Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az 80-as http://www.hasznaltauto.hu/motor/puch/puch_imola-4261116
Na, én arra a piros levegősre gndoltam.
Még van a 80-as aztán kifújt.Küldönben ha tudsz vizes sachs blokkot akkor szólhatnál vagy ha van cuccod arra elcserélhetjük a levegősömet!
De a képen van benne blokk?


Ird be a keresőbe,h Zsilják Simson!
Hello

Gyere el nézd meg ha erre jársz nyugodtan ugorj be!
Véres a torka de szeritnem így fer.Az MK2-nek még nincs meg a blokkja de meglesz nemsoká.Alumínium hajtókaros állítólag 80-lesz a vége.
Meg kéne látogatni téged,látnom kéne, mennyire véres a torka,tuajdonképp az Mk 2 is érdekelne.
Az komoly de nyugodtan belinkelheted:-)
Amúgy kell a sachs blokkom mert nekem útban van.
Motor Revü ujságokban van kép,majd előszedem.


Gyári ülést likvidáltuk és egy sima alulemez,meg szivacs volt az ülés.Persze nem polifoam,hanem spéci Armstrong szivacs.
Most olvastam a Kreidler tuning leirásban,h a florett gyári főtengely olyan erős,h a fékpadon simán birja a 15 000 ford/perc nyúzást,és használható a versenymotorba.Léghűtéssel 15 le-ig tudták tartani a teljesitményt.
Képed van arról a tunergépről?
Ülést lejebbengedtétek?
Ott tartottunk, hogy mennyiért hirdeted a Cobra-t?
Egyébként levegősek vltak.Mi Castrol A747 olajat hasznltunk 1:30 ra keverve. 10es hőértékü Ngk gyertya,de az Isolatornak is volt versenygyertyája,kezdetben nem volt Ngk.A futóművet magunk kisérleteztük(olajmennyiség,viszkozitás),gumit ,kezdetben Pneumantot,késöbb Barumot használtunk.A váz le volt csontozva,lábtartó egyedi a lengővill tengelyen,kipuff beforgatva a blokk alá,h ne érjen le a kanyarban.
Ez az?
Emzoli képei között van egy speciál simson annak kéne megcsinálni a replikályát üvegszálas cuccokból.
Hát csak nem tudok innen elszakadni:)

A zsilják féle hengernek, köze nincs a megjelenthez.

A motor most is Attilánál van, elég jól megyeget.
Annyit mentek amennyit a pálya kiván.A lényeg a fordulaszám!


A Zsilják féle simsonnak vabn kiteritett rajza valamelyk Motor Revüben,de most találtam meg egy Kreidler tuning leiráa
st vezérléssel,kipuffméretezéssel,stb.Majd lefénymásolom.
Mennyit mentek ezek a speciál simsonok?
És a gyári tuning hengert látta már valaki?Esetleg megvan a palástrajza?
Meg milyen hűtéssel futóművel vezérléssel mentek azok?
A Pálfinak egy Fül,v Füli nevezetü tuningolta a motort,de én őt nem ismerem.Aztán kb 89-ben Pesti Attila barátom vette meg komplett a vázzal,de abba ne volt semmi extra,mindössze annnyi,h S 51 es tank volt leslankitva rajt.A gyújtására már nem emlékszem,de majd megkérdezem Attit.Egyébként régi Autó-motor újsában is van kép róla.Amit az egyk fórumozó irt igaz,h Simson GS (gelánde sport)a henger,a blokk meg a Sperber Simsoné.Kb '90 őszén volt egy kiskörös hringi vrseny ott a Juhász Karcsi karburálta,nagyn ment is,de megragadt a dugó.A blokk hol létéről nem tudok,de majd megkérdezem.
Köszönöm!
Bár az jó lesz már estének is.
vegyél bogárt:)
Én örülnék, ha normális történetekről lehetne itt olvasni...
Oké köszi az infót megpróbálunk mindent.
A pálfy féle simsonról mondanál még valamit?
Mi ez a nagy szemléletváltás?Vagy csak rosszul értelmezem amit írsz?
Ma szerintem életrekeltem a Cobrat. Régen mentem vele utoljára...
Nem mert szeretnék venni valami nem tömeg autót. Valami Corrado illetve Audi Coupe körül nézelődök. De nekem sincs túl sok kedvem eladni a Cobrat