Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ott a pont :)
Hajszárítóval kell melegíteni és alárakni egy drótot vagy egy vékony hajlékony szikét és azzal óvatosan levágni. Habszivacs szerűség van alatta
ha fémből melegíts le és akkor lejön. de a emblémán kéne nézni hogy a festése zománcos e vagy sima festékzománcos. ha hőkezelt zománccos(mint a tányérokon) akkor azzal melegítéssel lehet megoldani talán.
Köccike :) egyébként a puchomnak a főcijét egyedül párhónapja szedtem szét és raktam össze pont amiket felsoroltál :D pajszer kalapács két mérővel :) persze én a esztergagépen igazítottam be. mert azon van két kúpvég amivel lehet befogatni.
Bár ez alpári meló dolog. de én a precízebb munkával szerettem volna hogy hogyan lehetne igényesen centrírozni .:) de azért köszi :)
Urak!
Ki szedett már le Puch tankról gyári emblémát? Simán feszegessem le, vagy van valami trükkje? Nem akarnám, hogy megsérüljön, mert ritka tökéletes állapotban van, kár lenne érte!
Szerintem ugyan az van bennük!
Nyilván a 12-es az eredeti méret, és a 13-as a javító túlméret. Látatlanba senki nem mondja meg neked, hogy a tied mekkora! Szét kell szedned, és lemérni a dolgot, ha sz.r, akkor mindegy, hogy a mocin rajta van, vagy nincs. Ennyi idő alatt már régen szétkaphattad volna!
Mennyi önzetlen, segítőkész ember!
sok sikert kívánok hozzá, kétszázadik után már egészen jól szokott menni:)

https://www.youtube.com/watch?...

Nem kell hozzá sok minden, csak egy prés, néhány célszerszám, egy mérőhíd vagy gömbölyítőgép, két mérőóra,pajszer, bronzkalapács, satv.

Ha kukázol döglött simson főciket, azokban viszonylag kicsi az alsó csap túlfedése lehet rajtuk gyakorolni.
ez vajon jó RX9-be is?
zolibáááá! lécci tudnál linkeelni a videót akár a yutubról vagy akár más videómegosztóról. a kérésem hogy annyi féle vidit láttam hogy hogy kell szétszedni egy simó főcit a hajtókarról. meg csapszeg kiszerelni. DE még nem láttam hogy hogyan raknai vissza össze a főcit a hajtókart csapszeggel. meg hogyan egyengetik ki? bár sok vidin láttam már hogy indikárorral dicsekszik az ombre hogy nem üt annyira av fősz öszerakás után de nem találok hogy hogy kell összerakni vidin szakszerűen háziműhelyben csak nna. nagyon megköszönném. bár szedtem már szét párszor főcit de mostanáig eljutottam hogy szeretnék szakszerűen csinálni főciket is .
Most látom van 12mm-es is! A cobra gtl 50-hez mekkora kell? 12 vagy a 13mm-es?

http://translate.google.hu/tra...
Ez lenne az a karmantyú?

http://translate.google.hu/tra...
megtisztelő,de nem vagyok ilyne mértéekben képben.
Elmondás alapján igen. Az árat kicsit sokallom de még nem láttam képet. Hátha. Mondjuk Kreidler Mustang vázban van de hátha nem rossz gép.
Kiváncsi vagyok, tetszik-e a gép?
emzoli22357 a fórumról.
Mint kiderült ismerjük egymást. Nem is tudtam hogy ilyen motorja van
Ok, megadom neki.
Melyik Zoli tudná megmondani biztosra?
Remélem elküldöd neki a számom igen pont ma voltam Siófokon
Az nincs, de pofás darab és hozzád közel van.
Érdekel :) Képek?
tehát a casal nem semmi cég volt,képes volt a gyári zündapp 6,25 lovát 7,5-re huzni a széria gépén!
Majdnem elfelejtettem! Felhatalmazást kaptam, hogy kihirdessem: Siófokon eladó egy versenymotornak átalakított PUCH COBRA gtl, azaz vizes gép. Ahogy néztem a blokk és a kerekek eredetiek, az összes többi épített cucc.Működni nem láttam. Az ára 300 000 ft. Közúton nem használható! Akit érdekel, az a bmw3@freemail.hu-ra küldje el a nevét és a tel.számot, a tulaj fel fogja hívni.