Tedd csak fel. Volt valami ilyen Fanticom egyszer nagyon régen. Jobb oldalon volt azthiszem a váltókar azthiszem angliából hozták be egy szakadék fos volt. Aztán elcseréltem valamire valahonnan miskolc környékéről jöttek érte egy szép 7 es bmw vel ami egy disznószállító utánfutót húzott.
Hát, ebben a kupacban meglátni a fantáziát, szép teljesítmény. Magam is hasonlóval próbálkozom, sikerült megvennem az ország legratyibb Fantic tx 220-asát, de már megy és nem is akárhogy. 9500 ford./8,2 Le. Ha muszáj, képet is teszek fel, de megtekintés csak saját felelőségre...
tudom. de nem a huzigálásnak értettem. bár volt egy oldal ahol egy ipse csinált olyan rezófunkciót ami a középnél ketté volt vágva és bilincssel rögzítette és azzal hangolta magának hogy mikor jó és amikor már jó akkor lehegesztette. :)
Amiről beszélünk az még eredeti japán blokk, nem az a rotax-jellegű, emi az nsr-be került, ami ténylegesen powerszelepes.
Ezt az NS-r vagy NS-f motorkba rakták, mint mondtam ez átmenet volt az MBX és az nsr között.
Ez a blokk NEM powerszelepes (bár a hirdető ezt állítja mert hülye szegény) ez a henger ATAC-s vagyis mindössze egy kamra van benne, ami által alacsony fordulaton megnő a kipukönyök hossza és köbtartalma is.
ez jelentős differencia a valódi Powerhz képest, mert az változtatja a kipunyílás vezérlsi szögét igen jelentősen, az ATAC meg csak a kiput hangolja el némileg.
Ez amúgy gokartokban is szokás, csak ott értelmesebben, ott a kipuban a hátsó kupot szokás huzigálni
Amúgy a váz az egy Kreidler Mustang. Kerekek Cobra csak tárcsássá lett a hátsó is alakítva.
A zöld valami meg nemtudom milyen lehet, valami Suzuki blokkra tippelek mert azok dolgoztak össze valamikor a Puch gyárral mivel a puch felirat bele van sütve oldalról
Nemrég említettem, hogy árulnak egy verseny Cobrát. Annak a blokkja, meg ennek a váza, már kiad egy értékes gépet. Ja és marad egy csomó olyan cucc, ami használható. Igaz a kettő egyűtt kicsit húzós árban, de már szinte nincs is más ajánlat...
:)
Olyan értelmeseket tucc kérdezni:)
Ezt az NS-r vagy NS-f motorkba rakták, mint mondtam ez átmenet volt az MBX és az nsr között.
Ez a blokk NEM powerszelepes (bár a hirdető ezt állítja mert hülye szegény) ez a henger ATAC-s vagyis mindössze egy kamra van benne, ami által alacsony fordulaton megnő a kipukönyök hossza és köbtartalma is.
ez jelentős differencia a valódi Powerhz képest, mert az változtatja a kipunyílás vezérlsi szögét igen jelentősen, az ATAC meg csak a kiput hangolja el némileg.
Ez amúgy gokartokban is szokás, csak ott értelmesebben, ott a kipuban a hátsó kupot szokás huzigálni
Ez egy honda blokk.
Ilyet rámoltak az MBX-MTX 125-ös motorokba, és az NS 125-be is
(az NS az MBX kozmetikázott változata, ebből lett később váz és blokkcsere után az NSR)
A zöld valami meg nemtudom milyen lehet, valami Suzuki blokkra tippelek mert azok dolgoztak össze valamikor a Puch gyárral mivel a puch felirat bele van sütve oldalról