Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zundapp 125 --17 le!
Jaah hogy 80-as.
Az van annyi.

Zündapp 9 lóerő.
nekem 80ccm volt az 10 lóvat tudott anno1990-be bár öreg motor volt már akkor is kintröl hoztam
szerezz nekem reális áron 20-ért zundappot,és megkapod a puchot 20-ért!
Ez nem DS, ez egy váz, amit hónapok óta csak mutogatsz.
Valami előrehaladást már láthatnánk.
Vagy dísznek vetted/kaptad?

Blokkod ugyebár lenne hozzá, mivel azt vettél tőlem...
A vizes Zündapp sincs több 6,25-nél.
Így a Sachs sincs.
akkor nézd meg kint mennyiért adják a szakadt állapotut!ennek a mtorja ujszerü
Hát nem hinném hogy ez jó rá.
De meg lehetne nézni.
Na majd holnap leveszem és körbe fotozom neked.

Ilyen fém lap van azon is?
egy 80 cobra blokkot kéne szerezni, bár a vizes sasch se kutya az alapbol vagy 9le
Na mondjuk az is igaz.
Akkor már lehet lemegyek ha ilyen közel szervezitek.
Úgyis lent vagyok 15 perc allat.

Puchi gyere te is!
JAh, és mindenkinek volt oylan, hogy első verseny, és nem okozott senki tömegkarambolt.
Pályán egy nap sokkal kevésbé veszélyes mint közúton 10 perc.
Vélhetően nyit egy rövidet a membrán felömléskor, nyilván ez konstrukciós kérdés.
amikor elkezdtük ezt az egészet, sokan paráztak, hogy jaj még nem voltak pályán.
pont ezért lesz előtte egy óra szabadedzés, valamint minden esemény előtt közös fejtágítás szokott lenni.

Egyébbként a kezdők legnagyobb hibája nem a lasság, hanem az szokott lenni, hogy hátrafelé nézegetnek, és el akarják engedni a gyorsabban, pedig azt nem szabad.
Menni kell, aki akar majd kikerül.
Nekem május ötödikén van!

Naszóval nem tudsz szerezni valami jó motort?Simson s51 vagy ilyesmi puch ds vagy vagy valami érted?
Mindn érdekel kivéve a babettád!
Hát nem tudom az első reakcióm az volt hogy ott a helyem ezen a racingon.
De ez lenne az első ilyen versenyem szerintem az első kanyarba eldobnám és csinálnék valami fasza kis tömeg karambolt.
Aztán szertnétek
Mondjuk széria simok-nál jobb lennék (papíron)
De ha szét zúzom a Puch ot akkor ajaj.
Lehet kölcsön kérem havertól ha még megvan neki az s51-et
Ja és csak akkor megyek ha fel köszöntötök úgyan is Márc.5.-én van a szüli napom.
Na majd meggondolom februárig.
Hogyha egy kis keresztmetszeten elkezd feláramlani a keverék amikor beér a membránnak a térjéba ott magávalránt egy csomó plussz benzint.Nagyon jóra meglehet ezt oldani pl ha kiszélesíted a felső részét a csatornának ami végülis beküldi a keveréket a hengerbe akkor egy csomó plussz benzint beránt magával a hengerbe a reedszelep házából nemde?(úgyis aztmondod hogy nem!)
Amelyiken nincs balhé:)
Igen, technikailag nem mindegyik motor hengerét lehet jól membránosítani, mert pl simsonnál nagyon mélyre jár a dugattyú.
Puchból sokkal könynebb volna ütős cuccot faragni, a henger szöge is sokkal kedvezőbb, hiába a simson nem versenymotornak készült:)
Jajj hát már a GÁZ tehetetlenségével is törődnikell!

NA hadhalljam melyik a kedvenc fórumod?
Izé, nem a membrán mőködteti, mert nem ammebrán előtt, hanem a membrán után van a két nyílás.
elméletileg, ha a karterban a nyomás emelkedni kezd, a memránlapok lezárnak, és minden lehetséges nyíláson valahova áramlani szertne az összenyomott gáz.
Mivel a membrán le van zárva,a karbi felé nem tud, teghát a membrán és a henger közötti térből is az égéstér felé halad a cucc.

Ez eddig az elmélet:)
A gyakorlat viszont az, hogy a membrán a leg nehezebben hangolható makrancos egy valami.
Sajnos a nyomás emelkedésével egfy időben nem hajlandó lezárni, és vákuumra sem nyit ki azonnal, mert a meginduló gázoszlopnak van némi tehetetlensége.
Te hogy bírod ennyi fórumon egyszerre?
Melyik a kedvenced? (remélem ez)
Tehát felrántja acuccost átrántja a reedszelep házán majd beküldi a hengerbe.ÁHÁ mostmár értem.

De hogy érted azt hogy majdnem állandóan?(dugó elzárja?)
Persze, a karter, és a membrán közötti rész, vagy állandóan, vagy szinte állandóan összeköttetésben van, ahogy megindul az áramlás a dugó felé, onnan is áramlik a gáz.
Reális áron!