Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van(volt) 4 db ilyen órám. Volt Zündappom és Puch Cobrám is. A bekötés mindegyiknél szigorúan viltekre csatlakozott. Nem a fő világítótekercsre, hanem felette volt egy kis tekercs, talán a féklámpa tekercse lehetett.
A Babetta gyújtásos Simsonomon egy különálló tekercsről táplálom a féklámpa és a fordmérő áramigényét.
Sajnos nekem is volt egy rossz órám, szétszedve az általatok említett kis égő volt kiégve. Nem tudtam pótolni semmivel, pedig műszerésznél is volt és boltban is próbáltam valami megoldást keresni a pótlására. A boltos csak csóválta a fejét.

Teszek be két képet: a fordmérő gyárilag nekem az 5W-os féklámpa tekercsre volt kötve mindkét motoromnál.
üdv babetta gyujtásrol ugy fog neked müködni /világito tekercsröl/ha csak egy tekercset csapolsz meg,mert ugye 3 világito tekercsed van de ezek párhuzamositva vannak de ezt az ora nem birja számolni mert a váltoáram frekvenciájábol számolja ki.ugyhogy 1 tekercsröl szedd a jelet nekem ugy müködött.
üdv
Márciusra remélem kész lesz a paripa, de Lacháza olyan messze van nekem, mint ide Lacháza
Akkortájt már inkább a veterán találkozók játszanak majd nálam.
Ennek a belében nyilván stabilizálási okból van az izzó, ki leehtne találni mi jó nagyjából helyette.
Simán leeht.
Hello!
Ezt véretlenül nem egy Erik nevezetű sráctól vetted?
Az az égő szerű az a belsejében van, a műszernek, és lehet az van kimenve, azt mondta egy simson klubos srác (V Andris), csak azt meg nem biztos hogy be lehet szerezni, mert valami spec cucc álítólag.
Ez egyértelmű, eszerint az van amit mondtam, ezt váltóról kell etetni, eleve van benne egyenrángató.
Viszont, akkor nem értm miért nem megy.
VDO 434.803/5/3 3600 per. 6 polig 5.81
Ez a pontos tipusa a fordulatszámmérőnek, bekötöttem úgy ahogy montátok, de ez sajna nem csinál semmit.
Esetleg valakinek nics rajza konkrétan ehez a tiusú műszerhez, ha találok egy elektromos szakit, hátha meg tudnám javítatni, talán segítene neki a rajz. Hasonló tipusú müszer rajzot kaptam de nem teljesen egyezik a tipusszám.
Mi lesz lacházán?
Márc 2-re kész lesz? Jöhetnél Lacházára.
A 80 as évek elején, ez a rajz körbejárt magyarorzságon, mindeki ebbl indult ki.
Persze, az első képen is látszik, hogy az egyik sonkából leszedtek, merthoygy ez egy forgótárcsás mocc volt erredetileg.
Kösz zsépen.
Amit adtam rajzot, azon egyértelműen SORBA VAN KÖTVE A MŰSZER a műszefal valameyik izzójávl
Nyilván más tipusu motor, vagy óra, vagy generátor mint a tied.
Meg kelelne nézned a moteleken, hogy neked pontosan mid van, mert motoplatból is van sok féle.

Az izzó fesz stabilizálási okból van sorbakötve.
A simsoné 5/2-es, és csak 112 szemes.
Szevasztok!
KTM jegelve.
Azért foglalkozom vele, de csak alapjáraton.
Kerekek, ezüst alkatrészek lefestve, pár nap és a fekete részek is elkészülnek. Sikerült venni hozzá az e-bay-en KTM 50 PL matricákat, így nagyon jól fog kinézni. A blokk sincs még összerakva, mert várni kell a blokk/henger/hengerfej gyöngyözésére.
Amúgy a lánc kivételével minden megvan hozzá.
Tényleg hol tudok venni hozzá 1/2 x 5/4-es 120 szemes láncot?
Ez megegyezik a Simsonéval?
Tényleg mivan a Ktm-el?
Ez ezer éve fent van.
BMW-nek is ajánlottam, azt hiszem.
NA mivan lesz üzlet?
Most ez hogy jött ide?
De ha nem száguldok szerinted mit csinálok.
Most épp ezt szól kulturális zene
Üdv
A kipufogónyílás formálya meghatározza a motorom karakterisztikályát?
HA pl van olyan mint egy lekerekített 4szög ha én azt kikockásítom persze nem magasabbra és szélesebbre mint a gyári akkor milessz?
Biztos szarabb lessz mert előbb öblít nagyobb keresztmetszeten (szerintem az jó)
Na ez téged érdekelhet!
Megcsináltam a műszerfalvilágítást, de semmi köze a fordlatszámmérőhöz, hisz szigetelésben van, csak annyi, hogy van test púlus is, amit lehet egyből kötni az órára. A másikat hová?
Halgass zenét!
,,Mivaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"