Igen 99% mercedes sőt az első akárhány darabon csak a logó volt más sőt némelyiken még azsem!
Egyébként puch G series a G a merciben is G.
JA különben a steyr puch mérnökit azért vonták be a feladatba mert nagyobb tapasztalatuk volt négykerékmeghajtásban mint a fricceknek!
Jólvan simson azt egy kőbaltával megy egy rénszarvascsontal is meglehet szerelni!
DE hogyha megszerkeztem a lendkerékre az izét akkor kell egy viszonyítási pont nekem ugye?Pl felső holtpont?
Akkor beállítom felsőholtpontra és a blokkra húzok egy merőlegest és ha ahoz képest fordul 20 fokot akkor jó ugye?
Végül úgy döntöttem hogy eladom az egyik balkánom és abból veszek rá egy 80-as szettet....Egy olyan boltot keresek bécsben ahova bemegyek és megmondom hogy mi kell és azt adják...Neten nem igazán rendelnék drága dolgokat....
Mivel a puch osztrák volt ezért szerintem a fővárosban biztos van bolt...
Igen főtengelyelfordulási fokban, amit pl a lendkerékre ki is szerkeszthetsz, akkor kijön a miliméter is.
Pl simsonnál simán be lehet álíltani szemre, mert a gyári érték majdnem pontosan azonos egy normál szigetelőszalag szélességével:)
TEgyek a főtengely végéhez papírszögmérőt és állítgassam aszerint vagy mire gondoltál honanna tudom meg hogy hány mili a 20fok?
A löketből meglehet tudni?(azt sem tudom mennyi szóval nagy feladat lessz!
A legtöbb benzinmotor 20 fok körüli előgyujtással megy, tehát nem 15 és nem 30, szóval, ha 20 fokra állítod nem tévedsz nagyot.
Persze, a gyáriérték a frankó.
Egyébként puch G series a G a merciben is G.
JA különben a steyr puch mérnökit azért vonták be a feladatba mert nagyobb tapasztalatuk volt négykerékmeghajtásban mint a fricceknek!