Igen jól látod! Sajnos amíg nem találok emberi árban addig ez marad rajt. :( (ami még nem gyári: műszerfal, tükrök, indexek), de idővel talán sikerül mindent beszerezni.
Szép a motorod van benne munka bőven, látszik, tetszik! Egy megjegyzés ha jól látom egy simson gagyirezó van rajta ha van rá módod idővel azért a gyári sebringet szerezd be hozzá!
Egyszerű gyertya csere? Annó az Etz-mmel volt olyan hogy szikra minden volt de nem indult. Beletettem másik gyertyát szemmel láthatóan máshogy adta a szikrát betekertem a gyertyát 1 rúgás után indult is.
oké annyira nem fontos. Csak kivi voltam. bár régen itten vki elég szidta a schonert a fórumon.
mindegy.
nna motorozhatnékom van már csak nem ebbe a dögmelegbe :D
amúgy múlthéten megint beadta a unalmast a caferecegém...
benyát kap szikrát kap nem szimeringes van kompót(kompresszió) és be se indul vazz.
de tuti a trafóra gyanakszom. mert azelőtte jól működött. most meg nem. bár a ismim a trafóra gyanakszik mert monsja hogy hiába jól szikrázik. de lehet hogy más időpontban adja le a szikrát. az trafóhiba csinál ilyet e?
hát igen benne van a pro és kontra is. ... de volt nekem egy nagyon szép puch racing 50-es doppel motorom és a poén hogy még mindig tartja az árát amikor eladtam és másvalaki is ugyanennyiért is el tudta adni :) kikeresem a képet hogy melyik mocimról volt szó. http://www.sportmotor.hu/motor...
őszinte legyek ez a mocit 110ért adtam el ha jól emlékszem.
Nekem az mss is tetszik, meg ami a galériádban van mls is. Az ár alakulásáról meg tudod a kottát: attól függ, adod, vagy veszed. Ha adod filléreket akarnak adni érte, ha veszed aranyárban van minden... Egyébként, meg hasonló teljesítményű gépet, egy Herculest árul egy srác, 100-ról kezdte hírdetni, most 59-nél tart és még mindig nem tudta eladni. Pedig szerintem 100-at is megért. Mindenki a 6,25 lóerős gépeket keresi, van aki csak Puchokat, de többen bármelyik gyártó gépét megveszik. Remélem segítettem!
szeretnék kérdezni titeket! DE nem lejmolós kell most!
és nem nepperde!
hogy egy ktm mss 50-es motor szintén full gyári állapotú jelenlegi állapotban mindene gyári és jó állapotú vannap apró hibái pl a km óra nem megy. azaz gyári benne a blokk még a karbija is, meg a ülés kicsit szakadt. de ami nem műkszik azok meg lesznek csinálva. És szóval ez a mocit mennyiért lehet eladni üzemképesen?
és a fáradságos válaszokat megköszönném!
Tudom hogy ez a moci nem egy versenygép mert csak 4 sebességes blokk és szívószálkarbi van rajta "12-es bing" DE a haverom vitte haza lábon és a kocsbiól lett bemérve és vitte laza 60-70-es tempót azért annyira nem lehet gáz nnna.
mert volt nekem ilyenem is csak eladtam de bánom hogy eladtam :(
de azért az kivi lennék ha működne ismét a gép akkor gépéessel lelövöm hogy mennyivel megy.
még a őslelet bakonyi gyertyával is próbáltam. :D
mindegy.
nna motorozhatnékom van már csak nem ebbe a dögmelegbe :D
amúgy múlthéten megint beadta a unalmast a caferecegém...
benyát kap szikrát kap nem szimeringes van kompót(kompresszió) és be se indul vazz.
de tuti a trafóra gyanakszom. mert azelőtte jól működött. most meg nem. bár a ismim a trafóra gyanakszik mert monsja hogy hiába jól szikrázik. de lehet hogy más időpontban adja le a szikrát. az trafóhiba csinál ilyet e?
http://www.sportmotor.hu/tagok...
http://www.sportmotor.hu/motor...
őszinte legyek ez a mocit 110ért adtam el ha jól emlékszem.
és nem nepperde!
hogy egy ktm mss 50-es motor szintén full gyári állapotú jelenlegi állapotban mindene gyári és jó állapotú vannap apró hibái pl a km óra nem megy. azaz gyári benne a blokk még a karbija is, meg a ülés kicsit szakadt. de ami nem műkszik azok meg lesznek csinálva. És szóval ez a mocit mennyiért lehet eladni üzemképesen?
és a fáradságos válaszokat megköszönném!
Tudom hogy ez a moci nem egy versenygép mert csak 4 sebességes blokk és szívószálkarbi van rajta "12-es bing" DE a haverom vitte haza lábon és a kocsbiól lett bemérve és vitte laza 60-70-es tempót azért annyira nem lehet gáz nnna.