?van egy m 50 GPm és sztem nem eredeti blokk van benne
Jólvan mennyit szánsz rá és akkor aszerint hozom el a cuccom persze ehez látnod kéne úgy mint nekem és akkor egyezetünk ha van kép róla.

Figyelmeztetlek, hogy a levegős blokk szétvan szedve totál.5 gang nem rosz dolog mehetne kár 100-at is.
Hello

Nincs már DS-ülésem amúgy ki a haverod lehet tudni?Véletlenül nincs ktm poony-ja?
Ds hez viszont nincs eedeti ülésed,egy averomnak kéne?
Nem értékesitésre szánom,de azért szépen mutategy német brief még a motor mellé.

Igazából a legyezős Sachs blokk a gyengém,sok sebességgel.Vizes ,meg fakerekesnem annyira izgat ,de nem tűnik rossznak a Herclid.
Corsa blokk KELL?
Ha gondolod szerzek de akkor csak úgy hogyha tutira jössz érte.Megkérdezem mi van és akkor majd mondom a többit.Papírja kell hogy legyen?

Ilyen kell?Van ilyen is tök olcsón 400 bárt termel a szivatyú.
Vagy ha puch ds hez kell valami ami képen van kerék és tartozékai nélkül 3000-ért elviheted.
Te figyelj külföldön szeretnéd értékesíteni?Nem tudom milye van még sok infó kell róla mielőtt belemerek vágni és különben is drága de az anyagiakat majd később megbeszéljük.
Egyébként pesti vk...



Corsa blokkod is van?
A mechanikus fékesnek van származási papirja?nem tűnik rossznak egyébként,évjárata mi lehet '78 körül?