Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hehe, azt majdnem megvettem, mert érdekes régi henger:)

Ami zsír eygszerű 2felömlős tuning,ot csináltam az ment valós 80at gyári karival, csővel(4sebességesen)
17 magas 27 széles kipu, ami alul maradt amilyen volt, csak felül lett széles(magyarul trapéz:)
Felömlő magassága 8mm és 23 mm széles
Szívó alja 69mmre a tetejétől és 29 széles, a felső él 54re a tetejétől, de ez íves a gyűrűk miatt.
Ez 51 es hengerből lett, persze 4500 alatt nem megy, de két haverom is közlekedett és versenyzett is ilyennel.
(Csináltam egy harmadikat is, de az valamiért főtt, nemtom miért:)
A kettő közül az egyikben a kipuablak szélessége maradt gyári, és mellé két kis pótkipufogó nyílás készült, ez kicsit jobban ment alul, és jobban túl is forgott, de erőből kb hasonló volt mint amásik.
A pótkipu és a főkipu között a gát 3mm, a magassága annyi mint amennyit a 4mmes maró kivitt, a felső éle azonos magasságban mint a főkipu nyílás.

Szóval ez egyszerű, de hatékony tuning, pesze a dugóban a gyűrűvéget át kell stiftelni a karbi oldalra egymástól kb 10 mm re.
Ezek az ősképek vannak róa!
Akkor inkább postával kéne. Előre elutalom azt a 400 forintot aztán kész.
Jaj haggyadmár!
Saját trvezés ha gondolod befejezem késszre és elviheted de szarul néz ki mert kormos az alu!
Nagon baba lett még a csatornákat kell átalakítanom nagobbra és mehet egy simsonra asszem ingyen megéri!
Jó, majd visszaadom azt az 1000 Forintot...
De akkor te meg a tankot.
Tatabánya!
Úgyse vennéd meg, mert te "occsóért" keresel.
Lényegtelen a képen a lényeg nemlátszottPl szétküldőtt főtengely,benne a bronz, menetesszárból átalakított tőcsavar marógéppel szétbombázott hengerfej illetve henger, vannak rajta finomságok.
Ja meg a véletlenül elrontott postaköltség.
DE töknyolc levan szarva ha felmegy az alu ára akkor jólessz!
És Hol is laksz?
Milyen az a 4 felömlős henger? Képek vannak róla? Melyik leírás vagy palástrajz szerint csináltad?
110-ezer?
Nekem van saján 4F hengerem ha eljössz érte ingyen a tied de indenképp fúrnikell!
Ott multkor volt S50 es hez membrános 4 nagy felömlős 1 gyűrűsre alakított simson dugóval frissen fúrva 5 ezerért. És esetleg nincs valami palástrajzod? 2 f hez amit könnyű megcsinálni? Nem 4 felömlősre akarom mert minden tuning Simson 4F hanem 2 naagy nagy felömlősre:D
Jó lenne egy akár milyen 2 Felömlős is. Csak legyen azért kicsit kihegyezve:)
Börzén érdemes nézni.
Nincsen sajna.
Nincs valami hengered amitől olcsón megválnál?
megnézhetném, ha azzal foglalkoznék, de sajna nem, pedig érdekes téma lenne, kár hogy magyarországon viszonlag kevés van belőle.
Egy élesebb motor feljesztése számgépen is kurva sok idő és munka, és nem is mindegyik jön be a valóságban.
Szóval, bocs, de nem akarok belemászni egy újabb projektbe, így is elég félbehagyott cuccom van sajna.
Eladó Puch Pionier MC50-3,
3064 km-rel.
Mondtam hogy akarok egy Simsont venni. Most kaptam egy fülest itt nem messze van egy 15 ezres irányáron csak bele kell rakni a blokkot. S51 es. Nem tudom hány sebesség de mivel össze kell rakni ezért akkor már menne rá valami tuning is szerintem. Leharcolt mivel a váz holdfénygarázsban áll vagy 4 éve. Szerintem egy 10 esért a csávó odaadja mert neki nem kell annyit megér? Amúgy mi lenne ha adnék egy komplett Cobra vizes hüvelyezett nem nikasilos blokkot és megnéznéd mit lehetne kifacsarni belőle?:D
Hehe a vizes 50 es Cobra 6.5 lóerő
Direkt küldtem több képet is, hogy lásd, mi a helyzet.
Én nem tudtam mi hiányzik, mi nem...
Az jódolog.
125-ös ts mz-re nemtudsz valami jó tuningot vagy valami izét?
Egyáltalán csináltak rá tuningokat?
A motor már jún.elkészült csak teszek fel képet hogy ne legyegy olyan egyhangú a fórum.

A blokkról meg neis beszéljünk mert egy rakás szar az egész.
A fele hiányzik A másikfele meg összevisszacigánykodott szemét.
Azért a 10-es menetesszár befigyel tőcsavarként!