Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és a Ranger kimaradt :D
Az is még felújítás alatt :)
A büszkeségeim :)))
+ msot készül egy KTM Comet Cross felújítása is
van e vkinek 501-es 4 gangoshoz ckf féle blokkhoz gyújtás deknije? és esetleg ahhoz km meghajtó szerkezete komplett?
Beütöd a google-ba: sachs motorservice és az utolsó alátétig minden blokkot megtalálsz benne alkatrészlistával ábrákkal együtt...
ok csak azért kérdem mert ha sikerül megfűznöm egy embert hogy eladja nekem egy sachs tc50-es endurót.
viszonylag mindene meg van. csak a blokkja egy vödörben van szétbontva utolsó csavarig. és az meg 4 gangos. de nem tudom hogy a 4 és a 5 gangos ugyan az a szerkezetileg belül vagy teljesen más?
ami tutira hiányzik a enduróból a gyári indexek, meg a első komplett lámpa meg a műszerfal. a többi meg oké.
és ja még gyári a festése! és a hengere meg nagybordás legyezőshengerfejes és 5 felömlős kivitel.
5 gangos sachs cuccaim vannak, ha kell...
Valakinek az OLX-en Puchok közt egy KTM Pony? Szép és olcsó Várdán.
bazki még mindig senki nem válaszolt a sachs blokk alkatrészre való támával kapcsolatban...
igen én csináltam ilyet anno a pitbike dugóval :D és bevált a módszer és azóta a blokk szépen ketyeg. :)
amelyik robi nem fogyaszt csak 3-at az 40-et megy
Ezek a robogók meg 3.5 és többől állnak meg.
Az én Cobrámat régen nem tudta lehagyni ismerős egy nagyköbcentis 70-80? Honda Leaddal gyorsulásra sem. Szerintem beállítás kérdése. Illetve milyen a hátsó lánckereked. Ja meg létezik hogy 125/50 :):):) Nem azt mondom hogy egy rakéta a Cobra a széttuningolt robogók mellett de legalább a fogyasztása jó volt. A jetemmel pontosan tudom hogy 2.5-3 liter közé esett a fogyasztásom ami a gyári értékkel megegyező...
csinálsz egy csövet a dugó s a csapszeg közé, ami a dugóban megzsorul kissé.
Ennyi..
Napok óta motorral járok melózni, kb. 8 km. Ebben van minden, még 3,5 km autópálya is. Amikor az első robogó megelőzött a zöld lámpánál az indulásnál, azt hittem véletlen. Aztán szinte mindegyik, a francba. Az sem vígasztal, hogy a pályán, főleg a Cobrával hamar utolérem és elhagyom őket. Persze azóta már tudom, hogy ez a variátornak, meg a viszonylag magas fordulatszámnak köszönhető. A kérdés az, hogy a sima gyári gépek is ilyen erősek, vagy ezek a tuning következményi?
Áruld már el. Nem értek az esztergához meg a hasonló ufótechnológiákhoz, még. De majd szeretnék venni egy esztergapadot mert az jó ha van meg szeretnék megtanulni esztergányolni.
Azt már el sem merem mesélni mit kell csinálni az olyan dugóval aminek nagyobb a csapszege, mert akkor meg az lesz a bajod, hogy nincs esztergád:)
Édes kis szivem, hát feleségül ne vegyelek?
Először azé siránkozol itten, hogy nem van olyan gyűrű, akkor elmondom hogy van, uána azé hogy nincs oylan dugó, akkor megmutatom, hogy van, de te továbbra is sírol itten nekem, holmi csapszegekkel:)

Nyilván olyat kell keresni, aminek stmmel a csapszege, meg hasonlít a fejmagassága.
Például a Typhoon robinak van 90-es változata 12-es csapszeggel.

Szóval szépen bujjad a tkrj és hasonló dugókatelógusokat.
Csapszegátmérő fejmagasság ilyesmi is számít szerintem:) De megnézem
Őő, igen..
Ilyen dugója van a tkrj-nek nincs 10rugó..
Volt is vagy három perc találni..suzuki ds80 dugó
Rick ne basszá' fel , me' ideállapotba' kerülök :)

Sok 80-as motoknak van 47-50 között valahol a furata, ameyik vahüvelyes, annak még sok túlmérete is van.

aproblémás rendszerint a 43-46 közötti méret, mert ilyne idióta méretű motor nincsen, csak a 70-es simson, meg némelyik vespa:)

Tkrj oldalán kutakodjál 80-as évek végi, 90-es évek eleji koszmotorok közt például.
Igen az is jó lenne de ilyen méretben nem találtam:(
nem egy akkora etvasz L gyűrűt csinálni..

kell egy futter, abba befogni egy sima gyűrát, et violá készülhet az L gyűrű..

Amúgy a helyeben sima krómozott gyűrűs dugót keresnék.
van vkinek vmi 4 gangos sachs blokk alkatrészei? gondolok én a gyújtásdeklire pl. meg egyebekre.