Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki mondja már meg melyik az a Simson ami gyárilag indexes meg fordulat mérős is.
Nem.
Csak január első-második hetében tudok mondani róla valamit...
Nem kaptad még vissza a kölcsön karbit?
Nem ezen a képen!
Tudom ez valami utólag rápakolt.
Amúgy a belső méret 12 úgy hogy az nagyon nem jó.
Megmértem a hengeren meg a torok alját és tényleg 17.
Ez le van pucolva rendesen? Amúgy van egy ilyen karburátorom. Ez nem rá való. Monzára nem raktak SOHA Dellortot.
Nekem is van egy ilyen hibám a Cobran. Hideg olajjal nem old rendesen a kuplung. Tehát úgy indítsd hogy bedobod 1 be behúzott kupungnál tolod és ráengeded ergo betolod. Kis forgatás hogy felkapja az olajat és kész.
A belső méret a ényeg!
A külső csak egy rácuppanós cuccos ami beljebb van az a lényeg!
HA melegben nem csinálta, akkor lehet, hogy csak a váltóolajad túl vastag, és összetapasztja a puklungot.
Mielőtt kibelezed a motort, tegyél próbát közönséges 10w40 es motorolajjal.
Most már le van pucolva rendesen.
De akkor most hogy is van ez?
a fogaskerékdarálással vigyázz,mert törés lessz a vége!inkább lőkd meg induláskor egy kicsit és utána rakd egyesbe,igy nem megy tönkre.de te tudod,van váltoalkatrészem
Írtam az 1977 moped -es cégnek San Francisco-ba hogy van a jet -em és kinéztem egy komplett hengerszettet.
Kérdem ,hogy jó -e az én járművemhez ez az xy számú szett...
Erre a válasz : Nem tudom.

Gondoltam magamban hogy basszus nem én dolgozom ott...Hát nem neked kéne tudni?!
Inkább hagyom a rendelést tőlük mert ezzel a mondtattal eljátszották a bizalmam..

Ma ezek után pincébe szétszedtem a pótblokkot a balkánhoz végül dirib-darabra szedtem majd brigéciol+új tömítések+ÚJ főtengely...
Már csak az egyik főtengelyről kéne átraknom az újra a csapágyakat...És már raknám is össze..

A Jet-ben meg szar a kuplung mert ha berakom 1-be van hogy megugrik és leáll a fogaskerék darálás közepette... gondolom már ferodolos csak szükségem lenne gyári új vastagságra...Hátha felferodolozzák... Valaki megtudja nekem mondani?
Szerintem kicsit kavarogna a cuccos.
Bitos jólennem énis majdnem olyanra csináltam a simsonét de rájöttem hogy elfér két furat.

Arra is gondoltaam hogy a pót 2 felömlőből a babettáéhoz hasonlóan 3. és 4. bő külön leágaz majd egy közös 5. több úgysem fér el 50 ccm-ben!
Tudom. De úgy nem jó ahogy a 210 es Babettáé van? hogy a fő felömlőkről van elágaztatva a 2 pótfelömlő?
CSinálhatsz akár a dugattyún készített ablakon keresztül dolgozó felönmlőt.
ilyennel ne ijesztgesd a forumosokat
sajnos nem tudom,de kb. fél liter ha van benne,akkor nagy baj már nem lehet
Pesten tudok egy lengéscsillapító-felújítót...
Néztem pont ma, hogy mit lehetne csinálni ezzel a hengerrel. De rájöttem nehéz lenne kifúrni pont úgy hogy ne menjen bele a tőcsavar helyére. Mi lenne ha úgy csinálnám meg mint a 2 sebességes Babettákon? Úgy hogy az eredeti 2 felömlő csatornájára nyitom rá a plusz 2 felömlőt? Gondolom úgy valamivel kissebb lesz a teljesítmény vagy nem?
Ja nekem is sikerült nyáron a könyökömön még látszik is elég rendesen a heg.
Hát persze én is 40 fokba poloba rövid gatyába lazán.
Fel nyaltam a betont pont ránéztem az órára 50 pak már borultam is.
Bárkivel megeshet ,
hogy eleshet.... (Még rímel is)
Semmi komoly csak egyfolytában lehörgött a gép 1-esben és kanyarodás közbe ugy 5000-6000 környékén megjött az erő ...Az út aszfaltos de a széle murvás... Én beestem árokba a motor meg az út szélén elfeküdt...
Annyiból jó volt hogy a motorjaim ha próbálom mindig elviszem a TSZ útjára a határba és ott nincs forgalom ....
Megúsztam egy leporolással ... A gépnek nem lett baja...Felállítottam és rúgásra indult is....
NA mivan bobi?
Na az meg hogy sikerült?