Amit szerettem volna mondani , hogy akitől vettem az rátett egy 42-es nagylánckereket. Most hogy kipróbáltam ezzel az áttétellel eléggé rosszul megy. Elöl most van nekem 15-ös kislánckerék hátra pedig ha ráteszek egy 48-ast akkor tuti lessz?
Nem tudom nálatok meddig van a nagydarab ember.. Én 189 magas és 78 kiló vagyok.
ÜDv
A kisebb számú lánckerék hátul egyáltalán nem biztos hog gyorsabbá tesz!
Elég nagy különbség ez már!
Hogy miért nem lessz gyorsbb?Hát azért mert erő kevés.
A gyári áttétel a legjobb szokták mondani.Variálni lehet ha nemvagy nagydarab akkor még jó is lessz!
Üdv mindenkinek.
Na vissza tértem ez is egy élmény dús karácsony volt mint nálunk mindig.
Én és faterom a két fa állító mester 30 percbe telet amíg kitaláltuk hogy hogy áll egyenesen rá adásul olyan talpunk van amibe nem kell faragni.(Másnap farankon el is dűlt)
Most is úgy áll ott mint a ferde torony.
Persze össze jöttek minden felől a rokonok volt ám zűr zavar de én így szeretem.
A legjobb hogy ilyenkor hogy mindenkivel kocinatani kell István napra és én nem sértek meg senkit .
Aztán jött a sztorizgatás a régi ídőkről.
Aztán kiderült hogy Turán lakik valami nekem távoli rokon.
Aki minden roncsot gyűjt.
30 év után 3 évvel ezelőt voltak ott nagy anyámék azt mondja hogy minden úgy áll ott mint 30 éve.
Állítólag nagyon spúr az öreg Faterom mesélte volt a földön ledobva egy Simo star blokk elkérte a rigába ,,Á nem mert rota lesz belőle" volt egy p20 as ami össze volt törve á nem mert az is kell
nagyanyám mondta 30 év allat egy fél métert nem lett odéb téve ott rohadt szét.
Meg még ezer roncsot meséltek mik vannak ott parlagon (kombájn,vetőgép,riga babetta,simo,skoda,volga stb.... mindenből 5-6db.
Persze ide mindig úgy jött hogy hát kéne ez meg az de ő nem adott semmit.
Végül abban maradtunk hogy nyáron le megyünk hozzá.
Már csak a szilvesztert kell kitalálni még elképzelésem sincs hogy hova menjek.
NA más gondoltam szét szedem a kipufot ki pucolom ha már a múltkor nem jött szét már a végén a kaplapácsal ütötem és akkor se most meg elsőre fél kézzel lazán kihuztam.
Hát ami ott volt az kegyetlen a lyukakat se láttam a koromtól nem hogy még azokon át látni.
Aztán fel raktam a könyököt kimentem az utcára és megtoltam ami a csővőn kifért nagyon kemény hangja volt néztek is rendesen.
Ahha... Köszi az infót!
Nekem most 42-es van rajta és így nincs erő 5.ben...
Mivel kevesebb fogszámú az enyémen lévő jobban kellene mennie...
Pedig mégsem megy...
Akkor nálam lóerő gondok lehetnek...
Emzoli segítségét kérném ebben. Amúgy a pótcsatorna fúrást azért nem csináltam meg mert nagyon közel vannak a tőcsavarok furatai. Hirtelen azon kezdtem gondolkodni hogy lehetne megcsinálni a dugattyún keresztül való "lélegeztetést" Milyen időpontban kell nyitnia az ablaknak stb...
Szóval ma nem volt mit csinálnom. Lementem a műhelyben találtam egy csapszeg által bemart Verhovina hengert gondoltam marok bele még 2 felömlőt mivel ki akartam próbálni az új turbomaró fejeket. Sikerült is. kb 25 perc volt az egész műhely takarítással együtt. Már csak ki kell fúrni a csatornákat és kész, talán még finomítani. Sós Anti féle technikával készült ha kész a 2 csatorna fúrás akkor rakok fel képet is;)
Azt kihagytam hogy borultam ma a Jet-el..
De szerencsére nem lett baja a gépnek...