Persze hogy kell. Szólj, mikor mehetek érte. Tegnap az első idom repedését javítottam epoxi meg üvegszál kompozittal. Mivel erősebb motor lesz a vázban, a hátsó lánckereket is cseréltem. Nyárra kész lesz az biztos.
nekem van csomó puch blokk cuccom meg váz cuccom :)) direkt páréve betáraztam ezekből. örülök hogy nekálltál a mlshez bár a soroksárra lett felhozba a többi cucc ha kell.
pl lánc burkolat, meg bölcsőváz meg ilyen apróságok.
Tetszenek ezek a régebbi Ktm-ek, bár nehezebb alkatrészt szerezni hozzá. Egy Puch motorom van, a többi Sachs blokkos Ktm. Azokat már elég jól ismerem. Ja, most kezdtem hozzá az Mls-hez...
ez a mocim ami tudta a 80-at.
és ez még mindig megvan!
ami a neten láttál hirdetésben az meg comet féle cross változat és az meg full gyári csak matrica kellett rá. az meg sima 60-et tudott max
ez a sittyó moci max 65-70 ezret ér. nem több, feltéve annyiban van a újcuccok. így akkor okés.
De egy leharcolt simson is kb 40-50 ezer a reális....
DE ha egy full gyári vagy restaurált 160 ezerér akkor mondom oké.
ez a duma:szeretett motorom eladó....haha ugy látszik,ha egy simson fehér vázu,polirozott blokku,akkor ennyit ér és ráadásul még nyugati crossra akarja cserélni!
Ja, ha már a kreidlinél tartunk; a veterán autó motor decemberi számában a Zirig Árpi minőségi cikket írt az rs elektronikról. Leírja azt a bravúrt, hogy a kreidlik megelőzték a Hamburg-Bécs expressz-vonatot. Nem merem betenni a fotót, mert az Ocskay Zoli kinyírna...
pl lánc burkolat, meg bölcsőváz meg ilyen apróságok.
és ez még mindig megvan!
ami a neten láttál hirdetésben az meg comet féle cross változat és az meg full gyári csak matrica kellett rá. az meg sima 60-et tudott max
:D:D sok szerencsét ennek a ipsének. Bár ez volt a motorom!
De egy leharcolt simson is kb 40-50 ezer a reális....
DE ha egy full gyári vagy restaurált 160 ezerér akkor mondom oké.
http://www.kepesmotor.hu/simso...