Igaz, itt a blokkházak összetartoztak, de az előző ötsebességes blokknál kényszerből idegen oldalakkal is sikerült a művelet. Azóta kb 500 km van benne és jó. Közben rájöttem, talán azért mellőzik az 50 s és 50 sw blokkot, mert ódivatú gagyinak tartják, pedig nem az...
egészpontosan nem idegen blokkalkatrészekről, hanem a motorház két feléről volt szó.
Rendszerint simán össze lehet rakni, rendszerint minden forog de egészségtelen.
Ha nem lenne az, nem csinálnák a szarakodást az egyben megmunkálással
Most lettem kész, egy Sachs sw50/6 blokkal. Nem csak az összerakás, hanem a próbakör is megvolt és jó lett a szerkezet. De miért is poén ez? Mert a közelmúltban volt egy vita arról, hogy idegen blokkalkatrészek összeépítése esetén nem fog együtt futni a szerkezet. Nekem néhány év alatt több motorra való cucc jött össze. Ezek között az 5 gangos vizes és levegős blokkok domináltak. Mindig szerettem volna egy hatost, de azt senki nem adja el, - érthető okok miatt. Ebben a blokkban nem volt főtengely, hiányoztak a hézagoló alátétek csavarok, gyújtás, berugóracsni rugó. A henger meg a hengerfej és a dugó, bár gyűrű nélkül, de megvolt. Hűtő, meg a hozzávaló cuccok hiányoztak. Egyedül az O gyűrűket meg a dugó gyűrűit kellett megvennem, mert az nekem sem volt. Két dolgot tapasztaltam meló közben, az egyik, hogy ezek a németek precíz népség, mert minden 0-ás módon passzolt a helyén, a másik, hogy ezeknek a Sachs blokkalkatrészeknek, nincs itthon sem kereslete, sem értéke. Fillérekért szabadulnak meg tőlük a népek. Még egy dolog; hogy ne az ujjából szopja ki az ember, hogyan is kell összerakni a Sachs blokkot, ott van a Sachs motorservice oldal, alkatrészlistával, robbantott ábrákkal és pontos szerelési útmutatóval... ( azért így is szarakodás )
Szimó majdnem jó, de az a tuti, ha motorosboltban veszel méterre bowdent, bowden végeket és megforrasztod méretre. Az egész 300 Ft.-ból megvan Kb:20 perc melóval.
eladnám egy két motoromat.
egyik a ktm comet turbós blokkos 4 gangos szinte mindene eredeti és hiánytalan csak a festése nem remek felújítási alap, blokkja pöpec.
a másik meg egy 83-as évj suzuki gsx 250-es két hengeres 8 szelepes vadállat. félkészállapotban időhiány miatt eladnám mindenne meg van csak összekellene rakni meg kicsit festeni. És minden papírja megvan azaz rendszámos, forgalmija is megvan törzsköny is sztem jelenleg ideiglenesen kivont forgalmival. beszámítok olcsóbb mocit is.
én általában simson gázbowdent szoktam használni. ha rövid akkor a a csövet levágom. ha túl hosszú akkor a sodronyzsinórt levágom. és a végén meg egy kis rézdróttal körbetekerem és leforrasztom cinkkel és eddig mindig is bevált. :)
Puch imola légszűrőtartályt keresek.
Láttam egy régebbi hirdetésed,hogy van neked.
Megvásárolnám tőled.
Elérhető vagyok malics86@gmail.com-on vagy 06306895423-on
emzoli22357!
Érdekelne a puch imola légszűrőtartály.
Beszéljük meg hogyan vasárolhatnám meg.
Elérhető vagyok:malics86@gmail.com-on vagy a 06306895423-on
Habár te vagy a mester, annyit tudok tanácsolni, hogy cserélj fúvókát, -mert ezek filléres kis szarok- és figyeld a változást. Nyilván kisebbekkel kell kezdeni és hallgasd meg, hogy kiforog-e rendesen!
hali az lehetséges hogy a laverdámban 100 as főfúvóka van és nyeli a benzint mint kacsa a nokedlit? vagy mekkora lehet a gyári főfúvóka mert ekkora biztos nem hogy fél liter benzin 5 perc kb....
Sziasztok! Eladóvá vált szeretett KS80 WC-m, nincs se időm, se pénzem rendberakni. Elég sok gyári cucc hiányzik róla, de megy, megáll, egy rúgásra indul. Ha érdekel, írj a peetyo@freemail.hu-ra, vagy 20/344-95-76. Kérésre képet küldök, csak még lőnöm kell róla ha hazaértem melóból... :)
Csak a motor működött, fékek, kuplung, nem. Váltókar hiányzott, meg egy sor dolog még, viszont azóta eszméletlenül megy. Csak ezen a 77-es évjáraton a tx 220-on van 19-es karb. A kerék sajna idegen.
Rendszerint simán össze lehet rakni, rendszerint minden forog de egészségtelen.
Ha nem lenne az, nem csinálnák a szarakodást az egyben megmunkálással
zaklassál érte
egyik a ktm comet turbós blokkos 4 gangos szinte mindene eredeti és hiánytalan csak a festése nem remek felújítási alap, blokkja pöpec.
a másik meg egy 83-as évj suzuki gsx 250-es két hengeres 8 szelepes vadállat. félkészállapotban időhiány miatt eladnám mindenne meg van csak összekellene rakni meg kicsit festeni. És minden papírja megvan azaz rendszámos, forgalmija is megvan törzsköny is sztem jelenleg ideiglenesen kivont forgalmival. beszámítok olcsóbb mocit is.
Láttam egy régebbi hirdetésed,hogy van neked.
Megvásárolnám tőled.
Elérhető vagyok malics86@gmail.com-on vagy 06306895423-on
Érdekelne a puch imola légszűrőtartály.
Beszéljük meg hogyan vasárolhatnám meg.
Elérhető vagyok:malics86@gmail.com-on vagy a 06306895423-on