A blokk ami benne volt, valószínüleg gyűtűrörésben szenvedett.
Ex barátnőmnél volt egy tartalék blokk, ami kékesebb. 2 év alatt sikerült tönkretennem, megbontás után az fogadott, amit láttok = akvárium.
Találtam a garázsban egy fél blokkot, annak az alkatrészeivel raktuk össze félig a blokkot. Tegnap egész nap elektromossággal szívtunk. Azt ma megcsináltam. Viszont most nem indul. Azt a tippet mondták, hogy vezérlésnél, gyújtásnál a baj, de hát mindent úgy raktunk össze, hogy szétszedtük.
DE ha nem indul akkor a gyújtás vezérlést kellene megnézni
és ilyenkor hidegindító sprayel kell próbálkozni.
mert pont amikor régan apámi is ilyet csinált anno a peugeot 305-ösével amikor bécsből jött haza csütörtööön és akkot azonnak blokk bontás aztán vasárnapra összerakni és így ment vissza bécsbe. és eléggé kemény volt..., és a vezérlést megnéztétek hogy hogy áll?
Üdv emzoli jo látni ujra itt,és igazatok van!mindenkinek a saját motorja a legjobb mindegy hogy puch,ktm,sach,vagy akármi és kijelentem nekem a legjobb motor a SAJÁTOM! de a viccet félretéve tényleg abbahagyhatnátok egymás fikázását nem véletlen hogy nem sürün irok ide.És végre a sok nagyarc közül is felrakhatnátok a motorotokrol egy végsebességes videot és akkor tényleg elhiszi a másik emberke miröl is beszéltek mert asszem nekem van fent ilyen és látszik is az ora nem csak a levegö...
Ha van valaki másnak is vidije bocseszt kérek linkelje be és megnézem örömmel.Na mostmár lehet fikázni tovább.
üdv:lui
Melyik a jobb? Kartermembrán vagy tárcsás vezérlés? Gondolom a tárcsásat nehezebb kivitelezni...