Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fogalmam sincs miylen ez a guma.
Csak arról tudok nyilatkozni, ami a mi 16x 1,5 ös felninkere jó.
Mitől racing?
Igen. Mondjuk nem nagyon merem döntögetni... A Pirelli Mandrake hez mit szólsz?
Szép lett grat.
Hmmm.
Szerintem, akkor szabadedzésen megnézzük, ha mész vele, mennyire olajosodik a blokk.
Ez eléggé felül van, nem hiszem, hogy döntögetésre kifolyna.
Persze, ha felborul, az más tészta.
Helló Kreidler rajongok mutatok egy saját készítésű olaj festményt holland verseny motoról.
De még nem estem a motorral meg nem is nagyon döntögettem szóval nem tudom hogy folyik e pontosan
Nem nekem nem az oldalán van hanem a tetején majdnem a legmagasabb pontján a karbinak. Mellékelt képen piros pötty mutatja hogy hol.
Ha csak egy luk, akkor fúr fel, és melegen préselj bele csövet.

2 óra alatt kb 200-250 kört fogunk menni, ha ledöntve csepegtet, akkor a végére tiszta olaj lesz a pálya, és lehet, hogy pont te esel el a saját cseppeiden.

Gyárilag a simson is csepegtet ha döntögetik, mert oldalra van az ufóhát szellőzője, de ezt teljesen megoldja egy cső, ami felfelé van elvezetve, nekem a trafó alá van befűzve.
5 lamellás ha jól emlékszem vastagságot nem tudom. De ha megtudod feltétlen írd le mert nekem is jó lenne...
Aha értem. Csak nem tudom hogy lehet majd a szellőre csövet húzni mert nem éppen úgy jön ki a karbiból a lyuk...
Szerintem is, egy eleve gyárilag 6 loerős motornak ezt bírni kell.
Tiszteletem!
Valaki megtudja mondani nekem hány kuplunglamella van a jet-ben?
Ferodolos ugye? Hány miliméter a gyári szélesség?
Nagyon elkoptak és újra kellene ferodoloztatnom...
Semmiylen folyadék nem folyhat a motorkból felborítva sem.
Ezt úgy szoktuk megoldani, hogy az úszóház szellőzőjének a csövét vagy egy tartályba vezetjük, vagy egy hosszabb csövön felfelé.
Egy iylen balhéra, nyilván vinni kell pár könynen fogyó dolgot, mint váltókar, kuplungkar, fékkar, meg iylenek.
Ezeket simán ki lehet cserélni egy kiállás alkalmával, ha letörtek.
És ha csak addig folyik ameddig el van dőlve a motor? (Úszóházból a benzin kifolyik általában a motoroknál)
Aha gondolom azért döntögetni tudni kell... A Cobraban mondjuk biztos vagyok hogy kibírja a 2 órás menetet minden további nélkül. A bowdeneket előtte azért le kell majd cserélni de minden megoldható...
Egy élesebb simson rendszerint szétmelegszik, akik iylennel indulnak, nem biztos, hogy végig tudnak menni, ha egyfolytában ütlegelik.

akkor estél ki, ha a motorból foylni kezd valami, vagy üzemképtelen, Vgay veszélyes(mondjuk megsérült a fék) vagy megsérültél annyira hogy nem tudod foyltatni.(ne így legyen)
HA van társad, az persze továbbmehet, ha a motor megy és nem veszélyes.

Mi ezen apályán 20 perces versenyeket toltunk, de az is meglehetősen fárasztó, mind fizikailag, mind szellemileg.
Persze, semmi akadálya, meg lehet állni, csak ki kell jönni a boxba.
Ja ez ilyen váltásos dolog? Gondolom egy motorral végig:) Én szerintem egyedül is végig tudom vinni gondolom azért elfárad az ember közben... A többi kérdésemre is tudnál választ adni?
Mondjuk ott gondolom gáz ha nem tudom térdig dönteni a dolgot... És igen nem tudom mert ott a lábtartó:)
HA estél, természetesen vissza lehet állni, ha a motor üzemképes.
Ha nem, meg lehet javítani, a blokkcserén kívül mindent leeht.
Ayni a díj, ahányan vagyunk, szóval oszlik.
Mivel ez "endurance "belhé lesz, tulképpen ez csapatjáték, egy motorral célszerűen 2-3-4 ember megy váltásban, ezért a nevezés csapatonként is oszlik, így már nem olyan sok.
Vélhetően jönnek szegedről, bcsabáról, kecsóról, győrből.
igen erről beszélünk.

Igen, a tomos puch licenc volt eredetileg.
Hogy? Egy élesebb Simson nem megy végig? Megsül vagy mi? Vagy itt nem arra megy hogy szinte végig csutkagázon kell menni kanyarokban is? Pl ha esünk akkor kiestünk? Vagy fel lehet pattanni újra? Ha 5 ezer körül lesz akkor szerintem megyek. De 10 ezret nem tudok kihozni mivel el is kell odáig menni ami meg nincs közel...