Ha valaki még megerősítené, hogy valóban nem kell szétszednem a blokkot az előzményekben leírtak miatt , vagy már találkozott ilyennel és tudna segíteni, azt megköszönném !
Nagyon köszönöm ! Valóban reménykedek benne, hogy nem kell miatta széthúznom az egész blokkot. Elég érdekes fejű csavar volt. Szóval ha visszafelé hajtom a berúgókart utánna kell becsavarnom a csavart? Vagy hogy ?
Szerintem az a berúgókar rugója volt, ami fel volt húzva.Elvileg ha visszafele tekered a kart, utána be tudod csavarni megint.De csak találgatok, mert én is így jártam
Sziasztok ! Segítségre volna szükségem. Most újítottam fel egy sachs hercules mk1-es Szinte teljesen kész lettem vele eljutottam az olajcseréhez és itt jött a gond ! :( Nem az olaj leeresztő csavart tekertem ki hanem egy másikat a blokk alján. félúton kitekeréskor egy kattanást hallottam bentről. Mi a teendő ? Mit rontottam el ?
A redhot motors.hu-nál elvileg kapsz hozzá betéteket. mert én ott vettem a ktm mls 50-eshez pont ugyanolyat. de érdemes vinni a régi betétet mert az alapján tudják beazonosítani a méretek alapján.
Hercules k50 rl az olx-on, eredetinek tűnik, bár a tulaj azt írja, hogy 4 sebességes. Vagy nem számolta meg rendesen, vagy valami varia történt a váltóval. Minden esetre figyelemre méltó darab!
Tudtommal gyári 12-es nem volt. A 80-asok is 6 voltosak voltak. Az én aksim: 126x48x124 mm-es.Az aku nélküli jelenséget már az előbb írtam. A féknél meg kellene nézd, hogy működik-e a főfékhenger. Ha a légtelenítőn tudsz sugárba kinyomni olajat, akkor más a bibi. Ilyenkor leginkább a munkahenger van beállva, ezt próbáld megjáratni, a nélkül, hogy kiugrana a dugattyú, vagy a legegyszerűbb ok lehet, ha nincs ferodol a betétvason .
Ha kell értemegyek nem kell postára adnod
Lenne egy eladó léghűtéses Cobra blokkom! 50ccm-s, gyújtással és karburátorral együtt!
Posta is megoldható!
Kinek mennyit érne meg?
csere érd maláj kurvára :D