Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Puch-omba se volt akksi, mégis szárnyalt a mutató. Már amikor ment...


Emzoli!
Nem én átkoztam el, a szerelő mondta, hogy ezek egy kalap szarok, jóval még nem találkozott.
Mondtam már, hogy motelek, de nem hisztek nekem.
Ott van minden ezekről a kis motorokról, többek között a SAmpi által elátkozott motoplat javítása is:)
Az enyém sem mozdult meg még soha. Arra mondana valaki egy módszert, hogy a működőképessége hogyan ellenőrizhető? Mondtak már olyat is nekem, hogy kell akkumlátor a motorba és akkor jó lesz, de nem hiszem.
OK köszi, holnap kipróbálom.
Megpróbáljam a babetta jeladóra kötni?
Ismétlem. Nem a világítótekercsre kell kötni!
Hanem az ami jön a jeladótól nem tudom milyen színű vezeték na arra kell. A jeladó az a kis vasas pirosszerű műanyag vacak ami lelóg az alaplapról.
Hello!
Ezt a világító tekercsre kell kötni pedig onnan kapja a jelet.
Köszi, csak nekem az a problémám hogy egy babetta gyújtásos simsonra szeretem volna rakni.
Akitől vettem azt monta jó rá, mert a világító tekercsre kell kötni, de a mutató meg se mozdul.
Lehet hogy átvertek?
Mert nem a világító tekercsre kell kötni hanem a gyújtásjelre.
Sziasztok!
Vettem egy VDO 434.803/5/3 tipusú fordulatszámmérőt, gyilván puch-on volt valaha, valakinek van-e tapasztalata javítással kapcsolatban, adtam neki testet, meg az 59 est rákötöttem a világító tekercsre, de a mutató meg se mozdul.
Mit lehet neki csinálni, azon kívül hogy elhajítom?
Kösz. Majd tegyél fel képeket.
Monzához már csak két szétszedett blokkom van henger és karburátor nélkül, és szabadulnék tőle...
Ez 1/20/60 -asé, más nem is volt nekem. Ez csak egy hidegindító, garázsban tartott vagy jól beállított motorhoz nem nagyon kell, tapasztalatom szerint. Ha nincs rajta a karburátoron, akkor annyit kell csinálni, hogy a fedélen a furatot el kell tömíteni.
A karbi végénaz a kis tölcsér mit számít?
Szerintem már régebben úgy egyéve érdeklődtem monza schuber után ha van?
1/17/100 és 1/14/124-esen is ezlehet?

Szóval megy enélkül is a motor?
Tartjuk a kapcsolatot Janóval, van egy ilyen autómata szivató szettem, de az egyetlen ami az évek során hozzám került. Indult a motor nélküle is, de amikor beépítettem a rezonancia előbb-utóbb leengedte még erősebb rugónál is. Csak addig kell amíg el nem indul a motor(1-2 rugásnál nem több), utána egyből felhúztam, mert felesleges. Nélküle 3-5 rúgás, és menet közben nem kezd el darálni a motor a sok benzin miatt.
az a fajta karbi nem a monzákon volt?a 4sebességes blokkon?ha igen akkor nincs,csak egy puch karbim van ami cobrára-ra valo.de ha felveszed a kapcsolatot locsi istván urral akkor neki szerintem lessz alkatrész itt találhato a poch forumon csak a nick neve nem jut eszembe. rick hez hasonloan:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Fantasztikus....


Melyik sarokba ... ?
és akkor semmid nincs hozzá?
trafó és elektronika sincs?
amúgy ezekhez menyi cucc kell h adjon szikrát?
trafoja és elektronika külön van?
Hello.
Nincs estleg eladó cuccod 1/20/60-as karbihoz?
Szükségem lenne az automata szivató részére(A fémlapra ami elzárja a levegő utját és arra a rúdra ami ezt a lapot mozgatja...Ami indításnál lenyomunk..
Én is kinéztem de rohadt messze van....
Megint ÜNNEPEL A FÓRUM!

200.oldal!
ha aktuell lesz szolok ok még karácsony elött.