Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A pannóniakarbinál egy benzinesronyg is jobb amit begyűsz a torokba!
A p20 karbi jó lenne, ha nem lenne szar az anyaga, és lenne hozzá alkatrész...
A 28as egy 50-60as motorra az druva túlkapás, ha csak nem 14 ezreket akarsz forgatni:)
Elég egy 21-es, mondjuk egy phbh
UGYANAZ A FELRAKÁSA!
Esetleg a "súbert" lejbengeded meg átfúvókázod és már megy is!
P20 as karbit mennyire nehéz ráhangolni Simsonra? Vagy van egy Dellorto PHBH28 am.
Barátom ha azon átstiftelnéd a dugót akkor úgy összetörnéd a gyűrűket!
hogy miért hát mert 4 felömlős és ott futna akkor a felömlőben!
JA küldtem mailt!
Nincs szétrohadva semmi rajta. Ramaty a festés. Meg az ülést kiszívta a nap.
Hát nemtom, látni kell.
Szétrohadva nyilván szart sem ér.
KIs fordulaton nincs is baj, de 10 felett már oylan tömegerők adódnak hogy ihaj, hiába ütöd be, hiába szoros, hiába menetes, hiába pontozol mellé, ki tudja verni a fészkét oválisra és kijön a szemét.
Pl a Puchi hengeréhez hogyan stifteljem át a dugattyút? Milyen módszerrel és hogy kell azt véghezvinni és amúgy megér ennyit az a simson?
ÖÖÖ
Régen hlottamolyan4Ttuningothogyadugattyútetelyébefuratokatk
észítenekésottakompressziójobbanszétfeszítíagyűr
űket!
Nincs sajnos és arra még nem is jártam. Küldj emailt a cseburaska176@hotmail.com ra és ott megbeszéljük
Nem sajna.
A széles felömlőt még kivett hüvelyle is cumim megcsinálni.
Gondolom azért ennél is át kell stiftelni. Régen Jawa dugattyút stifteltem át de már a fene sem emlékszik hogy csináltam elvileg úgy hogy elreszeltem az eredetit síkba aztán befúrtam picit és beleütöttem ilyen rézstiftet. És még mai napig megy az.
Háát forduaton már tud érdekes dolgokat csinálni a stift.

10 felett forgó motorba én csináltam már MENETESET IS de az is kijött!
VAn MSN em de nincs itthon a gépen!
MEgtudjuk ittis dumálni.
Nincs semmi haverod erreflé?
Vicces, hogy van egy Orosz Riga D5 dongó motorom és az nagyon durva technikailag. Pl kartervezérelt. És tárcsa helyett a főtengelyben lévő lyuk vezérel. 4 felömlős gyárilag. És kb annyit tudott egy biciklire szerelve mint egy normális Riga.
Trapézablak első fázis a továbbiakban szélesebb lett!
Végülis jah nemtudom mennyit kóstál manapság egy fúrás dugóval mindennel... De előre szólok hogy kell a cuckeráj:D Msn címed meg tudnád adni? És akkor egyeztetünk mindent.
Ez hüvelykiszedés nélkül kivitelezhető? Amúgy szoktál járni a siófoki vagy polgárdi börzére?
Hüvely visszament!

JA különbem énis trapézkipuffot csináltamrá!NEmadok garanciát hogy műkszik a golog de ingyévan!
Stiftelés könnyen megoldható!
2000 valahányfokos ragasztóval nekem is úgyvolt a DS ben!
2 kilóig annyiba kerül a posta amúgy.
Tábori tunying szerint lett megcsinálva? Vissza lett bele rakva a hüvely?
Üdv

NEm hinném hogy kilyönne 400 forintból postán szóval az lenne a legjobb ha van erre felé haverod én szívesen odaadom neki.