De a színek a rajz szerint barna-test, a sárga meg megy a lenkerékhez, a mharmadik vezeték a világítás. Lehet, hogy fémfogalalata van eredetileg az izzónak?
Szeretnék egy Zündapp standot a 2011-es Oldtimer Expon.
Egy kiállítást. Ha a szervezők is benne lennének.
Ti benne lennétek egy ilyenbe?
Ehhez kellenének restaurált, eredeti de szép, felújításra váró motorok, illetve alkatrészek.
Képek, relikviák, bármi, ami Zündapp.
Lefényképezem, de megpróbálom az én verziómat is. Két kábel jön ki, és az izzó test részére megy az egyik(barna), a másik a sárga az alaplaphoz. Az izzó szigetelten, egy fogalalatban van az órában, az óra szintén szigetelt gumiágyban van a műszerfalban. De jó, hogy kibeszéljük a témát, ha egyszer sikerül bekötni, tévedhetetlen leszek a témában.
Nem.
Két vezeték jön ki, de mindkettő szigetelten:)
Ebből egy a jel, amásik a tápja a műszernek.
A karmadik kábel a test, ami a megvilágító izzóhoz megy, ez a műszer testje is egyben.
Két vezeték jön ki a fordulatszámmérőből, az egyik barna, ez a test, a másik sárga ez az alaplapról jön. Rajta van ezen a jeladós alaplapon is a sárga, az lesz a nyerő.
Az általam betett műszer nem a világatótekercs frekiével dolgozik.
Az egyértelműen onnan táplálódik, de a jelet a gyujtásról veszi, jelesül a gyujtótekről.
Barna a test?
Sárga az áram?
Szeretnék egy Zündapp standot a 2011-es Oldtimer Expon.
Egy kiállítást. Ha a szervezők is benne lennének.
Ti benne lennétek egy ilyenbe?
Ehhez kellenének restaurált, eredeti de szép, felújításra váró motorok, illetve alkatrészek.
Képek, relikviák, bármi, ami Zündapp.
Várom a jelentkezőket!
Két vezeték jön ki, de mindkettő szigetelten:)
Ebből egy a jel, amásik a tápja a műszernek.
A karmadik kábel a test, ami a megvilágító izzóhoz megy, ez a műszer testje is egyben.
De most megint tanultam valamit ebből...
aksi van benne gyárilag?
Kicsi túráztatás meglgen meg ilyenek!
Az egyértelműen onnan táplálódik, de a jelet a gyujtásról veszi, jelesül a gyujtótekről.