amikor elkezdtük ezt az egészet, sokan paráztak, hogy jaj még nem voltak pályán.
pont ezért lesz előtte egy óra szabadedzés, valamint minden esemény előtt közös fejtágítás szokott lenni.
Egyébbként a kezdők legnagyobb hibája nem a lasság, hanem az szokott lenni, hogy hátrafelé nézegetnek, és el akarják engedni a gyorsabban, pedig azt nem szabad.
Menni kell, aki akar majd kikerül.
Hát nem tudom az első reakcióm az volt hogy ott a helyem ezen a racingon.
De ez lenne az első ilyen versenyem szerintem az első kanyarba eldobnám és csinálnék valami fasza kis tömeg karambolt.
Aztán szertnétek
Mondjuk széria simok-nál jobb lennék (papíron)
De ha szét zúzom a Puch ot akkor ajaj.
Lehet kölcsön kérem havertól ha még megvan neki az s51-et
Ja és csak akkor megyek ha fel köszöntötök úgyan is Márc.5.-én van a szüli napom.
Na majd meggondolom februárig.
Hogyha egy kis keresztmetszeten elkezd feláramlani a keverék amikor beér a membránnak a térjéba ott magávalránt egy csomó plussz benzint.Nagyon jóra meglehet ezt oldani pl ha kiszélesíted a felső részét a csatornának ami végülis beküldi a keveréket a hengerbe akkor egy csomó plussz benzint beránt magával a hengerbe a reedszelep házából nemde?(úgyis aztmondod hogy nem!)
Igen, technikailag nem mindegyik motor hengerét lehet jól membránosítani, mert pl simsonnál nagyon mélyre jár a dugattyú.
Puchból sokkal könynebb volna ütős cuccot faragni, a henger szöge is sokkal kedvezőbb, hiába a simson nem versenymotornak készült:)
Izé, nem a membrán mőködteti, mert nem ammebrán előtt, hanem a membrán után van a két nyílás.
elméletileg, ha a karterban a nyomás emelkedni kezd, a memránlapok lezárnak, és minden lehetséges nyíláson valahova áramlani szertne az összenyomott gáz.
Mivel a membrán le van zárva,a karbi felé nem tud, teghát a membrán és a henger közötti térből is az égéstér felé halad a cucc.
Ez eddig az elmélet:)
A gyakorlat viszont az, hogy a membrán a leg nehezebben hangolható makrancos egy valami.
Sajnos a nyomás emelkedésével egfy időben nem hajlandó lezárni, és vákuumra sem nyit ki azonnal, mert a meginduló gázoszlopnak van némi tehetetlensége.
Persze, a karter, és a membrán közötti rész, vagy állandóan, vagy szinte állandóan összeköttetésben van, ahogy megindul az áramlás a dugó felé, onnan is áramlik a gáz.
Az van annyi.
Zündapp 9 lóerő.
Valami előrehaladást már láthatnánk.
Vagy dísznek vetted/kaptad?
Blokkod ugyebár lenne hozzá, mivel azt vettél tőlem...
Így a Sachs sincs.
De meg lehetne nézni.
Na majd holnap leveszem és körbe fotozom neked.
Ilyen fém lap van azon is?
Akkor már lehet lemegyek ha ilyen közel szervezitek.
Úgyis lent vagyok 15 perc allat.
Puchi gyere te is!
Pályán egy nap sokkal kevésbé veszélyes mint közúton 10 perc.
pont ezért lesz előtte egy óra szabadedzés, valamint minden esemény előtt közös fejtágítás szokott lenni.
Egyébbként a kezdők legnagyobb hibája nem a lasság, hanem az szokott lenni, hogy hátrafelé nézegetnek, és el akarják engedni a gyorsabban, pedig azt nem szabad.
Menni kell, aki akar majd kikerül.
Naszóval nem tudsz szerezni valami jó motort?Simson s51 vagy ilyesmi puch ds vagy vagy valami érted?
Mindn érdekel kivéve a babettád!
De ez lenne az első ilyen versenyem szerintem az első kanyarba eldobnám és csinálnék valami fasza kis tömeg karambolt.
Aztán szertnétek
Mondjuk széria simok-nál jobb lennék (papíron)
De ha szét zúzom a Puch ot akkor ajaj.
Lehet kölcsön kérem havertól ha még megvan neki az s51-et
Ja és csak akkor megyek ha fel köszöntötök úgyan is Márc.5.-én van a szüli napom.
Na majd meggondolom februárig.
Puchból sokkal könynebb volna ütős cuccot faragni, a henger szöge is sokkal kedvezőbb, hiába a simson nem versenymotornak készült:)
NA hadhalljam melyik a kedvenc fórumod?
elméletileg, ha a karterban a nyomás emelkedni kezd, a memránlapok lezárnak, és minden lehetséges nyíláson valahova áramlani szertne az összenyomott gáz.
Mivel a membrán le van zárva,a karbi felé nem tud, teghát a membrán és a henger közötti térből is az égéstér felé halad a cucc.
Ez eddig az elmélet:)
A gyakorlat viszont az, hogy a membrán a leg nehezebben hangolható makrancos egy valami.
Sajnos a nyomás emelkedésével egfy időben nem hajlandó lezárni, és vákuumra sem nyit ki azonnal, mert a meginduló gázoszlopnak van némi tehetetlensége.
Melyik a kedvenced? (remélem ez)
De hogy érted azt hogy majdnem állandóan?(dugó elzárja?)