Azért, mert szakértetlen emberekkel felesleges , mert csak vita lesz, ami abból fakad, hogy oylasmiről van szó amihez én értek, a partner meg nem.
Ismétlem: a motorokat nem a szívó oldalon és pláne nem a szívásszög csökkentésével szokás megfogni, és főleg nem úgy, hogy az a dugattyú reszelésével javítható lenne, mert az iylen módon megnövelt időkeresztmetszet, de eredetinek meghagyott áramlási keresztmetszet létrehozása alapvetően értelmetlen.
AZ a differesncia, hogy aki ért hozzá, az tudja honnan kell kievenni, és honnan nem.
Viszont egy olyan MINDENHOL agyonfolytott motor int az a mofa, abból szinte bárhol reszelnek ki javulni fog.
De ez még nagyon nem azt jeletni, hogy mondjuk a szívónál kell kezdeni..
A példámban szereplő tomos A35 blokk 1,8 loerő
Szívásszög 180 fok (membrános)
Átömlés 90 Fok
Kupufogás 130 fok (környéke erre nem emlékzem pontosan de iylesmi)
Mindehhez va egy 12-es karbi egy hosszú és bonylult valamint kis keresztmetszetűlégyszűrővel-szívóúttal és egy nagyon hosszú és kcisi könyök meg egy nagyon kicsi végcső a kipun.
Minden állatira vissza van fogva, minden nagyon kicsi, egyedül a szívás IDŐBELI lefolyása elegendő akár dupla teljesítméynhez is, tehát nyilván nem azt kell nyektetni elsőre.
Az a motor meggyalázása lenne, nem találom jó ötletnek.Én arra gondoltam, hogy van e olyan másik fék amiből a karmantyút esetleg át lehetne tenni bele.
Segítséget szeretnék kérni puch cobra első fék karmantyú ügyben! Sehol nem találok olyan céget aki legyártaná, sem eladó féket!Hogyan lehetne megoldani a problémát? Tudna valaki segíteni? Van egy kurva jó motorom és nem tudok vele menni mert nincs rajta fék! Az ideg szétbasz!
Szokatlanul rövid választ adtál. Tőled hosszú és tartalmas értekezést szoktunk kapni...Egyébként ott van valahol a kutya elásva, hogy amikor a németeknél bejöttek a szigorú teljesítmény korlátok, jó ideig a cégek lefojtott karbival hozták forgalomba a gépeket. A vevőkre bízták a jogkövetést, vagy annak figyelmenkívülhagyását. Ennél a gépnél erről szó nincs, ez eleve így lett tervezve, tehát csak rohadt drágán lehet feljavítani, amint azt a Bowden úr mellékletén látni.
így már világos, köszönöm. Tegnap a szívócsonkot is lemértem, 11 mm a belső átmérője, kívül 20, tehát még lehetne bővíteni azon is...A dugó alakítással az a gondom, hogy ha valamit elrontok, nehéz pótolni(plusz elég költséges), ezért azzal még várok .
Az ilyen libakergetőkben az a jó, hogy annyira agyon vannak fojtva, hogy szinte bárhol nyúlsz bele javul, s ez sikerélmény.
Jó úton jársz, ha csak a motor gázcseréjét feljavítod a külső elemek birizgálásval, meg is lesz a kívánt 50 környéke.
A könyök csere jó tipp, bár kissé nagyocska amit választottál, most már maga a dob a korlátozó tényező.
Az ilyes motorkákban szokásos eljárás még a légszűrőnél is megfojtani, mondjuk úgy, hogy a levegőt egy 8-as furaton tudja csak szittyózni.
Éppen tegnap vételeztem egy barátommal egy ilyen libakergetőt(Tomos) tök jó kis recege, és ugyan az van vele mit a tieddel: semekkora kipu, nagyon kis áteresztésű légyszűrő.
Ha kicsit izmosítani akarnám ezeket nyektetném.
Elvben persze lehetne tuningolni, de vajon érdemes-e? Tegyük fel, hogy szakszerűen és drágán eléred a kívánt teljesítményt, attól a váz meg a futómű még ugyan az marad, a fékről nem is beszélve...
Sok oldalnyi hozzászólást elolvastam, többre most nincs lehetőségem, ezért felteszem a következő kérdést:
Sachs Hercules jogging max. sebességét szeretném 45-50 km/h-ra javítani a mosta 30 helyett. Mit tehetek? Gyári állapot, a kipufogó könyök teljes hosszában le van szűkítve kb 15 mm-re (beleütve max. 25 km/h), ezt ideiglenesen kiváltottam egy összehegesztett csődarabbal (28mm külső, 22mm belső átmérő). A kipu. többi része gyári, beleütve 25-40 km /h. ezt kitisztítottam. Karbi 10-es, gyári légszűrő. Ezt levéve sem javult a teljesítmény. A motor 505 -ös, kézi váltós 2 sebességes.
Köszönettel:
egy laikus
Gondoltam nemhagyom ki ha ittvan 30 km re de nem is volt érdeklődő rá. Mi van mostanában mindenkivel? DS re sem hívott még senki. Mindenki nyaralni van?
Ismétlem: a motorokat nem a szívó oldalon és pláne nem a szívásszög csökkentésével szokás megfogni, és főleg nem úgy, hogy az a dugattyú reszelésével javítható lenne, mert az iylen módon megnövelt időkeresztmetszet, de eredetinek meghagyott áramlási keresztmetszet létrehozása alapvetően értelmetlen.
AZ a differesncia, hogy aki ért hozzá, az tudja honnan kell kievenni, és honnan nem.
Viszont egy olyan MINDENHOL agyonfolytott motor int az a mofa, abból szinte bárhol reszelnek ki javulni fog.
De ez még nagyon nem azt jeletni, hogy mondjuk a szívónál kell kezdeni..
A példámban szereplő tomos A35 blokk 1,8 loerő
Szívásszög 180 fok (membrános)
Átömlés 90 Fok
Kupufogás 130 fok (környéke erre nem emlékzem pontosan de iylesmi)
Mindehhez va egy 12-es karbi egy hosszú és bonylult valamint kis keresztmetszetűlégyszűrővel-szívóúttal és egy nagyon hosszú és kcisi könyök meg egy nagyon kicsi végcső a kipun.
Minden állatira vissza van fogva, minden nagyon kicsi, egyedül a szívás IDŐBELI lefolyása elegendő akár dupla teljesítméynhez is, tehát nyilván nem azt kell nyektetni elsőre.
A hercules mofánál majdnem ugyanez a helyzet.