Nagy gond van fiúk! A M50-es motornak a blokkja szimmeringes.
Mert a kipuból folyt az olaj. Meg tiszta benzines lett a váltóolajDe így is szerencsére hogy észrevettem. Mert hogy ha benya kerül a váltóba akkor simán robbanthatott volna.
Bár csak akért kérdeztem mert a kék és pirosat érdekelne cserébe TM50 KTM blokkossal+ pótblokkal cserébe. ha neked megfelel. vagy PL40-es friss csapágyakkal és szimmeringekkel pöccröff. ha érd akkor részletezem.
BÁr a kékkel van tervem mert abba beleépítenék egy puch turbós blokkot.
semmit a kup is ugyan az de össze kel tusirozni/csiszolni a kupot
hogy rendesen megszoruljon mert nincs benne ivesretesz.
A gyujtáselektronika meg az eredetire potolható de nem foglalkoztam vele csak annyit hogy beinduljon. Azt azért ellenöriztem hogy 6000 ig rendesen forogjon a gyujtást meg szépen visszahuzza egy pár fokot teljesen jó lett.
nem akarok több lovat bele elég az 10 körüli, csak simeringet cseréltem benne mert a scapágyak fötengely jó volt. kiszedtem belöle azt a rengeteg szilót amivel összerakták. Gyakorlatilag
a gyujtás elektronika a szar, de a sachsé nem jó hozzá igy egybe cseréltem ugy jó.
Annó megmondta, hogy ha nem viszik el, akkor sem gond.