Egyvalamit srűrün elfelejtetek,vagy versenymotor ,v utcai,persze ezek a Sachsok ,Zündapp,stb lebutitott verseny motrok voltak utcára.A németek vezetté be a 6.25les korlátot,mert 100km feett mentek a motoroku tcán.mgy Komártól nem ,annyit kell várni,mint egy Cbr 1000.
mondjuk ,ha nem lenne benne gyertya ,akkor isigy forgatná az inditó
mikori evjárat?amikor ott voltunk,még nem volt meg?
Most hogy állnak a szelepek?
Te honnan a f ból tudod ,h az 1 v 4 henger van robbanáson ,ha le sem vetted a fedelet?
Szelepfedelet mindjárt lekapom. Mit kell nézzek?
Mi van a szelepekkel?
Veddmár le a sz fedelet!
A dupla kipufogó meg gyári megoldás. Két nyílás van neki.
Köszönöm a segítséget!
Aki tuningolta a verseny simsonomat,anak is volt ilyen perver z ötlete.2 kör után Kecskeméten ,nem ment többet 5 nél,a feső tűgörgö szétégett,stb
Egyébként bedugod az ujjacskádat a gyertya luknál,h lezárd ,és érzed,h van e,v niemsok.
Egyvalamit srűrün elfelejtetek,vagy versenymotor ,v utcai,persze ezek a Sachsok ,Zündapp,stb lebutitott verseny motrok voltak utcára.A németek vezetté be a 6.25les korlátot,mert 100km feett mentek a motoroku tcán.mgy Komártól nem ,annyit kell várni,mint egy Cbr 1000.