Gyere el nézd meg ha erre jársz nyugodtan ugorj be!
Véres a torka de szeritnem így fer.Az MK2-nek még nincs meg a blokkja de meglesz nemsoká.Alumínium hajtókaros állítólag 80-lesz a vége.
Most olvastam a Kreidler tuning leirásban,h a florett gyári főtengely olyan erős,h a fékpadon simán birja a 15 000 ford/perc nyúzást,és használható a versenymotorba.Léghűtéssel 15 le-ig tudták tartani a teljesitményt.
Egyébként levegősek vltak.Mi Castrol A747 olajat hasznltunk 1:30 ra keverve. 10es hőértékü Ngk gyertya,de az Isolatornak is volt versenygyertyája,kezdetben nem volt Ngk.A futóművet magunk kisérleteztük(olajmennyiség,viszkozitás),gumit ,kezdetben Pneumantot,késöbb Barumot használtunk.A váz le volt csontozva,lábtartó egyedi a lengővill tengelyen,kipuff beforgatva a blokk alá,h ne érjen le a kanyarban.
Annyit mentek amennyit a pálya kiván.A lényeg a fordulaszám!
A Zsilják féle simsonnak vabn kiteritett rajza valamelyk Motor Revüben,de most találtam meg egy Kreidler tuning leiráa
st vezérléssel,kipuffméretezéssel,stb.Majd lefénymásolom.
Mennyit mentek ezek a speciál simsonok?
És a gyári tuning hengert látta már valaki?Esetleg megvan a palástrajza?
Meg milyen hűtéssel futóművel vezérléssel mentek azok?
A Pálfinak egy Fül,v Füli nevezetü tuningolta a motort,de én őt nem ismerem.Aztán kb 89-ben Pesti Attila barátom vette meg komplett a vázzal,de abba ne volt semmi extra,mindössze annnyi,h S 51 es tank volt leslankitva rajt.A gyújtására már nem emlékszem,de majd megkérdezem Attit.Egyébként régi Autó-motor újsában is van kép róla.Amit az egyk fórumozó irt igaz,h Simson GS (gelánde sport)a henger,a blokk meg a Sperber Simsoné.Kb '90 őszén volt egy kiskörös hringi vrseny ott a Juhász Karcsi karburálta,nagyn ment is,de megragadt a dugó.A blokk hol létéről nem tudok,de majd megkérdezem.
Ird be a keresőbe,h Zsilják Simson!
Gyere el nézd meg ha erre jársz nyugodtan ugorj be!
Véres a torka de szeritnem így fer.Az MK2-nek még nincs meg a blokkja de meglesz nemsoká.Alumínium hajtókaros állítólag 80-lesz a vége.
Amúgy kell a sachs blokkom mert nekem útban van.
Gyári ülést likvidáltuk és egy sima alulemez,meg szivacs volt az ülés.Persze nem polifoam,hanem spéci Armstrong szivacs.
Ülést lejebbengedtétek?
A zsilják féle hengernek, köze nincs a megjelenthez.
A motor most is Attilánál van, elég jól megyeget.
A Zsilják féle simsonnak vabn kiteritett rajza valamelyk Motor Revüben,de most találtam meg egy Kreidler tuning leiráa
st vezérléssel,kipuffméretezéssel,stb.Majd lefénymásolom.
És a gyári tuning hengert látta már valaki?Esetleg megvan a palástrajza?
Meg milyen hűtéssel futóművel vezérléssel mentek azok?
Bár az jó lesz már estének is.
A pálfy féle simsonról mondanál még valamit?