Más kérdés, hogy a cucialista gyáraknak másmilyen se :)
Zündinek is volt ilyen fullprimkó csillapítatlan rugózású, közöepes teljesítmnyű cucca, mert annak is megvolt a piaca.
Nyilván ez a Casal is egy ilyen jóárasított darab eredetileg.
Mi itt, ezen a fórumon el vagyunk kényeztetve az rs, ks, gt mocikkal, melyek közös jellemzője a 8000 feletti fordulatszám. Ez a gép a Simsonokkal közel azonos teljesítmény tud. A gyári versenymotorok valóban jók voltak, de ez nem az. Ha alkatrész kell hozzá, Portugáliából körülményes a beszerzés és drága. Akkor már inkább valami olasz, mondjuk egy Fantic tx 220 gt, na az már valami...
Őő, én ezt a modelt ugyan kevéssé ismerem, de azért a CAsal az nem akármi, világ és oojrópabajnki címeket nem osztogattak csak úgy amikor ez menő márka volt, ráadásul sokkal több gyár közül keleltt kiemelekedn, mint amennyi most van.
csáo SlickRick!:)
tőlem vetted meg a kreidlert.:) lenne még üzlet,ha érdekel! Richárd Hajdú néven megtalálasz facebookon,veszprém lakhellyel,garage productions munkahellyel.:) mindenképp jelölj be !
Üdvözlet
Eladtam
Szerintem innen a fórumról jött 4 nagyon nagy tudású városi kis piperkőc aztán elvittek 50 ért kB
Foglalta a helyet. Azt hitte hogy bankot robbantanak aztán utána 45 ért árulták
A kerekeket sajnálom belőle...
Nekem a plusz&roll kft tudott csinálni még kb 1 évvel ezelőtt... Egyedi méretre... (Zündappba valót, fillérekért)
Figyelmeztesd őket a fékolajállóságra!
háhá 7 éve adtam el ezt a mocit esztergomnál és most lett eladó :)
ebből láccik hogy jó ideje használt az ürge.
Bár a festést meg dekorálást én csináltam anno. :)))) http://kamioldmotor.boltaneten...
A helyzet rosszabb, illetve bonyolultabb, mint egy trombita, ami voltaképpen egy sima egyszerű ajaksíp, amire egy töcséres cső van illesztve ami rendszerint traktrix alakú
ez egészen könnyen számolható, legalábis a 2t motorhoz képest mindenképen nagyon konynen.
A 2t motor sokkal inkább értelmezhető négy rezonáns doboznak, amik ráadásul ösze is vannak kötve és hogy végépp bonyolult legyen a rendszer, a bennük áramló gázoknek sem a hőmérséklete sem az összetétele,sűrűsége nem állandó.
Ha úgy tetszik,négy darab egymással összektött, és egymás működésére jelentős befolyással bíró WC tartály, amiben az összekötő csöveket és a tartályok köbtartamát úgy kell összehangolni, hogy ha az elsőt lehúzod, a negyedik levigye a klozetból a kakát.
A trombitához képest igen igen sok egymásra ható változó dolgozik benne.
Persze, értem mire gondolsz, hogy a fülétől a farkáig kell értelmezni, és ja,pont így van.
POont ezért kell ott belenyúlni ahol a legcélszerűbb,ha minél kevesebb elem nyektetésével szeretnénk minél biztosabb eredményt.
Na, erre gondoltam, így már rendben van! Egyszer hallottam egy remek hasonlatot; - úgy kell elképzelni a kétütemű motort, mint egy trombitát -, ugyanis annak a hangolása is a megfúvástól a tölcsérig tart...
Más kérdés, hogy a cucialista gyáraknak másmilyen se :)
Zündinek is volt ilyen fullprimkó csillapítatlan rugózású, közöepes teljesítmnyű cucca, mert annak is megvolt a piaca.
Nyilván ez a Casal is egy ilyen jóárasított darab eredetileg.