HA megcsináltad a próbát, szárazon, hogy mozog-e az ufó magától akkor már okosabb vagy.
(ha nem, csináld meg)
Ha megcsináltad és statikusan műkszik, de látszólag mégis elfogy a nyál, akkor érdemes a leállás után azonnal ezlzárni a csapot leszedni a arbit és megnézni, hogy ténylegesen kevés-e benne a benga.
Ha alacsony a szint, még mindig lehet tankszellőző hiba is akár.
Érdemes lehúzni a benzincsövet, és kipróbálni, hogy egy edénybe csurgatva, hosszasan képes-e folyni a csapból a benzin.
Ha lecsökken a csurgás: tankszelőző.
Illetve, a karbinak tök üres állapotról teljesen fel kell telnie, 8-12 másodperc alatt.
Karburátortípusa válogatja, de a legtöbb típusnál, az alapjárati rendszer az egy teljesen külön cucc a karbin belül.
Külön levegőcsatornával, külön fúvókával.
Extrém helyzetben, ha mondjuk a fő rendszer tökig eldugul, vgy fordítva, ha kiveszed fűfúvókát és ordenáré nagy lik keletkezik így, ettől még a motor vígan jár alapjáraton-mert mint mondtam: az külö rendszer- csak ha gázt húzol leáll.
Ilyenkor (dugulásnál) a fő rendszer szálíltása nulla, azért áll meg, vagy éppen mivel rengeteg azonnal belefullad a benzinbe.
MInt emlíettem mindkét esetben vígan jár a motor alapjrato, mert az egy másik, kis, mellékporlasztó-rendszer a karbin belül.
Ez a mellék rendszer annyira keveset fogyaszt, hogy ezzel, csak nayon alványan csörgedező benzin mellett is elmegy a motor.
(ha elzárod a benzncsapot percekig nem áll le, hanem megy alapjáraton)
Szóval megtaláltad a hibát, AZT JAVÍTSAD KI ne idézz elő még másikat is:)
(nagyon mellesleg: lézetnek egyfúvókás karbik, ezek rendszerint igen primitív cuccok, nincs külön alapjárati rendszerük, ilyesmik vannak pl a babetta típusú nyugati kismotorokon delloro 12-es méret környékén például.
Létezik még egy pervez megoldás (Simson 16N3) ennek van külön alapjárati rendszere, de az alapjárati fuvi ebben a fő rendszeren keresztül szittyózza a nyálat, nem önállóan, tehát ha a fő rendszer eldugul, akkor kampo basso nem megy a motor sehol, de ez inkább a kivétel kategória)
Helló emzoli22357!
Mikor és hogyan vehetném meg a korábban hirdetett puch monza (imola) légszűrőt.Montad hogy érdeklődjek,hogy megvan-e még.
malics86@gmail.com, 06306895423
Megpróbálom azt amit zoli tanácsolt ha.nemmegy akkor lépek tovább amugy mikor leszedtük a tengely ami tartja az uszót a bal végénél egy kis hézag van és ha eltolom balra az uszot a hézag felé akkor ugrik esik le normálhelyzetbe ahogy lennie kellene mert ha tengelyközépen marad fenntakad ujból probáltam a kis helyet kihézagolni de ugysem jó :/
Ha megkocogtatja és megy a benzin, akkor szerintem nem az úszó fog beleérni a házba. Erre írtam a tűszelepet, mert be tud az is szorulni, ha a kúpja úgy kopott meg (nem egyszer zárt az már a legyártása óta...).
(d:)
(ha nem, csináld meg)
Ha megcsináltad és statikusan műkszik, de látszólag mégis elfogy a nyál, akkor érdemes a leállás után azonnal ezlzárni a csapot leszedni a arbit és megnézni, hogy ténylegesen kevés-e benne a benga.
Ha alacsony a szint, még mindig lehet tankszellőző hiba is akár.
Érdemes lehúzni a benzincsövet, és kipróbálni, hogy egy edénybe csurgatva, hosszasan képes-e folyni a csapból a benzin.
Ha lecsökken a csurgás: tankszelőző.
Illetve, a karbinak tök üres állapotról teljesen fel kell telnie, 8-12 másodperc alatt.
Külön levegőcsatornával, külön fúvókával.
Extrém helyzetben, ha mondjuk a fő rendszer tökig eldugul, vgy fordítva, ha kiveszed fűfúvókát és ordenáré nagy lik keletkezik így, ettől még a motor vígan jár alapjáraton-mert mint mondtam: az külö rendszer- csak ha gázt húzol leáll.
Ilyenkor (dugulásnál) a fő rendszer szálíltása nulla, azért áll meg, vagy éppen mivel rengeteg azonnal belefullad a benzinbe.
MInt emlíettem mindkét esetben vígan jár a motor alapjrato, mert az egy másik, kis, mellékporlasztó-rendszer a karbin belül.
Ez a mellék rendszer annyira keveset fogyaszt, hogy ezzel, csak nayon alványan csörgedező benzin mellett is elmegy a motor.
(ha elzárod a benzncsapot percekig nem áll le, hanem megy alapjáraton)
Szóval megtaláltad a hibát, AZT JAVÍTSAD KI ne idézz elő még másikat is:)
(nagyon mellesleg: lézetnek egyfúvókás karbik, ezek rendszerint igen primitív cuccok, nincs külön alapjárati rendszerük, ilyesmik vannak pl a babetta típusú nyugati kismotorokon delloro 12-es méret környékén például.
Létezik még egy pervez megoldás (Simson 16N3) ennek van külön alapjárati rendszere, de az alapjárati fuvi ebben a fő rendszeren keresztül szittyózza a nyálat, nem önállóan, tehát ha a fő rendszer eldugul, akkor kampo basso nem megy a motor sehol, de ez inkább a kivétel kategória)
Ha 200 as fvóka volt benne, akkor nyilván alap lett volna, hogy azt régen kicseréled...
nem mellesleg azt is simán vinné a tűszelep, viszont a motor már szépen lefulladna félgáznál is
Nem, nem lehet, a tűszelep áteresztése a sokszorosa a főfúvókáének
Poróbáld már meg megérteni, hogy NAGYON nem használ neki, ha kifogyasztgatod belőle a benzint...
Kis hibából teljes motorkár lesz..
Engem intenzíven baszogatnikell másként elfelejtem..
Mikor és hogyan vehetném meg a korábban hirdetett puch monza (imola) légszűrőt.Montad hogy érdeklődjek,hogy megvan-e még.
malics86@gmail.com, 06306895423
Attól, hogy elhasználódik lezárni nem tud.
Kb minden fánál árulnak alkatrészt dellrotyóhoz.
Italmodo leginkább, de egy csomó rotyogóshopban is.