Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Német o ban ez viszonylag rendszeresnek mondható eljárás..

it egyelőre még nincs minden mucsai kapitányságnak ilyen mobilfékgépe
A 444.-en megjelent egy hír, miszerint -Tolnában már baszogatják a kismotorosokat-. Állítólag fékpadon ellenőrzik a teljesítményt, meg a végsebességet. Hogyan, az út szélén?
Nem tudsz segíteni a beszerzésében? Esetleg neked nincs ilyen eladó féked amiben ép ez az alkatrész?
Szerintem ilyen állapotban, ha műszakilag szinte tökéletes, akkor 70 körül lehet adni érte jószívvel. Kint is csak romot kapsz 450 Euró alatt. Persze, ha van türelmed pár évet várni, és ingyen van a szállítás, akkor előfordulhat, hogy szerencséd lesz!
Nem rád céloztam.
Simán amúgy nagyrésze nem is én vagyok. Meg miért is ne?
Meg föladni egy rakat hirdetést, hogy Zündapp, Kreidler, Puch, Sachs motort keres az ember.
Amúgy sem ér ennyit semmiképpen. Ennyiért lehet már normálisat venni ausztriában néha. Itt meg lehet venni olcsón jót csak ki kell fogni.
Eladásra nem, de egyben van.
Ennyit nemigazán ér meg szerintem
Nézd mennyi szaros nepper vadászik rájuk...
Jól nézd át és ha lehet próbáld ki!
Érdemes elhozni? Tőlem csak 130km-re van, és egész jól néz ki.
Monza a jófogáson!
Addig duruzsol, míg létrejön az üzlet...
Aztán mire megy vele ha megtudja?
Múltkor megbeszéltük, hogy kamu az egész. Csak egerészik, hogy hol van 6 sebis Puch...
azért ez elgondolkodtató,vajon miért nem adja meg a tel.számát,nevét,és képet a motorról? talán lopott motort árul? http://www.kepesmotor.hu/zunda...
Éppen ezért cuppantam rá én is a cobrára amint tudomást szereztem róla! Tudok egy vizes zündapp ks 50-ről is, de az már nem gyári festésű, esztétikailag nem egy szépség, de egyben van! Mennyit szabadna érte kiadni?
Régen sem volt belőlük sok. Elég sokat vártam mire volt egy eladó Cobra az országban és megvehessem
Észrevettétek, hogy a 6,25 lovas ötvenesekből már szinte nincs, valamire való ajánlat? Ha véletlenül felkerül valami érdekes 1-2 órán belül elviszik. A múltkor néztem szlovák, meg lengyel oldalakat, ott sincs semmi. A németeknél, meg az osztrákoknál még vannak, de eszement árakon. A csúcs eddig egy ks 50 tt, 7500 euróért...
szerintem hengerfejtömítést kéne cserélni és szelepszárszimeringet kell cserélni akkor nem füstölne. De ha gyenge a kompresszió akkor gyűrűcsere és mehet a móka. bár azért írtam mert ismerem az efféle blokkokat (pitbike féle blokkora gondolok)
Illetve figyelni kell melyik évjárat mivel az újabb verzió az több lóerős volt ha jól emlékszem 6 lóerőt láttam egy poszteren az SS50Z re
Szerintem az enyém nagyon messze van tőle. Hidegen kissé füstöl már. De 30 ezer km az bizony 30 ezer kilométer megbontás nélkül...