Ja de jó hog megtaláltam a 4-es feliratú puchot azt már a puch-wieser at oldalon láttam nemrég és nem tudtam mitől olyan ismerős de nagyon olcsón adják ott:-)
Amúgy ki ez az ember akinek ennyi motorja van és menniért adja őket?
Az baj a zündappokkal hogy abból legalább pöpec állapotú motort kell venni mert pótblokkot nagyon nehéz beszerezni vagy sem fog kapni hozzá.
Így csak max puch, vagy sachs blokkosat kéne venni mert azokból vannak gyakoribbak.
Ez nagyon jó lett nekem tetszik nyomonkövettem a fejlődését!
A két sebességes maxi blokkot ajánlanaám.VAgy a variátorosat!
UGYANIS a maxinak az 5 felömlős hengerét kéne felhúzni a variátoros blokkra.MIND A KETTŐ LÉTEZETT GYÁRILAG!
Amúgy a maxi blokk alapból is jól megy mármint a 2 gangosról van vélemnényem és az jó.Arra a gyári 5 Felömős hengert és egy 15-ös karbit nagy lánckerékkel előe tekintve a kis sújt eléggé jól tudna menn
Sziasztok!
Ismét itt vagyok, de most más ügyből kifolyólag. Tavaly készítettem a kisfiamnak egy motort, de idén már "kinőtte" a motorját. Az előző hozzászólásban láttam talán Puch-ot ami hasonló blokkal van mint ez. Ha ez így van akkor mondjatok valami adatot erről a blokkról, mennyivel tudhat többet mint a Babetta? Mert ha gyorsabb erősebb akkor kicserélném ilyen blokkra .
A másik DS-jelen pillanatban azt csinálja amit az elmúlt 7-évben, áll.
Se nem szép se nem jó sajnos.A sachsokra megy el minden motorszerelői kedvem.
A ds-t állagmegőrzötté tettem kezdtük a lecsiszolás, újfény, korrózióvédelem lezsíroztam és már jó ideje áll a múltkor jöttek hozzám 3 alkalommal akkor pöfögött pár perceket.
A fényzés színvonala sajnos nem érte el az én nagyon magas igényemet szóval de azért jó és látványos így is.Idén szerettem volna használni de többszörös pénznemráköltés miatt nem sikerült.
A blokkjára kéne egy henger dugóval és szerintem mehetne is.
A sachsok is álnak met hol ezt hol azt csinálom meg hát mindíg csinálom és haladok is amit tudok olcsón itthon de szerintem jólesz csak a 80-ason rengeteg meló szívás volt eddig de még lesz vele sok munka.
Az mk2 meg várja a szívét meg a fényezését talán.
Ó holvan ez már.Nem bántam meg, hogy bontottam mert túl sok volt a kontár munka benne.A blokkja meg rémálom volt.
Vételárral együtt olyan 30 35-ből összelehetett volna rakni pöfögő megbízható biztonságos közlekedni való kismotorra de nem volt kedven vele törődni.
na jóvan fiúk! a többi motornál rendben van a váltója és rendsen váltom csak a TM80asnál kijönbelőlem az állat mert annyira élvezem hogy pörög mint a stihl.... és ilyenkor amikor gyorsítok akkor váltok is hát nem midig veszem le a gázt.... :S de ez van.
bár gondolkoztam annak a generálját is. Bár semmi nagy baja nincs.
na érdekes az.
mert tényleg így csinálja velem :S mert amikor pörgetem de hiába van behúzva a kuplung de az is megvan feszítve DE ahogy érzem hogy a váltóban rendesen pörögnek a fogasok persze ilyenkor nem akasztja be rendesen.. :S
Lehet, hogy ő úgy motorozik hogy nyélgázon hajtja (még pirosnál is) és váltás előtt nem engedi el a gázt csak mindíg nyélen.
Városon belül is csak az éppen megfelelő sebességben max sebességel.
Amúgy nem vitték el a sachs blokkot szóval cserélhetünk.
Amúgy ki ez az ember akinek ennyi motorja van és menniért adja őket?
Így csak max puch, vagy sachs blokkosat kéne venni mert azokból vannak gyakoribbak.
A két sebességes maxi blokkot ajánlanaám.VAgy a variátorosat!
UGYANIS a maxinak az 5 felömlős hengerét kéne felhúzni a variátoros blokkra.MIND A KETTŐ LÉTEZETT GYÁRILAG!
Amúgy a maxi blokk alapból is jól megy mármint a 2 gangosról van vélemnényem és az jó.Arra a gyári 5 Felömős hengert és egy 15-ös karbit nagy lánckerékkel előe tekintve a kis sújt eléggé jól tudna menn
Ismét itt vagyok, de most más ügyből kifolyólag. Tavaly készítettem a kisfiamnak egy motort, de idén már "kinőtte" a motorját. Az előző hozzászólásban láttam talán Puch-ot ami hasonló blokkal van mint ez. Ha ez így van akkor mondjatok valami adatot erről a blokkról, mennyivel tudhat többet mint a Babetta? Mert ha gyorsabb erősebb akkor kicserélném ilyen blokkra .
Se nem szép se nem jó sajnos.A sachsokra megy el minden motorszerelői kedvem.
A ds-t állagmegőrzötté tettem kezdtük a lecsiszolás, újfény, korrózióvédelem lezsíroztam és már jó ideje áll a múltkor jöttek hozzám 3 alkalommal akkor pöfögött pár perceket.
A fényzés színvonala sajnos nem érte el az én nagyon magas igényemet szóval de azért jó és látványos így is.Idén szerettem volna használni de többszörös pénznemráköltés miatt nem sikerült.
A blokkjára kéne egy henger dugóval és szerintem mehetne is.
A sachsok is álnak met hol ezt hol azt csinálom meg hát mindíg csinálom és haladok is amit tudok olcsón itthon de szerintem jólesz csak a 80-ason rengeteg meló szívás volt eddig de még lesz vele sok munka.
Az mk2 meg várja a szívét meg a fényezését talán.
és mi van a másik dseddel? Róla nincs jelenlegi kép? Bár kivi vok a mai állapotára.
Vételárral együtt olyan 30 35-ből összelehetett volna rakni pöfögő megbízható biztonságos közlekedni való kismotorra de nem volt kedven vele törődni.
bár gondolkoztam annak a generálját is. Bár semmi nagy baja nincs.
mert tényleg így csinálja velem :S mert amikor pörgetem de hiába van behúzva a kuplung de az is megvan feszítve DE ahogy érzem hogy a váltóban rendesen pörögnek a fogasok persze ilyenkor nem akasztja be rendesen.. :S
Városon belül is csak az éppen megfelelő sebességben max sebességel.
Amúgy nem vitték el a sachs blokkot szóval cserélhetünk.