üdv
ehhez a paripához kellene nekem komplett puch kobra kábelköteg álló és forgórészem már van! De kellene minden aksi is lesz bele úgyhogy szabályzózó is! létezik olyan a puch cobrákban?
Szóval, aki esetleg nem értené:
A bosch szbvány szerint, az 59-59a-59b az nem egyenáramú pont!
Az váltóáramú !
Magyarul, ezt a nyomorult fordszámmérőt marhára nem az akkura kell kötni, hanem a generátor valamely pontjára.
Jól látható, hogy a műszer tápja a generátorra van kötve egy pilácson keresztül, gondolom, ez a műszerfalon valami visszajelző.
A vezérlést meg nyilvánvalóan nem a jeladóról veszi, hanem a gyujtás töltőtekercséről, hiszen az impulzustekercs max néhány voltot szolgáltat, és ott van, hogy max 500 volt, ez egyértelműen a gyujtótekercsre utal.
Továbbá ott van az is, hogy az egyenáramú rész szabványos negatív pontja a 31 es a test, ez nyilván a motor váza.
A motorokon az egyenáramú és a váltóáramú testelés nyilván azonos potenciál, célszerűen a váz.
Mindebből az következik szerintem, hogy ezt a műszert le kell testelni,az 59 es pontján váltófesszel kell etetni, ez a táp, és a gyujtástekercsről kell a jelet venni ellenállásokon keresztül, mert különben elkmegy a gyujtásteljesítmény.
aaaaa?
A kapcsrajzon, mintha a világítótkecs adná az impulzust:)
Viszont nagyon meg lennék lepve, ha másképpen kellene a másikat bekötni.
Ezzel együtt kettő.
A gyújtástól csak egyet kell elvinni!
Mondjuk én Puch ba tetem.
Tehát úgy kell csinálni ahogy emzoli mondja!
6 kábeles -zöld
-szürke
-piros
-sárga piros
-barna
-halvány lila
Küldd át a címed.
üdv
ehhez a paripához kellene nekem komplett puch kobra kábelköteg álló és forgórészem már van! De kellene minden aksi is lesz bele úgyhogy szabályzózó is! létezik olyan a puch cobrákban?
Az izzó pozitívja nem kell a működéshez.
A bosch szbvány szerint, az 59-59a-59b az nem egyenáramú pont!
Az váltóáramú !
Magyarul, ezt a nyomorult fordszámmérőt marhára nem az akkura kell kötni, hanem a generátor valamely pontjára.
Jól látható, hogy a műszer tápja a generátorra van kötve egy pilácson keresztül, gondolom, ez a műszerfalon valami visszajelző.
A vezérlést meg nyilvánvalóan nem a jeladóról veszi, hanem a gyujtás töltőtekercséről, hiszen az impulzustekercs max néhány voltot szolgáltat, és ott van, hogy max 500 volt, ez egyértelműen a gyujtótekercsre utal.
Továbbá ott van az is, hogy az egyenáramú rész szabványos negatív pontja a 31 es a test, ez nyilván a motor váza.
A motorokon az egyenáramú és a váltóáramú testelés nyilván azonos potenciál, célszerűen a váz.
Mindebből az következik szerintem, hogy ezt a műszert le kell testelni,az 59 es pontján váltófesszel kell etetni, ez a táp, és a gyujtástekercsről kell a jelet venni ellenállásokon keresztül, mert különben elkmegy a gyujtásteljesítmény.
Ott van, hol kell megreszelni.