És pl a szabad edzésre ha viszek 2 motort? a Cobrat és a Rigát. A Rigát csak azért, hogy kipróbáljam pályán. A Cobrat meg versenyre. Esetleg jöhet a haverom egy Suzuki RG80 al?
Akik eddig jelentkeztek, azokat ismerem, csak emberhalál esetén nem jönnek.
Mint a kiírásból is látszik, ez nem verseny!
Ez pályázás!
Tehát semmi köze a kupához, tehát nem licences, mint ahogy egy másik páylanapon sem kérnek iylet.
Remélem ércsük:)
Amúgy nekem is meg kell oda akkor váltani a C licensz et? Mert arra a nagy huzavonára nincs nekem pénzem most sajnos. Örülök ha lejutok és ki tudom fizetni a pályadíjat. Amúgy most számoltam 15 emberre 4800 forint lenne a díj. Tuti jelentkeznek még de lesznek akik lemondják szóval 15 körül leszünk ott...
Nem nem lett kitrapézolva csak a méret lett ugyan olyan mint amit leírtak anno az oroszok. Nem gyári cső lesz rajta. A hengerhez tervezett rezó lesz. A leírásban még a hengerhez való rezó és karbi is megvan. Méretei is minden. 7-8 lóerőt ígér...
hát az nekem nagyon bonyolult akkor már nagy igénybevétel kuplung is más kell nekem ilyen 60 as gép kellene de nekem nagyon mert versenyre s azzal akarok a www.simsonbolt.hun lévő 60/4f es heneger egy amal karbit meg terveztetnék hozzá rezot kiöntöt fötengelyt akarok szerinted az mit tudna ?
Tényleg baromi sok meló van egy hengerben még profi cuccokkal is!
A 100ccm-es hengerbe van dugód is?
MEkkora méretre kell felfúni a forgattyúsházat hogy beleférjen?Milyen főtengely és hanjtókar kuplung meg stbstb kell hozzá?Beszerezhető ek?
Mennyibe kerülne a legalpabb cucokkal?
Eygedi hengereket nemigen csinálok, mert nem éri meg, 90-100 ccm es henger msot is van készen nálam.
Túrás nem versenykarakterisztika.
Ha érdekel, akkor mailban.
Olyanokat kérdezel, amikre ne lehet konkrét választ adni, mert bár mit váloztatsz, az kb mindent visz magával.
Mint általában a kipunál, a segédkipunál is, minél nagyobbra növeszted, annál magasabb fordulatra tolódik a nyomatéksáv alja, és ezzel együtt, ha mindenmást is viszel vele, akkor a csúcsteljesítmény is nő.
A segédkipu karbi felé eső élét nem szokták a furat 80-90 % ánál tovább vinni.
Ha segédkipufogóablakokat nagyon eltúlozom mi történhet?Esetleg a henger öblíti önmagát?
Stiftáthelyezéssel elvileg elkerülhető a gyűrűtörés ha jól csinálom és nem az utólag kialakított felömlőkben vezetemel.
JA gyűrűillesztéseknél mejik a legelőnyösebb melyik enged el legkevesebb nyomást?
Még nincs baja a motornak csak ha kell valami én ezt a blokkot egy idős embertől vetem és a búgattyú meg minden benne 30éves igaz ő azt mondta nem volt benne 20ezer kilométer. De még mindig a legnagyobb hidegben is egy rúgásra be indul olyan kompresszió van benne. Ezért kérdem ha véletlenűl valami tönkremegy benne akkor honét lehet beszerezni.
Kipunak kezdésnek marad a Sebring, talán mattfeketére festve...
Azzal különben nagyon ment a motor, de kicsit csúnya (kis horpadások, heggesztési varrat, stb.)
Egy barátom (régi gokart és rallye bajnok) megígérte, hogy csinál rá majd egy Malossi alapon nyugvó rezonátor dobot. Ahhoz azonban oda kell vinnem a motort, mert hozzá fogja hangolni.
Szerintem nem kell ilyen specifikus lánc...
Zündapp-hoz se gyártanak, mégis van rajta.
Igaz, hosszabb volt, de nem tart semeddig kivenni belőle szemet.
Volt nálunkmár az egyéni kupában is 22 induló, szóval az sincsen kizárva.
Akkor jó. Majd mailben kaphatok egy telszámot előtte? Hogy azért ne menjek minden féle adat nélkül oda?
Mint a kiírásból is látszik, ez nem verseny!
Ez pályázás!
Tehát semmi köze a kupához, tehát nem licences, mint ahogy egy másik páylanapon sem kérnek iylet.
Remélem ércsük:)
Tennél fel képeket a moordról?
Annyit halottunk már róla de még nemsokan láttuk.Slampixxx látta amkor odagangolt a zündappjával!
A 100ccm-es hengerbe van dugód is?
MEkkora méretre kell felfúni a forgattyúsházat hogy beleférjen?Milyen főtengely és hanjtókar kuplung meg stbstb kell hozzá?Beszerezhető ek?
Mennyibe kerülne a legalpabb cucokkal?
Túrás nem versenykarakterisztika.
Ha érdekel, akkor mailban.
Mint általában a kipunál, a segédkipunál is, minél nagyobbra növeszted, annál magasabb fordulatra tolódik a nyomatéksáv alja, és ezzel együtt, ha mindenmást is viszel vele, akkor a csúcsteljesítmény is nő.
A segédkipu karbi felé eső élét nem szokták a furat 80-90 % ánál tovább vinni.
Ha segédkipufogóablakokat nagyon eltúlozom mi történhet?Esetleg a henger öblíti önmagát?
Stiftáthelyezéssel elvileg elkerülhető a gyűrűtörés ha jól csinálom és nem az utólag kialakított felömlőkben vezetemel.
JA gyűrűillesztéseknél mejik a legelőnyösebb melyik enged el legkevesebb nyomást?
Rövidebb és szélesebb?
Ja akkor elvileg segédipus henerhez éles csőkell nemde?
Olvasd már el a versenykiíást!
Azzal különben nagyon ment a motor, de kicsit csúnya (kis horpadások, heggesztési varrat, stb.)
Egy barátom (régi gokart és rallye bajnok) megígérte, hogy csinál rá majd egy Malossi alapon nyugvó rezonátor dobot. Ahhoz azonban oda kell vinnem a motort, mert hozzá fogja hangolni.
LEgyél teis rajongó mert rezső úr bedurvul!http://www.youtube.com/watch?v...
Zündapp-hoz se gyártanak, mégis van rajta.
Igaz, hosszabb volt, de nem tart semeddig kivenni belőle szemet.