Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jo,akkor mutass 1 simsont ami jobban megy,mint mondjuk a slampi tuningolatlan zundappja! alapfeltétel:50ccm! nem felfúrt! a tartosságrol ,a hangról nem is ejtek szót.
Nem mondtam olyat, hogy vettem.
Ilyen hullaékot minekveszel meg?
Hogy idézzek:-rossz kacat.
Simson star eddigi leglomhább motorom de félelmetesen megy!
3. NEGYEDGÁZ 50.
HA star kipörögne minden fokozatot nagyon menne szerintem alap 70 80!Viccen kívül.
A gyorsaság viszont az eszméletlen lomhasággal párosul!
Amit magamnak tuningoltam star-t 15ös lánckereke volt előző gazdájának hála de még elsőben se pörgött ki a motor!
Tévedsz, mert volt Rigám.
Talán 4 napig.

Most is van egy, eladó... Nem férek el, kell a hely. Meg nem is szeretem.
Még nem volt ilyen Simsonom:( De én is tervezek mostanság egy S51 beszerzését. Tuning célra.
Te csak ne szidd az Orosz ipar eme remekeit. Hülye az aki nem tud megszerelni egy Rigát vagy Verhovinát mivel teljesen egyszerű motorok. Nekem megy rendesen elég rég óta. Pedig hetente egyszer azért meghajtom. És nem romlik el elmegyek a környéken olyan 5-10 km es sugarú körben. Fogadjunk még nem is volt Rigád. Most azért mert a sok fakezű kókánymester nem tudja megcsinálni attól még nem szar a motor. Erről tanúskodik a www.riga.hu ott a legtöbbeknek nem nagyon romlik el a motorjuk. Ezekhez érteni kell.
Turbós blokkos simsonokat is megfojtja a légyszűrőjük.
Csak mondom az én Verhóm sík terepen szélcsendben megy 60 at légszűrővel nem a legjobb gyorsulás mellett. Leszedem a légszűrőt akkor meg függőlegesig lehet hajtani. 60 után lehet kb 65- taláán 70. Inkább 65. Ha kell csinálok róla videót is. Érdekes azért hogy légszűrő levétele mennyit javít a menetteljesítményen a Verhovinánál más motornál meg nem. És ha leszedem a légszűrőt olyan szívóhangja lesz hogy még a Cobra is megirigyelné!:
Aki Verhovinával akar városba közlekedni, meg is érdemli!
Én "igazi motorok"-ra gondoltam...
Verhovina , babetta , jawa mustang , 3 gangos simson....Stb.
Ezek a motorok biztos hogy nem mennek 60-at vagy ha igen akkor elég sokszor kéne "feküdni alatta"... Nekem balkánom van és azzal még a 60-at lehet tartani utazóba.... De ezt csináld meg egy Verhovinával...Moped = Moped mind a kettő....
Na igen ,akkor úgylátom nem vagyok egyedül...
Na B.U.É.K mindenkinek.

Hát hallod 2 23-as bing karbiról már tudok de 17-est sehol se találok.
Kivétel erősíti a szabályt.
Számos smkp. nem képes még 50-el se menni.
Vanamikor nem a végsebességgel van a gond hanem a gyorsulással van gond.
Azért az elmúlt 20 évben hatalmasat változtt a forgalom dinamizmusa.
Mostanság úgy tudod tartani a tempót egy szoci géppel ha szétpördeted meg anyonkuplungolod szegényt!
Holvan már a kényelmes kiindulás.
Nem feltétlen feltartás...
Egy átlagos smkp. is képes menni 60-at, Budapesten pedig nem sok helyen lehet 70-nél többel menni.
Aki meg többel akar menni, oldja meg, a sebességtúllépés legyen az ő dolga.
Most erről akár vitát is nyithatnánk de ne.
Jó az a gondolatmenet amit mondasz értem én csak az autós szemébe feltartod ezzel a forgalmat. Viszont ha van egy olyan géped amivel fel tudod venni a forgalom ritmusát akkor nem kell tartanod semmitől...Kivéve azoktól akik nem képesek használni az indexet és visszapillantóba nézni...
És akkor nem kell tartanod az előbb említett Ikarustól aminek valamelyik darabja az öledbehullik motorozás közben...
Hát azért nembaj hogyha a roncs csuklós ikarus-nál gyorsabb vagy ami imbolyog a kanyarban.
Néha nekem úgy tűnik hogy egyes emberek direkt szemétkednek.
Nincs semmi gond a végsebességgel...
Meg kell tanulni motorozni úgy, hogy ne féljél!
Illetve mindig felkészülve lenni arra, hogy valami jöhet; közel.

Én többször megjártam Budapest-Érd távot 50-55 km/h körül, semmi gondom nem volt.
A Kreidler mofával mentem még a Hungárián is!


A legnagyobb "trükkje" ennek, hogy a kocsinak a jobb keréknyomában menjél. Akkor nem tudnak elmenni melletted sávon belül. Így kénytelen lesz átmenni a másik sávba, teret hagyva kettőtök között.
Anyámat is így tanítottam a nyáron, elmentünk Mogyoródra is, meg Érdre is. Semmi probléma nem volt.
Nekem is volt Simson-om. Nagyon jó gép volt csak ami a baj vele az a végsebessége volt.
Az hogy mész 60-at vele utazóban és egy kamionkerék megy el melletted 90-el na az nem kellemes....
Én például ezért váltottam. Szerettem mert jól ment de az a fránya 5. igazán kellett volna bele...


BOLDOG ÚJÉVET MINDENKINEK!
Légyszíves tételesen cáfolni amivel nem értesz egyet.
ha felébredtél,majd szóljál....
hogy olcsobb legyek mint te,csak 85 pénz
Önmagában nemigen növel semmit.

Magasabb fordulaton nincs ideje a gáznak lefújni, tehát felesleges a 2 gyűrű.
Ez oylan motoroknál válik be, amiknél 6 ezer alatt se kép se hang.
Ami megy 6 alatt, abba már nem előnyös.
B.u.é.k. és széles utat mindenkinek!
BUJJÉK!