Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! 23-as BING karburátorhoz keresek alkatrészeket. Leginkább egy üres felső rész kéne, mert az enyém sajnos törött a szívónál, és a súbernél is ki van kopva... De ha valakinek komplett karbija van eladó, az is érdekel.
Sziasztok!

Kaptam egy ilyen motort....50-es.
Az a bajom vele ha sztendern van megy mint állat.....de ha leér a kereke a földre azonnal megáll...lefullad.Mintha nem lenne elég kompresszio benne.
Valami öszvér lehet mert a gyujtasa se eredeti...Milyen dugattyu valo bele...mert jonak néz ki.....elvittem felfurni de ott azt mondták semmi baja.......thx
Ment válasz
Szia!

Engem érdekel, ha megvan még, írtam mailt.
501/4-et akartál írni?
Szia.Milyen gyertyát ajánl a gyártó?
Ilyen blokkról van szó.
Sachs 504/1 blokk alkatrészek eladók.
6500Ft-ért vihető minden cakk pakk.
1 blokk teljesen szét van bontva amiből már tuti,hogy hiányzik a váltó és pár cucc.
Másik egyben van benne a váltó,kuplung stb.
Henger,hengerfej,dugó,gyújtás nincs.
Sok szar szimszon fe kelletet vóna gyútani mindet:)
Jó kis veterános összejövetel volt ma a Bosnyák térnél. Olyan eklektikus leosztásban; autók, motorok, militari, stabilmotorok, tűzoltó, meg börze. Kismotorok is szép számban, egy Simsonos különítmény, meg egy Ktm comet sachs blokkal, egy ks 50-nek írt (szerintem 80-as ) Zündapp és egy Hercules earles első villával. Sajna fényképezni nem tudtam.
Szervusztok !

Keresek eladó DKW Hummel, Expess Kavalier, Victoria 115, 155 típusú kismotort.

Köszönöm, hogy elolvastátok levelem !
Mindenkinek kösz a véleményét, akkor marad az eredeti festés. Amúgy a kipufogó kivételével mindene megvan, de az is lesz előbb-utóbb.
Más!
Ha valakit érdekelnek a volt keleti blokk motorjai lesz egy kb 300 db-os kiállítás (szinte a teljes paletta) egy magángyűjteményből.
CSAK EGYETLEN NAP látható!
Szeptember 27.-én 10órától Dunaharasztin a Király u 1-ben.
A hír a Veterán újságból van!
Remélem el tudok menni legalább délután, bár erre egyre kisebb az esély.
Állítólag a gépek nagyrésze restaurált állapotú!
Biztos nem lesz unalmas program!
Szerintem Zolinak van igaza, ezt semmiképp nem festeném át! Látszik, hogy használt, de még mindig GYÁRI, és ez érték!
a fejidomot lehet nyugodtan lefesteni újra ha repedt mert mivel az javitani kell. a tankot meghagyod eredetire és a ahol feketerészek vannak megkopva azokat korigálhatod kis feketefestékkel ecsettel . és akkor így szép lesz :)
értem.
Hogy tudjuk miről beszélünk, itt a kép.
Kisebb nagyobb sérülések, amika használatból erednek, az szerintem nem gáz..
Az nem hiba, hanem patina..
Én nem javítanám ki..

egy 30 éves motornak, ami megőrzött állapotú, nem kell gy kinéznie, mint ha most jött volna le a szalagról.
Az a restaurált, de az más tészta.
Ez nem a Comet, de kb. olyasmi állapotban van, vagy egy kicsit rosszabb. Ha kész lesz, teszek fel fotót.
hát. ha tudsz színnel megegyezőt szerezni akkor elég részlegesen lefesteni. de ha nem annyira kopott, ha csak karcos akkor először kéne megpróbálni polírozással. hátha beválik. gondolom a barna cometről lenne szó?
Kösz, de most egy másik projektben vagyok elmerülve. Apropo, egy körkérdés; ha a felújítandó gépnek az eredeti fényezése megvan ugyan, de kb. 20 %-ban sérült, karcos, akkor mi az álláspontotok, teljes újrafényezés, vagy a hibák aprólékos kijavítása?
http://olx.hu/hirdetes/motor-v...

rep20 vedd meg ezt. Belemegy az 5-6 sebességes blokk. Elég vadállat motort lehet belőle faragni
valakinek esetleg véleménye arról hogy 125 ös mz karbival menne e vagy jó e rá ?
Nemtudom en dellortot lattam a gyari leirasban is de meg mindig kuzdok vele nemtudom mivan a karbijával....:/