Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kis tölcsér a karbi végén mit számít?
Mivaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaa?
Az érdekes
Hmmm.
A kapcsrajzon, mintha a világítótkecs adná az impulzust:)
Persze, csak találomra kiszúrtam egy órát a motelekről.
Viszont nagyon meg lennék lepve, ha másképpen kellene a másikat bekötni.
Ok, rajta vagyok.
küldtem emilt!
Nekem ez Monza. Én egyet vittem el + a váznál a testelés.
Ezzel együtt kettő.
A gyújtástól csak egyet kell elvinni!
Nekem is ilyen az órám, és Cobra a motor, tehát két vezeték elég?
Én úgy kötötem rá hogy a gyújtástól elvitem a vázban egy vezetéket +le testeltem. Nekem sincs aksim de mégis tökéletes.
Mondjuk én Puch ba tetem.

Tehát úgy kell csinálni ahogy emzoli mondja!
bosch alaplapom van sorszáma 1217031 178

6 kábeles -zöld
-szürke
-piros
-sárga piros
-barna
-halvány lila
Kimegyek lefényképezni, és e-mail-ben folytatjuk. locsi.istvan@gmail.com
Küldd át a címed.
és menyibe adnád?
750 euro.
Tehát lendkerék és alaplap nélkül - a vezetékezés és gyújtás? Mert akkor van.
http://www.sportmotor.hu/motor...

üdv
ehhez a paripához kellene nekem komplett puch kobra kábelköteg álló és forgórészem már van! De kellene minden aksi is lesz bele úgyhogy szabályzózó is! létezik olyan a puch cobrákban?
Ez:
Megpróbálom, már volt egy kapcs. rajzom, ami nem teljesen azonos az általad feltöltöttel.
31 a test, ahhoz képes van tápfesz, tehát az mindenképpen kell.
Az izzó pozitívja nem kell a működéshez.
MENNYI AZ ÁRA.
De a 31 és 58 nélkül is működnie kell, hisz az csak a műszerfalvilágítás, igaz?
Szóval, aki esetleg nem értené:
A bosch szbvány szerint, az 59-59a-59b az nem egyenáramú pont!
Az váltóáramú !

Magyarul, ezt a nyomorult fordszámmérőt marhára nem az akkura kell kötni, hanem a generátor valamely pontjára.
Jól látható, hogy a műszer tápja a generátorra van kötve egy pilácson keresztül, gondolom, ez a műszerfalon valami visszajelző.

A vezérlést meg nyilvánvalóan nem a jeladóról veszi, hanem a gyujtás töltőtekercséről, hiszen az impulzustekercs max néhány voltot szolgáltat, és ott van, hogy max 500 volt, ez egyértelműen a gyujtótekercsre utal.

Továbbá ott van az is, hogy az egyenáramú rész szabványos negatív pontja a 31 es a test, ez nyilván a motor váza.

A motorokon az egyenáramú és a váltóáramú testelés nyilván azonos potenciál, célszerűen a váz.

Mindebből az következik szerintem, hogy ezt a műszert le kell testelni,az 59 es pontján váltófesszel kell etetni, ez a táp, és a gyujtástekercsről kell a jelet venni ellenállásokon keresztül, mert különben elkmegy a gyujtásteljesítmény.
Hát bakker, a szerelő miylennel találkozzon, ha nem rosszal?:)

Ott van, hol kell megreszelni.
Alakul a klubbélet 5000 hozzászólás után!